Publications

  • Ressurs og mangel: Barnehagelærarars oppfatningar av det komplekse språkarbeidet i den fleirspråklege barnehagen

    Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2024)
  • Barnehagelærarens kompetanse er også fleirspråkleg.

    Høyland, Randi (2023)
  • Fem myter om tidlig flerspråklighet

    Høyland, Randi (2023)
  • Norwegian ECEC teachers’ scaffolding in digital picture book interactions with multilingual children. Teachers’ use of questions and their form and functions

    Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
  • Videodata og literacy-hendingar i barnehagen

    Høyland, Randi (2023)
  • Fem myter om flerspråklighet i barnehagen

    Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
  • Barnehagen som arena for fleirspråkleg utvikling

    Høyland, Randi (2022)
  • Transspråking som pedagogisk tilnærming? Barnehagelærarars narrativ om fleirspråkleg praksis i barnehagen

    Høyland, Randi (2022)
  • Barnehagelærarars høgtlesing av digital bildebok med fleirspråklege barn. Spørsmål som strategi for meiningsskapande dialog

    Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2022)
  • «Naturlegvis har dei forseinka språkutvikling – dei er jo fleirspråklege». Barnehagelærarars erfaringar med og oppfatningar av andrespråksdidaktisk arbeid

    Høyland, Randi (2022)
  • Importord

    Høyland, Randi (2021)