-
Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2024)
-
Development of Collective Professional Learning for Teachers in Upper Secondary Schools
Dorthea Sekkingstad, Elin Bø Morud, Klara Elfrida Lillevik Rokkones (2024)
-
Dorthea Sekkingstad, Elin Bø Morud, Klara Elfrida Lillevik Rokkones (2024)
-
Utvikling av regional konkurransekraft gjennom arbeidslivsfaget
Dorthea Sekkingstad, Grethe Nina Hestholm, Elin Bø Morud (2024)
-
Grethe Nina Hestholm, Dorthea Sekkingstad, Elin Bø Morud (2024)
-
Når begynner og slutter ledelse?
Hege Fimreite, Hilde Birgitte Hjertager Lund, Øyvind Glosvik, Anne Mette Færøyvik Karlsen, Dorthea Sekkingstad, Kjersti Sandnes Haukedal (2024)
-
Bruk av videotilbakemeldingar som verktøy for å fremja undervegsvurdering og rettleiing i vidaregåande opplæring
Dorthea Sekkingstad (2024)
-
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal (2023)
-
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling i kollegiet- den nyutdanna som ressurs i profesjonsfelleskapet
Dorthea Sekkingstad (2023)
-
Dorthea Sekkingstad (2023)
-
Upper Secondary Teachers’ Experiences with Video Feedback in Student Assessment
Ann Karin Sandal, Dorthea Sekkingstad (2023)
-
Samarbeid for utvikling av yrkesfaglærarens profesjonelle kompetanse
Dorthea Sekkingstad, Elin Bø Morud, Klara Elfrida Lillevik Rokkones (2023)
-
Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2023)
-
Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking
Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2023)
-
"Eg føler eg no gjer jobben min" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal (2023)
-
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal (2023)
-
Teachers' Experiences with Video Feedback in Upper Secondary School
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal (2023)
-
Den gode timen - relasjonar og samarbeid med føresette
Dorthea Sekkingstad (2023)
-
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
-
Fagfellevurdering vitskapleg artikkel for tidsskriftet Psykologi i kommunen
Dorthea Sekkingstad (2022)
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
-
Fagkonsulent for lærebok i pedagogikk, retta mot målgruppa masterstudentar GLU, Samlaget
Dorthea Sekkingstad (2022)
-
Rettleiing i praksis: "Den kyndige og myndige læringsleiaren i møte med elevar og føresette"
Dorthea Sekkingstad (2022)
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
-
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
-
Øyvind Glosvik, Dorthea Sekkingstad (2022)
-
"Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
-
"Eg har fått eit større handlingsrom for vurdering og veiledning" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemelding i vidaregåande opplæring
Dorthea Sekkingstad (2022)
-
Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal, Klara Rokkones, Elin Bø Morud (2022)
-
Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
-
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2022)
-
Fagfellevurdering artikkel for Uniped
Dorthea Sekkingstad (2022)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2022)
-
Fagfellevurdering av artikkel for Uniped
Dorthea Sekkingstad (2021)
-
Carl Christian Bachke, Dorthea Sekkingstad (2021)
-
Å posisjonera meg som leiar - å skapa handlingsrom i møte med meg sjølv og andre
Dorthea Sekkingstad (2021)
-
Den vanskelege samtalen - treng det vera så vanskeleg?
Dorthea Sekkingstad (2021)
-
"Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2021)
-
Ein berekraftig vurderingspraksis? Lærarars erfaringar med videotilbakemelding i vidaregåande opplæring
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2021)
-
Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet (Symposium).
Klara Rokkones, Valborg Kløve-Graue, Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal, Kjersti Hovland, Elin Bø Morud (2021)
-
Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular
Dorthea Sekkingstad, Øyvind Glosvik (2021)
-
Bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2021)
-
Leif Jostein Longvanes, Eli Bjørhusdal, Joar Fossøy, Dorthea Sekkingstad, Torbjørn Årethun (2021)
-
Leif Jostein Longvanes, Eli Bjørhusdal, Joar Fossøy, Dorthea Sekkingstad, Torbjørn Årethun (2021)
-
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2021)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2020)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy, Borgtor Bøyum (2020)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2020)
-
Using Facebook group in the learning design of a higher education course
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy, Borgtor Bøyum (2020)
-
"We do things differently, so that pupils can learn" - teachers' experiences with flipped classroom
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2020)
-
Redaktør og redaksjonsleiar - NORDVEI, Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Dorthea Sekkingstad (2019)
-
Fagfellevurdering - to artiklar til antologi
Dorthea Sekkingstad (2019)
-
Den profesjonelle leiarrolla og den profesjonelle medarbeidaren - profesjonskvalifisering i praksisfellesskapet
Dorthea Sekkingstad (2019)
-
Den profesjonelle bibliotekaren - er det meg?
