-
Når begynner og slutter ledelse?
Fimreite, Hege, Lund, Hilde Birgitte Hjertager, Glosvik, Øyvind, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Sekkingstad, Dorthea, Haukedal, Kjersti Sandnes (2024)
-
Process facilitators in Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Mynott, John Paul (2023)
-
Samtalens mulighetsrom-fra tomgangssnakk til læring i profesjonelle læringsfellesskap
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2023)
-
Exploring pupil voice in Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Helgevold, Nina (2023)
-
Mulighetsrommet som et sosialt og relasjonelt fenomen
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Afdal, Geir Sigmund (2023)
-
Øien, Ola Buan, Heggernes, Sissil Lea, Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2023)
-
Flerstemmige perspektiver i norsk utdanningsforskning. Spenninger og muligheter
Øien, Ola Buan, Heggernes, Sissil Lea, Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2023)
-
School leaders's challenges linked to curriculum leadership
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Gilje, Jan (2023)
-
"Pupil voice" i Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2022)
-
Å få arbeidet sitt publisert
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2022)
-
Forskerdeltakelse i kvalitative studier, muligheter og utfordringer (prøveforelesning disputas 10.06.22)
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2022)
-
Pupil voice in Lesson Study-a review
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2022)
-
Investigating Learning Processes in Teachers' Professional Discussions in Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2022)
-
Læreres samtaler som mulighetsrom for læring. En kvalitativ studie av lærersamtaler i Lesson Study.
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Helgevold, Nina, Ohna, Stein Erik Solbø (2022)
-
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Ohna, Stein Erik Solbø (2021)
-
In the context of Lesson Study: Pupils' voices in teacher discussions
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Ohna, Stein Erik Solbø (2020)
-
Pupil voice, the treasure in our very own backyards. Voices of pupils and teachers in the context of Lesson Study.
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Ohna, Stein Erik Solbø (2020)
-
Lesson Study:analytic stance and depth of noticing in post-lesson discussions
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Helgevold, Nina (2019)
-
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2019)
-
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Helgevold, Nina (2019)
-
Dudley, Peter, Warwick, Paul, Vrikki, Maria, Vermunt, Jan D., Mercer, Neil, van Halem, Nicolette (2019)
-
Pupil voice in Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2018)
-
Muntlighet i klasserommet
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2018)
-
In the context of Lesson Study: What did teachers learn about promoting peer talk in groups?
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2018)
-
Pupil voice in Lesson Study discussions: Does it lead to teacher learning?
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Vrikki, Maria (2018)
-
What teachers notice during Lesson Study
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2018)
-
Warwick, Paul, Vrikki, Maria, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Dudley, Pete, Vermunt, Jan D. (2018)
-
Investigating teacher learning in Lesson study related to promoting peer talk
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2017)
-
When expert teachers use open educational resources in school based professional development
Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Billington, Mary Genevieve, Birkedal, Inga Kjerstin (2016)
-
"Den viktige tilgangen til språket" - Språkløyper
Berge, Ingeborg Margrete, Fuglestad, Unni , Filbrandt, Elisabeth Rege, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Rongved, Elisabeth (2016)
-
En stadig pågående prosess
Mossige, Margunn, Birkedal, Inga Kjerstin, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Billington, Mary Genevieve (2016)
-
Veien videre med Språkløyper
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2015)
-
Arbeid med ord
Rangnes, Hege, Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2015)
-
"Ka då ittepå?
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2014)
-
Veien videre:"Ka då ittepå?"
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2014)
-
Arbeid med litteratur (skjønnlitteratur) 5.-7.trinn
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2014)
-
Arbeid med litteratur (skjønnlitteratur)
Karlsen, Anne Mette Færøyvik (2014)