-
Utvikling av regional konkurransekraft gjennom arbeidslivsfaget
Dorthea Sekkingstad, Grethe Nina Hestholm, Elin Bø Morud (2024)
-
Grethe Nina Hestholm, Dorthea Sekkingstad, Elin Bø Morud (2024)
-
Epistemisk urettvise i obligatorisk skule
Grethe Nina Hestholm (2024)
-
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Den læringspotente praksisen.
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Å dannast inn mot helsefagarbeidaryrket.
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Ein opinion for ei meir praktisk allmennutdanning?
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Forskingsformidling gjennom filmmediet - ei forsøksvis tilnærming.
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Grethe Nina Hestholm (2023)
-
Grethe Nina Hestholm (2022)
-
Grethe Nina Hestholm (2022)
-
Grethe Nina Hestholm (2022)
-
Profesjonsdagar om overgang frå ungdomsskulen til vidaregåande opplæring, 1 GLU 5-10, HVL
Ann Karin Sandal, Grethe Nina Hestholm (2022)
-
Grethe Nina Hestholm (2022)
-
Grethe Nina Hestholm (2021)
-
«Det handlar om personlege kvalitetar, og viljen til å møtast på tvers av skoleslaga.» Ungdomsskulepraksisen på PPUY: Eit utforskande møte mellom to kunnskapskulturar.
Grethe Nina Hestholm (2021)
-
Grethe Nina Hestholm (2021)
-
Grethe Nina Hestholm (2021)
-
Grethe Nina Hestholm (2021)
-
Oppgitt emne til prøveforelesing:
Nemninga praktisk kunnskap er kompleks og fleirtydig. Kommenter i ljos av elevens danning.
Grethe Nina Hestholm (2020)
-
Grethe Nina Hestholm (2020)
-
Grethe Nina Hestholm (2020)
-
Grethe Nina Hestholm (2020)
-
Argument for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skule.
Fagleg innlegg til debatt på
PPU-seminar i Sogndal 4.-5.2.2020
Grethe Nina Hestholm (2020)
-
Har faglærte lite kulturell kapital?
Grethe Nina Hestholm, Kjersti Hovland, Åshild Berg Brekkhus, Åse Norunn Nedrebø Bruvik, Gisle Heimly, Njål Vidar Traavik (2019)
-
Grethe Nina Hestholm, Solvejg Jobst (2019)
-
Educable or not?
Teacher’s alternatives when connecting curriculum to pupils
Grethe Nina Hestholm, Solvejg Jobst (2019)
-
Grethe Nina Hestholm, Njål Vidar Traavik, Åse Norunn Nedrebø Bruvik (2019)
-
Glad for det nye valfaget Praktisk handverksfag
Gisle Heimly, Njål Vidar Traavik, Grethe Nina Hestholm (2018)
-
Grethe Nina Hestholm, Njål Vidar Traavik (2018)
-
Grethe Nina Hestholm, Njål Vidar Traavik (2018)
-
Grethe Nina Hestholm (2017)
-
Grethe Nina Hestholm (2017)
-
Når lærere sitter på skolebenken. Kommende yrkesfaglærere stiller ut.
Grethe Nina Hestholm (2017)
-
Kva dannande potensiale har praktisk kunnskap? Ei kritisk drøfting av Hannah Arendts Vita Activa
Grethe Nina Hestholm (2017)
-
Grethe Nina Hestholm (2016)
-
”Arbeidslivsfaget – til gagn eller skade for yrkesfaga?
Grethe Nina Hestholm (2016)
-
«Paradiset på Hestholmen», s. 14 og 15
Grethe Nina Hestholm (2015)
-
Ved holmar og sund: Glimt frå liv og levekår til ei slekt på nord-vestlandet gjennom eit hundreår, av Norvald Hestholm (2. utgåve)
Grethe Nina Hestholm (2015)
-
”Er munnleg eksamen riktig metode?”
Grethe Nina Hestholm (2014)
-
Ved holmar og sund. Glimt frå liv og levekår til ei slekt på Nord-Vestlandet gjennom eit hundreår, av Norvald Hestholm (1. utgåve)
Grethe Nina Hestholm (2014)
-
Grunnskulens danningssvik
Grethe Nina Hestholm (2013)
-
Vilkår som hemmar og fremmar læring i møte mellom skuleinstitusjon og bedrift
Grethe Nina Hestholm (2013)
-
«Angrer på barnehagestart» Intervju i TV-reportasje om det å vere heime med barn, versus det å ha dei i barnehage. LørdagsMagasinet, kl. 18.50, TV2, 9. mars 2013
Grethe Nina Hestholm (2013)
-
Treng feminismen frigjering? Bokmelding på kulturdebattsida av boka: Kristin Briseid: Likestillingslykke. Kolofon forlag. Utgitt med støtte frå Fritt Ord (131 sider).
Grethe Nina Hestholm (2012)
-
“Å bringe disse ofre”. kronikk i Bergens Tidende, 20. mai 2011, s. 30
Grethe Nina Hestholm (2011)
-
Var intervjuobjekt i boka: Nilssen, Olaug (2012): Kjøkenbenkrealisme. Ærlege historier om tidsklemma. Bergen: Samlaget. Kapittel: «Valde barna framfor karrieren.»
Grethe Nina Hestholm (2011)
-
”Et unorsk valg” Artikkel i BTMagasinet, s. 20
Grethe Nina Hestholm (2010)
-
”Rett kunnskap til rett klasse?”
Grethe Nina Hestholm (2010)
-
”En mor mot strømmen”, DagenMagazinet, s. 12 og 13
Grethe Nina Hestholm (2009)
-
Bokmelding av boka: Tomas Englund (red.) Utbildning som kommunikation. Deliberativa samtal som möjlighet. Bokförlaget Daidalos AB, Göteborg (421 sider).
Grethe Nina Hestholm (2009)
-
”Lat oss tolke de Beauvoir på ny”
Grethe Nina Hestholm (2009)
-
”Barnlaus offentlegheit”
Grethe Nina Hestholm (2009)
-
”Arbeidarparti-feminisme”
Grethe Nina Hestholm (2009)
-
”Faenskap, lidenskap og vitenskap. Ein danningstragedie mellom akademistar og fantastar i konstruksjons- og dekonstruksjonsvitenskapane” I: Replikk” - tverrfaglig tidsskrift for akademia og kunst, nummer 26, haust 2008, s. 124 – 127
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
”Til Anniken Huitfeldt”
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
”Kulturdominans i skulen”, debattinnlegg i Klassekampen, 24. september 2008, s. 22 og 23
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
”Kva er kunnskap?”, debattinnlegg i Klassekampen, 9. oktober 2008, s. 22
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
”Ideologiske føringar”
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
”Eg hadde ikkje lyst å høre mer.” Stengsler ved det teoretiske kunnskapsidealet. Vilkår for tilpassing, læring og danning
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
«Jeg holder vel ut» – Kritikk av grunnskulens teoretiske kunnskapsideal
Grethe Nina Hestholm (2008)
-
"Eg køyrer - altså er eg"
Grethe Nina Hestholm (2006)
-
"Slutt å mobbe kontantstøtta"
Grethe Nina Hestholm (2006)
-
"Det kulturelle apartheid"
Grethe Nina Hestholm (2005)
-
”Politikerne er useriøse i kontantstøttesaken”, s. 3
Grethe Nina Hestholm (1998)