Email:
Send email
Sogndal
OSA, OSA204B
Publications
-
Ressurs og mangel: Barnehagelærarars oppfatningar av det komplekse språkarbeidet i den fleirspråklege barnehagen
-
Barnehagelærarens kompetanse er også fleirspråkleg.
-
Fem myter om tidlig flerspråklighet
-
Norwegian ECEC teachers’ scaffolding in digital picture book interactions with multilingual children. Teachers’ use of questions and their form and functions
-
Videodata og literacy-hendingar i barnehagen
-
Fem myter om flerspråklighet i barnehagen
-
Barnehagen som arena for fleirspråkleg utvikling
-
Transspråking som pedagogisk tilnærming? Barnehagelærarars narrativ om fleirspråkleg praksis i barnehagen
-
Barnehagelærarars høgtlesing av digital bildebok med fleirspråklege barn. Spørsmål som strategi for meiningsskapande dialog
-
«Naturlegvis har dei forseinka språkutvikling – dei er jo fleirspråklege». Barnehagelærarars erfaringar med og oppfatningar av andrespråksdidaktisk arbeid
-
Importord