-
Haldningar til variasjon i andrespråksopplæring
Høyland, Brita, Sjo, Toril Kristin, Molde, Else Berit (2024)
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
Myklebust, Hege, Høisæter, Sissel Margrethe, Almås, Aslaug Grov, Cabot, Michel Alexandre, Fagerbakke, Inga Margrethe, Høyland, Brita (2024)
-
Midtvegsrapport våren 2023 Samlingsbasert Grunnskulelærarutdanning 1-7
Almås, Aslaug Grov, Høyland, Brita, Maria Kjosås, Berge (2023)
-
Språkhaldningar som inngang til demokrati og medborgarskap
Høyland, Brita (2023)
-
Språkhaldningar som inngang til demokrati og medborgarskap
Høyland, Brita (2023)
-
Nesse, Agnete, Høyland, Brita (2023)
-
DEVELOPMENT - Andrespråksdidaktikk og språkmangfold i utvikling i teori og praksis
Ragnhildstveit, Silje, Høyland, Brita (2022)
-
DEVELOPMENT - Andrespråksdidaktikk og språkmangfold i utvikling i teori og praksis
Ragnhildstveit, Silje, Høyland, Brita, Bukve, Trude (2022)
-
Lærarspråk i norsk som andrespråk når nynorsk er opplæringsspråket
Høyland, Brita (2021)
-
Dialektbruk i nynorskopplæringa?
Eksempel frå eit ph.d.-prosjekt, innleiing til samtale
Høyland, Brita (2021)
-
Presentasjon av ph.d.-prosjektet "Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar"
Høyland, Brita (2021)
-
Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar. Ein studie av variasjon og refleksjon
Høyland, Brita (2021)
-
"Er eg kritisk nok?" Refleksivitet i didaktisk forsking.
Høyland, Brita (2021)
-
Talemålsvariasjon i andrespråksundervisning, kva kan forma korleis lærarar snakkar?
Høyland, Brita (2020)
-
Talemålsvariasjon i andrespråksundervisning
Høyland, Brita (2019)
-
Videostimulert refleksjon i intervju i ph.d.-prosjektet "Lærarars språklege praksisar i møte med andrespråkselevar"
Høyland, Brita (2019)
-
Bruk av videostimulert refleksjon i intervju
Høyland, Brita (2019)
-
Refleksivitet i eit forskingsprosjekt - eit artikkelutkast
Høyland, Brita (2018)
-
Lærarspråk i samtale med andrespråkselevar, ein studie av variasjon.
Høyland, Brita (2018)
-
Lærarspråk i møte med andrespråkselevar. Kvifor og korleis forska på dette?
Høyland, Brita (2018)
-
Lærarspråk i møte med andrespråkselevar. Ein sosiolingvistisk studie av variasjon i lærarens språklege praksisar.
Høyland, Brita (2018)
-
Samtalen - eit mål i seg sjølv
Høyland, Brita (2018)
-
Teacher talk in Norwegian second language classrooms. A study of classroom conversation between teacher and second language learners, focusing on the teacher's accommodation in the conversations.
Høyland, Brita (2017)
-
Den disiplinerte, subjektive forskaren
Høyland, Brita (2017)
-
Kvifor snakkar læraren sånn? Om vitskapsteoretiske og forskingsetiske perspektiv på samtalen mellom lærar og andrespråkselev.
Brita, Høyland (2017)
-
Læraren sine språklege tilpassingar i samtale med fleirspråklege elevar. Danningsperspektiv på samtalen i fleirkulturelle klasserom.
Brita, Høyland (2016)
-
"Stolt og sta". Nynorsk som hovudmål, men kva med studietida?
Brita, Høyland (2016)
-
Danningsperspektiv på samtalen i fleirkulturelle klasserom, med vekt på læraren sine språklege tilpassingar.
Brita, Høyland (2016)
-
Samtalar i skulen, med vekt på læraren si språklege tilpassing i samtale med tospråklege elevar
Brita, Høyland (2016)
-
Barns språkutvikling. Fokus på det munnlege språket: uttale, grammatikk, innhald og bruk
Brita, Høyland (2007)
-
Drøfting av uttaleundervisning
Brita, Høyland (2007)
-
Analyse av studenttekst
Brita, Høyland (2007)
-
Norsk i Etiopia. Ein studie av språklege strategiar ved den norske skulen i Addis Abeba
Brita, Høyland (2000)
-
Planar for avhandlinga om "misjonærbarndialekten" i Addis Abeba
Brita, Høyland (1999)
-
Talemålsutvikling hjå norske barn på den nordiske skulen i Addis Abeba
Brita, Høyland (1999)