Associate Professor

Dorthea Sekkingstad

Publications

  • Samarbeid for utvikling av kollektiv profesjonell læring

    Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø, Rokkones, Klara Elfrida Lillevik (2024)
  • Utvikling av regional konkurransekraft gjennom arbeidslivsfaget

    Sekkingstad, Dorthea, Hestholm, Grethe Nina, Morud, Elin Bø (2024)
  • Arbeidslivsfaget som samarbeid mellom ungdomsskule og yrkesfagleg vidaregåande opplæring

    Hestholm, Grethe Nina, Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø (2024)
  • Når begynner og slutter ledelse?

    Fimreite, Hege, Lund, Hilde Birgitte Hjertager, Glosvik, Øyvind, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Sekkingstad, Dorthea, Haukedal, Kjersti Sandnes (2024)
  • Bruk av videotilbakemeldingar som verktøy for å fremja undervegsvurdering og rettleiing i vidaregåande opplæring

    Sekkingstad, Dorthea (2024)
  • «Å skapa nye føresetnader for vurdering» – lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
  • Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling i kollegiet- den nyutdanna som ressurs i profesjonsfelleskapet

    Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • Videotilbakemeldingar - har du først prøvd det, sluttar du ikkje

    Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • Upper Secondary Teachers’ Experiences with Video Feedback in Student Assessment

    Sandal, Ann Karin, Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • Samarbeid for utvikling av yrkesfaglærarens profesjonelle kompetanse

    Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø, Rokkones, Klara Elfrida Lillevik (2023)
  • Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2023)
  • Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • "Eg føler eg no gjer jobben min" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
  • «Å skapa nye føresetnader for vurdering» – lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
  • Teachers' Experiences with Video Feedback in Upper Secondary School

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
  • Den gode timen - relasjonar og samarbeid med føresette

    Sekkingstad, Dorthea (2023)
  • Utprøving av nye eksamensformer - eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Fagfellevurdering vitskapleg artikkel for tidsskriftet Psykologi i kommunen

    Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • Fagkonsulent for lærebok i pedagogikk, retta mot målgruppa masterstudentar GLU, Samlaget

    Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • Rettleiing i praksis: "Den kyndige og myndige læringsleiaren i møte med elevar og føresette"

    Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • "Drift stel tida vår" - skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling - å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing

    Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • "Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • "Eg har fått eit større handlingsrom for vurdering og veiledning" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemelding i vidaregåande opplæring

    Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin, Rokkones, Klara, Morud, Elin Bø (2022)
  • Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
  • Fagfellevurdering artikkel for Uniped

    Sekkingstad, Dorthea (2022)
  • Ein berekraftig veiledningspraksis? - Lærarar sine erfaringar med bruk av video som verktøy for veiledning av elevar i vidaregåande skule

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2022)
  • Fagfellevurdering av artikkel for Uniped

    Sekkingstad, Dorthea (2021)
  • Annleis og nødvendig om fagleg rettleiing

    Bachke, Carl Christian, Sekkingstad, Dorthea (2021)
  • Å posisjonera meg som leiar - å skapa handlingsrom i møte med meg sjølv og andre

    Sekkingstad, Dorthea (2021)
  • Den vanskelege samtalen - treng det vera så vanskeleg?

    Sekkingstad, Dorthea (2021)
  • "Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
  • Ein berekraftig vurderingspraksis? Lærarars erfaringar med videotilbakemelding i vidaregåande opplæring

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
  • Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet (Symposium).

    Rokkones, Klara, Kløve-Graue, Valborg, Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin, Hovland, Kjersti, Morud, Elin Bø (2021)
  • Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular

    Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
  • Bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
  • Stad og stadutvikling

    Longvanes, Leif Jostein, Bjørhusdal, Eli, Fossøy, Joar, Sekkingstad, Dorthea, Årethun, Torbjørn (2021)
  • Stadutvikling : Fjordantologien 2021

    Longvanes, Leif Jostein, Bjørhusdal, Eli, Fossøy, Joar, Sekkingstad, Dorthea, Årethun, Torbjørn (2021)
  • Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
  • "Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2020)
  • Use Of Facebook Group As Learning Arena - Experiences From A Higher Education Course In Law Education

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin, Bøyum, Borgtor (2020)
  • Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2020)
  • Using Facebook group in the learning design of a higher education course

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin, Bøyum, Borgtor (2020)
  • "We do things differently, so that pupils can learn" - teachers' experiences with flipped classroom

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2020)
  • Redaktør og redaksjonsleiar - NORDVEI, Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk

    Sekkingstad, Dorthea (2019)
  • Fagfellevurdering - to artiklar til antologi

    Sekkingstad, Dorthea (2019)
  • Den profesjonelle leiarrolla og den profesjonelle medarbeidaren - profesjonskvalifisering i praksisfellesskapet

    Sekkingstad, Dorthea (2019)
  • Den profesjonelle bibliotekaren - er det meg?

