Associate Professor

Anders Grov Nilsen

Publications

  • Blended learning and student teachers’ experiences of presences in a multi-campus university

    Nilsen, Anders Grov, Ølmheim, Jan Erik, Almås, Aslaug Grov (2024)
  • - Kunstig intelligens har ingen plass i grunnskulen

    Nilsen, Anders Grov (2024)
  • Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens

    Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel Margrethe, Almås, Aslaug Grov, Cabot, Michel Alexandre, Fagerbakke, Inga Margrethe, Høyland, Brita (2024)
  • Hvordan opplever elevene bruken av programmering i fremmedspråkundervisning?

    Weiss, Michaela, Nilsen, Anders Grov, Cabot, Michel Alexandre (2023)
  • Undervise i programmering uten formell kompetanse etter fagfornyelsen LK20

    Selbo, Anita, Nilsen, Anders Grov (2023)
  • Profesjonsfagleg digital kompetanse hos lærarar i norsk kommune

    Mathiassen, Marit, Nilsen, Anders Grov (2023)
  • Systematic literature review as a digital collaborative research-like learning activity: a case study

    Ryan, Anne Wally , Kolås, Line, Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
  • Elever og lærere vil ha bøker, penn og papir. Det får de ikke.

    Nilsen, Anders Grov (2023)
  • Stories from pre-service teachers’ digital learning space: Kvifor treng dei ein dørstokk?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
  • Engaging Student Teachers in Academic Reading and Reflection Using Social Video-Sharing

    Nilsen, Anders Grov, Engevik, Liv Inger, Almås, Aslaug Grov (2023)
  • Lego Spike kodedag

    Nilsen, Anders Grov (2023)
  • «... I learn the most when I have someone to practice with» - Students’ experience with online teaching from after and further educations

    Ølmheim, Jan Erik, Nilsen, Anders Grov (2023)
  • Stories from pre-service teachers’ digital learning space: What kind of learning spaces do our students ask for? And who do they need in there?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2023)
  • Classcraft som motivator for prososial atferd i klasserommet

    Gilje, Ingve, Nilsen, Anders Grov (2023)
  • «Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.

    Mcrae, Cecilie Kartveit, Nilsen, Anders Grov (2022)
  • Læreres profesjonsfaglige digitale kompetanse i programmering og algoritmisk tenkning

    Grimsgaard, Helene Lefebvre, Nilsen, Anders Grov (2022)
  • Programmering med PRIMM- modellen: ein veg mot djupnelæring i matematikkfaget!

    Klepsvik, Renate Møgster, Nilsen, Anders Grov (2022)
  • Digitale læremiddel i lærarutdanninga

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Helleve, Ingrid Maria, Leer-Salvesen, Hilde Gry, Gram, Helene (2022)
  • Stories from Covid-19: What kind of learning spaces do our students ask for?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2022)
  • Programming in the classroom as a tool for developing critical democratic competence in mathematics

    Hauge, Inge Olav, Lie, Johan, Abtahi, Yasmine, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Lærar for ein dag (web)

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Løkken, Atle, Gram, Helene, Nilsen, Arne Thomas Lund, Bjelland, Else Karen Vikanes (2021)
  • How do teacher educators experience the transition from on- to off-campus teaching during covid-19?

    Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • From on- to off-campus – how do teacher educators and their students experience student active learning?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
  • How to engage students online

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2021)
  • Tilrettelegging for studentaktivitet og interaksjon i nettbasert undervisning :En kasusstudie av et utvalg lærerutdanneres erfaringer med Covid-19 omlegging av undervisning

    Røren, Kari Anne Flem, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget

    Ottestad, Torodd Flatråker, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Et lærerperspektiv på utforsking og problemløsing i programmering på mellomtrinnet

    Faltinsen, Aslaug, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Bidrar programmering i undervisningen til kompetanse?