Dorthea Sekkingstad (2019)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2019)
-
Lærarrolla i det digitale undervisningsrommet
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2019)
-
Korleis kan Facebook brukast som kommunikasjonskanal som støtte til videoførelesingar?
Borgtor Bøyum, Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2019)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2019)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Karin Fossøy (2019)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2019)
-
Å leie berekraftig kompetanseutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar - frå strategi til praksis
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2019)
-
Samhandling som berekraft i det digitale undervisningsrommet
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2019)
-
Redaksjonsarbeid - Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Fagfellevurdering - artikkel til antologi
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Yrkesfaglærarløftet - eit løft for fag- og forskingsmiljøet ved HVL?
Dorthea Sekkingstad, Ann Karin Sandal (2018)
-
Presentasjon av bok: Matematikkundervisning i en digital verden
Frode Olav Haara, Anne Norstein, Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Omvendt undervisning i matematikkfaget
Dorthea Sekkingstad, Helene Hauge (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2018)
-
Eg undrar meg på om mirakel kan skje - kollegaveiledning på arbeidsstaden
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Kollegaveiledning og refleksjon i praksisfellesskapet
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2018)
-
Borgtor Bøyum, Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Ulike spørsmålstypar som verktøy i veiledning
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2018)
-
Kollegaveiledning - læring gjennom refleksjon i og over praksis
Dorthea Sekkingstad (2018)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2018)
-
Redaksjonsleiar - NORDVEI
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Fagfellevurdering av to artiklar til antologi
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Presentasjon av Yrkesfaglærarløftet og følgjeforsking knytt til pilotering av fire vidareutdanningsemne
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
"Lille speil på veggen der" - kunnskapsutvikling gjennom reflekterande team
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Korleis leia lærarar si læring?
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Kompetanseutvikling gjennom reflekterande team
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2017)
-
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
kompetanseutvikling gjennom kollegaveiledning
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Reknevideoar bør bli framtidas mattelekser
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
"Vi fekk det inn med teskei. Alt blei lagt i hendene på oss" - erfaringar med omvendt undervisning i høgare utdanning
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2017)
-
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Kollegaveiledning i praksis
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Borgtor Bøyum (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Helene Hauge (2017)
-
Kollegaveiledning og kompetanseutvikling
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
"Vi må ha eit lite press på oss" - skulebasert kompetanseutvikling
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Borgtor Bøyum (2017)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2017)
-
Når forplikting er avgjerande
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2017)
-
Mentalisering i leiarrolla. Mentalisering som verktøy og kompetanse - korleis kan eg forstå meg sjølv og andre
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Reflekterande team som verktøy for myndiggjering av medarbeidarar
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Lærande lærarar i møte mellom lærarutdanning og praksisfelt
Dorthea Sekkingstad (2017)
-
Arbeid som redaktør for Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Fagfellevurdering antologi to artiklar
Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Ei praktisk tilnærming til karriereveiledning og arbeid med karrierelæring
Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Når målet er karrierelæring - frå jobbmatch til karriereferdigheiter
Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Undervisning i høgre utdanning - kva refleksjonar gjer lærarar kring eigen undervisningspraksis?
Ingrid Fossøy, Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2016)
-
Giftarmål mellom PBL og flipped classroom - eit mogleg FoU prosjekt
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy, Borgtor Bøyum (2016)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2016)
-
Dorthea Sekkingstad (2016)
-
Frå lærar til profesjonell lærar - er det tvang som skal til?
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2015)
-
Klasseleiaren som læringsleiar
Dorthea Sekkingstad (2015)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2015)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2015)
-
Å leia utviklingsprosessar - myndiggjering av den nyutdanna
Dorthea Sekkingstad (2015)
-
Leiing av kunnskapsarbeidarar - moglegheiter og utfordringar
Dorthea Sekkingstad, Inger Johanne Solheim (2015)
-
Frå lærar til profesjonell lærar - gjennom skulebasert vidareutdanning
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2015)
-
Motiverte assistentar?