    Sekkingstad, Dorthea (2019)
  • Det er ikkje nok å berre løfta ein - alle må løftast i Yrkesfaglærarløftet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
  • Lærarrolla i det digitale undervisningsrommet

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
  • Korleis kan Facebook brukast som kommunikasjonskanal som støtte til videoførelesingar?

    Bøyum, Borgtor, Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
  • "Spør oss, vi vil bidra" - lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling - ein mogleg modell

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
  • "It Partly Breaks Up the Class Environment" - Experiences with Flipped Classroom as a Teaching Model in Higher Education

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
  • "Skuleleiinga må følgje opp" - kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
  • Å leie berekraftig kompetanseutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar - frå strategi til praksis

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
  • Samhandling som berekraft i det digitale undervisningsrommet

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2019)
  • Redaksjonsarbeid - Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Fagfellevurdering - artikkel til antologi

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Yrkesfaglærarløftet - eit løft for fag- og forskingsmiljøet ved HVL?

    Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2018)
  • Presentasjon av bok: Matematikkundervisning i en digital verden

    Haara, Frode Olav, Norstein, Anne, Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Omvendt undervisning i matematikkfaget

    Sekkingstad, Dorthea, Hauge, Helene (2018)
  • Pedagogiske modellar - omvendt undervisning som undervisningsformat i høgare utdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
  • Skuleutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar - ein modell

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
  • Yrkesfaglærarløftet - frå individuell til kollektiv kompetanseutvikling

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
  • Eg undrar meg på om mirakel kan skje - kollegaveiledning på arbeidsstaden

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Kollegaveiledning og refleksjon i praksisfellesskapet

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Kompetanseutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
  • Bruk av Facebook som kommunikasjonskanal som støtte for videoførelesingar

    Bøyum, Borgtor, Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Ulike spørsmålstypar som verktøy i veiledning

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Høgare utdanning: Kva undervisararar tenkjer om si eiga undervisning

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
  • Kollegaveiledning - læring gjennom refleksjon i og over praksis

    Sekkingstad, Dorthea (2018)
  • Tidsskriftet NORDVEI; korleis starte og drifte eit tidsskrift?

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
  • Redaksjonsleiar - NORDVEI

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Fagfellevurdering av to artiklar til antologi

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Presentasjon av Yrkesfaglærarløftet og følgjeforsking knytt til pilotering av fire vidareutdanningsemne

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • "Lille speil på veggen der" - kunnskapsutvikling gjennom reflekterande team

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Korleis leia lærarar si læring?

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Kompetanseutvikling gjennom reflekterande team

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • "Du ser at det har gjort noko med heile skulen" - når lærarar skal lære

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
  • Rekne-videoar bør bli framtidas mattelekser

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • kompetanseutvikling gjennom kollegaveiledning

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Reknevideoar bør bli framtidas mattelekser

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Reknevideoar framtidas mattelekser

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • "Vi fekk det inn med teskei. Alt blei lagt i hendene på oss" - erfaringar med omvendt undervisning i høgare utdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
  • Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
  • Kva leiar ønskjer du å vera? - Læringsleiing i praksis

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Kollegaveiledning i praksis

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Commitment is Decisive-Case study of teachers’ learning through further education

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
  • Det er krevjande å tilpasse seg studentane sine behov - refleksjonar over eigen undervisningspraksis

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
  • Bruk av digitale verktøy - Erfaringar med omvendt undervisning i jussfaget

    Sekkingstad, Dorthea, Bøyum, Borgtor (2017)
  • Ingen mirakelkur, men eit godt alternativ - omvendt undervisning i matematikkfaget

    Sekkingstad, Dorthea, Hauge, Helene (2017)
  • Kollegaveiledning og kompetanseutvikling

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • "Vi må ha eit lite press på oss" - skulebasert kompetanseutvikling

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
  • Problembasert læring med digitale verktøy

    Sekkingstad, Dorthea, Bøyum, Borgtor (2017)
  • Det er krevjande å tilpasse seg studentane sine behov

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
  • Når forplikting er avgjerande

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
  • Mentalisering i leiarrolla. Mentalisering som verktøy og kompetanse - korleis kan eg forstå meg sjølv og andre

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Reflekterande team som verktøy for myndiggjering av medarbeidarar

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Lærande lærarar i møte mellom lærarutdanning og praksisfelt

    Sekkingstad, Dorthea (2017)
  • Arbeid som redaktør for Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk

    Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Fagfellevurdering antologi to artiklar

    Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Ei praktisk tilnærming til karriereveiledning og arbeid med karrierelæring

    Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Når målet er karrierelæring - frå jobbmatch til karriereferdigheiter

    Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Undervisning i høgre utdanning - kva refleksjonar gjer lærarar kring eigen undervisningspraksis?

    Fossøy, Ingrid, Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Forplikting er avgjerande

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2016)
  • Giftarmål mellom PBL og flipped classroom - eit mogleg FoU prosjekt

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid, Bøyum, Borgtor (2016)
  • Slik gjer vi det - undervisningspraksis i høgre utdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2016)
  • Læringsmiljø og klasseleiing- for ein god start - Kva kjenneteiknar den gode læringsleiaren?