    Nordal, Steinar, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole

    Jørs, Steffen, Nilsen, Anders Grov (2021)
  • Kreativitet i Skaperverkstedet

    Schjølberg, Bjørn-Ole, Nilsen, Anders Grov (2020)
  • Algoritmisk tekstanalyse

    Knoph, Christian Lauvåsvåg, Nilsen, Anders Grov (2020)
  • Using a social video-sharing platform to enhance quality of higher education

    Nilsen, Anders Grov, Engevik, Liv Inger, Almås, Aslaug Grov (2020)
  • Producing Digital Learning Resources (DLR) for Teacher Training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2020)
  • Fleksibilitet vs. kvalitet

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Computational thinking and programming

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Hva kjennetegner elevenes bruk av achievements i digitale spill?

    Sikkeland, Morten, Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Programmering og problemløsning i småskolen

    Hemnes, Christina, Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Oppsiktsvekkjande studenttal

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Programmering på HVL

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2019)
  • Teacher educators’ experiences and reflections concerning digital learning activities

    Helleve, Ingrid, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Leer-Salvesen, Hilde Gry, Gram, Helene (2019)
  • Digitale læremidler og grunnskoleelevers opplevelse av dem

    Østrem, Lars Peter, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Bruk av opplæringsvideo i instrumentalundervisning. - En kvalitativ studie om muligheter i kulturskolen

    Hans-Petter, Gyldenskog, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Begynneropplæring i digitale ferdigheter

    Gerhardsen, Kristine, Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Robotkjøring i lokale læringslandskap

    Nilsen, Anders Grov (2018)
  • When moocing, apping and streaming - how do higher-ed teachers cope with new technologies?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2018)
  • Kva veit me om IKT i læring?

    Nilsen, Anders Grov (2018)
  • Motivasjon og selvregulering i Google G Suite

    Nilsen, Anders Grov, Ørnhaug, Stein (2017)
  • Debuterte som filmskodespelar

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Ny app førebur lærarstudentar på kvardagen som ventar

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Lærar for ein dag

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Kulild, Marit, Bjelland, Else Karen Vikanes, Høyland, Jorunn, Gram, Helene (2017)
  • Kva kan eit nytt teknologifag i skulen innehalda?

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Lærestoff til ei hybridisert lærarutdanning - finst det ein app for det?

    Nilsen, Anders Grov (2017)
  • Developing Learning content for the hybridization of teacher training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Gram, Helene (2017)
  • Added Values and Challenges Social Media Represent in the Hybridisation of Teacher Training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2016)
  • Hva kan skolen lære av kodeklubbene?

    Bjørnevoll, Egil, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Design av utdanning

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Ein modell for utvikling av god nettstøtta og samlingsbasert undervisning

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Digitale ferdigheiter sterkare vektlagt enn i dag - i alle fag?

    Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule

    Nilsen, Anders Grov, Haugen, Else Anette (2016)
  • ”How many Es can higher education tolerate? It is not about food additives (E-numbers) this time. This time it is about how much E-learning we can add - or how the digitalisation will stretch our conception of education."

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Sosiale medier - hva gjør vi som lærere?

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2016)
  • Sosial web i fleksible utdanningar: Korleis omtalar masterstudentar tydinga av sosial web for å realisere eigne forventningar og målsettingar i fleksible utdanningar?

    Gjerde, Stein Magnar, Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2015)
  • NETTBRETT I BEGYNNAROPPLÆRINGA I LESING - lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn

    Krumsvik, Rune Johan, Nilsen, Anders Grov, Johannesen, Lisbeth Merete (2015)
  • HSH: Frå teologi til teknologi

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
  • Variert bruk av IKT i undervisninga

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Nettlærerrollen og nettstudentrollen

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Kan PCen laga mat?

    Nilsen, Anders Grov (2015)
  • Added values and Challenges social media represent in the hybridisation of teacher training

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2015)
  • Kodetime

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • IKT for dei yngste

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Hvordan styrke graden av tilhørighet og nærhet i nettstøttede studier?

