Prinsipp for administrativ leiarstruktur

Prinsippa for leiing i administrative fellestenester er no godkjent av rektor. Prinsippa skal vere retningsgjevande for det vidare arbeidet med funksjonplanar for administrasjonen i fellestjenester.

Prinsippa er:

1. Tett på tilsette: Personalleiing skal følgje fusjonsprinsipp om ikkje meir enn 20-30 tilsette pr. leiar.
  2. Effektiv leiing: Som regel skal ein spare ressursar, eller ikkje bruke meir ressursar til leiing enn samenslåtte eining gjorde før fusjon.
  3. Klart skille mellom formell leiarstruktur (leiing med økonomi- og personalansvar ) og administrasjonsfaglege koordineringsfunksjonar.
  4. Opne prosessar: Det skal vere tydelege og opne prosesser ved tilsetjng av leiarar og ved fordeling av funksjonar.
  5. Tett på regionar, tilsette i fakulteta og studentar: Leiarstillingar i den formelle leiarstrukturen skal som hovudregel ikkje knytast opp mot campus i stillingsutlysningar. Samstundes skal ein ta omsyn til nærregionane og/eller campus sitt behov for leiing på ulike nivå.
  6. Administrasjonsfaglege koordineringsfunksjonar vert oppretta etter behov.

Sjå beslutningsnotatet til rektor.