Field of work
My area of responsibility involves supporting the institutes in the further development of study programs and educational quality. In my role, I will also contribute to the establishment and further development of relationships, both regionally and nationally, within the faculty's fields of study.
- Teaching and learning in higher education
- Assessment for Learning
- Professional Learning and developement
- Learning Technology
- Universal Design
- Technology-Supported Practice Supervision
- Professional Competence
- Teaching and Learning in Higher Education
- Use of Digital Tools in Collaboration and Learning
Publications
-
Tips og råd til meritteringssøknad
-
Teknologistøttet praksisveiledning i ulike læringskontekster
-
Professional Development through an intervention
-
En lærerutdanners bekjennelser
-
Reflection Supported By Handheld Technology - Strengthening The Practicum In Teacher Education
-
En strøm av informasjon - nålen i høystakken
-
Livslang læring på arbeidsplassen
-
Læring på arbeidsplassen og innovativ bruk av teknologi
-
Tilbakemeldingsppraksis i klasserommet
-
Fagspesifik vurdering for læring
-
Exploring the decision-making behind innovative use of technology-enhanced lifelong Learning in enterprises.
-
Innovative use of technology to promote lifelong learning in public and private enterprises
-
Vurdering for læring som profesjonskompetanse i grunnskole og videregående opplæring.
-
Endret vurderingskompetanse i praksis – utvikling av profesjonskompetanse i klasserommet
-
Vurdering som profesjonskompetanse. Refleksjonsbasert utvikling av læreres kompetanse i formativ vurdering
-
Influencing and facilitating conditions for developing reflective assessment practice
-
What teachers say and what students perceive - Interpretations of feedback in teacher-student assessment dialogues
-
Lang vei frem, kort vei tilbake? Et institusjonsperspektiv på IKT, didaktiske endringer og studentmedvirkning i lærerutdanningen
-
God vurderingspraksis i barneskolen