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov, Pettersen, Omar Zahl (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • Fanget mellom to verdener

    Nilsen, Anders Grov (2014)
  • How can use of social media improve teacher training?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2014)
  • E-læring. Kursdesign og oppgåvedesign

    Nilsen, Anders Grov (2013)
  • Grensesnitt. - Kan du styra eit romskip?

    Nilsen, Anders Grov (2013)
  • Kor mykje E-stoff toler HSH?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2013)
  • Teaching online or on-campus? - what students say about desktop videoconferencing :

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov, Krumsvik, Rune Johan (2013)
  • Education on the Brink? - What Students Say About Desktop Video Conferencing

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2012)
  • Når alle elevane har brukar sin muspeikar samstundes

    Nilsen, Anders Grov, Bratseth , Birgit Elin Olsen (2010)
  • Alle kan programmera... - Dataspelprogrammering i Scratch

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • The times they are a-changin' - modelling netbased learning after 25 years professional practice in E-learning

    Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen, Almås, Aslaug Grov (2010)
  • The Climate Mystery

    Nilsen, Anders Grov, Nordfonn, Knut Arve (2010)
  • Utvikling og implementering av digitale samarbeidsverktøy i UH-nettverket

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Web 2.0 verktøy

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Rektor som wannabe screenager

    Nilsen, Anders Grov (2010)
  • Digitale læremidler i design og håndverk – fagets mål i møte med ny teknologi

    Bådsvik, Merete Kjørmo, Nilsen, Anders Grov, Engelsen, Knut Steinar (2009)
  • Når nettene blir lange og kulla setter inn

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Valg av skrive- og regneprogram. Økonomi, ideologi og pedagogikk. Pedagogiske aspekter ved valg av Office-pakke

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Digital kompetanse og utfordringar for den norske skulen

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
  • IKT i læring - lærerrollen i den nye skolen?

    Nilsen, Anders Grov (2007)
  • Digital kompetanse

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2007)
  • ICT competencies for the next generation of teachers

    Almås, Aslaug Grov, Nilsen, Anders Grov (2006)
  • Format

    Skjærpe, Vilhelm, Skou, Peder, Nilsen, Anders Grov (2006)
  • Digital messe. Bruk av IKT ved Høgskulen Stord/Haugesund./ Øystein Grov Nilsen, Martin Risvold, Alf Aronsen og Åse Bratthammer

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Nye læreplanen ? grunnleggjande digital ferdighet ? bruka digitale verktøy

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Digital kompetanse som grunnleggjande dugleik. Kva er utfordringane?

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2005)
  • Den nye læreplanen ? når alt blir digitalt

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Nye læreplanar. Nyhende - tanken bak ? lokale konsekvensar

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Nilsen, Anders Grov (2005)
  • Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid

    Nilsen, Anders Grov, Hveem, Guttorm, Vavik, Lars (2005)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Nilsen, Anders Grov (2004)
  • MENU interim report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif (2004)
  • Quality Assurance. Report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif (2004)
  • Evaluation of MENU

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif (2004)
  • MENU final report

    Haugen, Harald, Nilsen, Anders Grov, Lysne, Svein Ove, Ask, Bodil, Ask, Bodil, Hjeltnes, Thorleif (2004)
  • Net based courses: Going from external push to external pull

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
  • Teaching Net based In-service Courses

    Nilsen, Anders Grov, Almås, Aslaug Grov (2003)
  • Evaluering av digitale læremidler innen området for små fag i yrkesutdanningen

    Junge, Amund, Nilsen, Anders Grov, Brønnick, Kolbjørn S (2003)
  • Utvikling av journalistsimulator i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad : en studie av læringsmiljøets designprosess

    Nilsen, Anders Grov (2000)
  • Challenges of Using CSCL in Open Distributed Learning

    Nilsen, Anders Grov, Instefjord, Elen (2000)