-
Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2024)
-
Barnehagelærarens kompetanse er også fleirspråkleg.
Høyland, Randi (2023)
-
Fem myter om tidlig flerspråklighet
Høyland, Randi (2023)
-
Norwegian ECEC teachers’ scaffolding in digital picture book interactions with multilingual children. Teachers’ use of questions and their form and functions
Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
-
Videodata og literacy-hendingar i barnehagen
Høyland, Randi (2023)
-
Fem myter om flerspråklighet i barnehagen
Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
-
Barnehagen som arena for fleirspråkleg utvikling
Høyland, Randi (2022)
-
Transspråking som pedagogisk tilnærming? Barnehagelærarars narrativ om fleirspråkleg praksis i barnehagen
Høyland, Randi (2022)
-
Barnehagelærarars høgtlesing av digital bildebok med fleirspråklege barn. Spørsmål som strategi for meiningsskapande dialog
Høyland, Randi, Hofslundsengen, Hilde Christine (2022)
-
«Naturlegvis har dei forseinka språkutvikling – dei er jo fleirspråklege». Barnehagelærarars erfaringar med og oppfatningar av andrespråksdidaktisk arbeid
Høyland, Randi (2022)
-
Importord
Høyland, Randi (2021)