Dorthea Sekkingstad, Kjetil Børhaug (2015)
-
Meg og mentorrolla: Om mentoring i teori og praksis
Dorthea Sekkingstad (2015)
-
Det er i skranken det skjer - Frå "god service" til "hjelp til sjølvhjelp"
Dorthea Sekkingstad (2015)
-
Radiointervju om mentorordning for nyutdanna lærarar
Dorthea Sekkingstad (2014)
-
Gje meg ein mentor
Dorthea Sekkingstad (2014)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2014)
-
Matematikklekser - ei hindring for elevars læring?
Dorthea Sekkingstad, Cecilie Hem (2014)
-
Dorthea Sekkingstad (2014)
-
Lekser utan læring
Dorthea Sekkingstad, Cecilie Hem (2014)
-
Klasseleiing og leiing av læringsprosessar
Dorthea Sekkingstad (2014)
-
Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system
Dorthea Sekkingstad, Ragnhild Sviggum (2014)
-
Fagfellevurdering - fire artiklar Conference proceeding
Dorthea Sekkingstad (2013)
-
Kollegaveiledning - ein styrke for NAV
Dorthea Sekkingstad, Inger Johanne Solheim (2013)
-
Veiledarrolla i NAV - moglegheiter og utfordringar
Dorthea Sekkingstad, Inger Johanne Solheim (2013)
-
Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system
Dorthea Sekkingstad, Ragnhild Sviggum (2013)
-
Profesjonsutvikling for lærarar-kva verdi har skulebasert kompetanseheving?
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2013)
-
Den gode klasseleiaren - er det meg?
Dorthea Sekkingstad (2013)
-
Den gode rettleiaren i barnevernet-utfordringar og moglegheiter
Dorthea Sekkingstad (2013)
-
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2013)
-
Slik gjer eg det - Undervisningspraksis i høgre utdanning
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Fossøy (2013)
-
Læring i praksisfellesskapet - Vidareutdanning og profesjonsutvikling
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2013)
-
Veiledaren som endringsagent - Bruk av Motiverande intervju (MI) og arbeid med ambivalens i veiledninga
Dorthea Sekkingstad, Inger Johanne Solheim (2013)
-
Veiledarrolla i karriererådgivinga - moglegheiter og utfordringar
Dorthea Sekkingstad, Inger Johanne Solheim (2013)
-
Profesjonsutvikling i praksisfellesskapet
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
Kollegveiledning som verktøy for profesjonsutvikling
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
Kollegaveiledning som veiledningsverktøy
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
Å utvikla seg som klasseleiar
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
Klasseleiing og læringsmiljø
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
"Øve, øve jamt og trutt" - Klasseleiing i praksisfeltet
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2012)
-
Fagfellevurdering - to artiklar Conference proceeding
Dorthea Sekkingstad (2012)
-
Klasseleiing i praksisfeltet
Dorthea Sekkingstad, Ingrid Syse (2012)
-
Rettleiing - nokre verktøy
Dorthea Sekkingstad (2011)
-
Årbok 2011
Brit Marie Follevåg, Dorthea Sekkingstad (2011)
-
Klasseleiing og læringsmiljø
Dorthea Sekkingstad (2010)
-
Eit metablikk på eiga forskarrolle med utgangspunkt i Hans-Georg Gadamer sitt omgrep førforståing
Dorthea Sekkingstad (2010)
-
Rettleiingspraksis i eit studentperspektiv - Korleis vurderer studentane kvaliteten på den rettleiinga dei får hjå oss?
Dorthea Sekkingstad (2010)
-
Kompetanseutvikling og veiledning: Problembasert veiledning og anerkjennande veiledning
Dorthea Sekkingstad (2010)
-
Lokal løn og lokale forhandlingar Eit lærarperspektiv på lokal løn
Dorthea Sekkingstad (2009)
-
Lokal løn-eit godt leiingsverktøy? Å bli sett pris på: ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
Dorthea Sekkingstad (2009)
-
Lokal løn - eit godt leiingsverktøy?
Dorthea Sekkingstad (2009)
-
Dorthea Sekkingstad (2008)