    Sekkingstad, Dorthea (2016)
  • Frå lærar til profesjonell lærar - er det tvang som skal til?

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
  • Klasseleiaren som læringsleiar

    Sekkingstad, Dorthea (2015)
  • Frå lærar til profesjonell lærar - kva skal til?

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
  • Frå lærar til profesjonell lærar- gjennom skulebasert vidareutdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
  • Å leia utviklingsprosessar - myndiggjering av den nyutdanna

    Sekkingstad, Dorthea (2015)
  • Leiing av kunnskapsarbeidarar - moglegheiter og utfordringar

    Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2015)
  • Frå lærar til profesjonell lærar - gjennom skulebasert vidareutdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
  • Motiverte assistentar?

    Sekkingstad, Dorthea, Børhaug, Kjetil (2015)
  • Meg og mentorrolla: Om mentoring i teori og praksis

    Sekkingstad, Dorthea (2015)
  • Det er i skranken det skjer - Frå "god service" til "hjelp til sjølvhjelp"

    Sekkingstad, Dorthea (2015)
  • Radiointervju om mentorordning for nyutdanna lærarar

    Sekkingstad, Dorthea (2014)
  • Gje meg ein mentor

    Sekkingstad, Dorthea (2014)
  • Øve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2014)
  • Matematikklekser - ei hindring for elevars læring?

    Sekkingstad, Dorthea, Hem, Cecilie (2014)
  • Gi meg ein mentor

    Sekkingstad, Dorthea (2014)
  • Lekser utan læring

    Sekkingstad, Dorthea, Hem, Cecilie (2014)
  • Klasseleiing og leiing av læringsprosessar

    Sekkingstad, Dorthea (2014)
  • Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system

    Sekkingstad, Dorthea, Sviggum, Ragnhild (2014)
  • Fagfellevurdering - fire artiklar Conference proceeding

    Sekkingstad, Dorthea (2013)
  • Kollegaveiledning - ein styrke for NAV

    Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
  • Veiledarrolla i NAV - moglegheiter og utfordringar

    Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
  • Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system

    Sekkingstad, Dorthea, Sviggum, Ragnhild (2013)
  • Profesjonsutvikling for lærarar-kva verdi har skulebasert kompetanseheving?

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
  • Den gode klasseleiaren - er det meg?

    Sekkingstad, Dorthea (2013)
  • Den gode rettleiaren i barnevernet-utfordringar og moglegheiter

    Sekkingstad, Dorthea (2013)
  • Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
  • Slik gjer eg det - Undervisningspraksis i høgre utdanning

    Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2013)
  • Læring i praksisfellesskapet - Vidareutdanning og profesjonsutvikling

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
  • Veiledaren som endringsagent - Bruk av Motiverande intervju (MI) og arbeid med ambivalens i veiledninga

    Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
  • Veiledarrolla i karriererådgivinga - moglegheiter og utfordringar

    Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
  • Profesjonsutvikling i praksisfellesskapet

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • Kollegveiledning som verktøy for profesjonsutvikling

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • Kollegaveiledning som veiledningsverktøy

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • Å utvikla seg som klasseleiar

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • Klasseleiing og læringsmiljø

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • "Øve, øve jamt og trutt" - Klasseleiing i praksisfeltet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2012)
  • Fagfellevurdering - to artiklar Conference proceeding

    Sekkingstad, Dorthea (2012)
  • Klasseleiing i praksisfeltet

    Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2012)
  • Rettleiing - nokre verktøy

    Sekkingstad, Dorthea (2011)
  • Årbok 2011

    Follevåg, Brit Marie, Sekkingstad, Dorthea (2011)
  • Klasseleiing og læringsmiljø

    Sekkingstad, Dorthea (2010)
  • Eit metablikk på eiga forskarrolle med utgangspunkt i Hans-Georg Gadamer sitt omgrep førforståing

    Sekkingstad, Dorthea (2010)
  • Rettleiingspraksis i eit studentperspektiv - Korleis vurderer studentane kvaliteten på den rettleiinga dei får hjå oss?

    Sekkingstad, Dorthea (2010)
  • Kompetanseutvikling og veiledning: Problembasert veiledning og anerkjennande veiledning

    Sekkingstad, Dorthea (2010)
  • Lokal løn og lokale forhandlingar Eit lærarperspektiv på lokal løn

    Sekkingstad, Dorthea (2009)
  • Spørjeundersøking: Korleis lønsforholda og andre forhold på arbeidsplassen verkar inn på motivasjon for arbeidet Samarbeidsprosjekt med Utdanningsforbundet Sogn og Fjordane

    Sekkingstad, Dorthea (2009)
  • Lokal løn-eit godt leiingsverktøy? Å bli sett pris på: ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen

    Sekkingstad, Dorthea (2009)
  • Lokal løn - eit godt leiingsverktøy?

    Sekkingstad, Dorthea (2009)
  • Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Being appreciated : A study on performance - related pay as a motivation factor for primary-school teachers

    Sekkingstad, Dorthea (2008)