Associate Professor
Joar Sande
Field of work
I have a master's degree in electrical engineering from the USA, and also the Norwegian "Sivilingeniør" degree. I mainly teach linear systems and control systems for electrical engineering students, and in addition economics to all the students at the faculty. My research interests are in flipped learning and development of various learning resources, to get student-active forms of learning.
Electrical circuits
Control systems
Business economics
Electronics
Project management
Measurement systems
Flipped classroom
Digital learning resources
History
Publications
-
Dalsfjorden rundt- frå Fleten til Laukeland.
-
Peter Andreas Blix
-
Videos in higher education. Why should we make videos, how to make them and how to use them
-
Vegen til Førde
-
Video and video tools
-
Lokalhistorisk adventskalender 2023. Eldalsosen-Langeland
-
Prosjektleiing og prosjektadministrasjon
-
Digitale reguleringssystem
-
Førelesingar i økonomi til ingeniørstudentar
-
Høgare utdanning i Førde. Sjukepleiarar og ingeniørar i tusental
-
Ein typisk husmannsplass - Almyra på Viksdalen
-
Sogehefte for Gaular 2023
-
Det bles hardt på toppane
-
Læringsutbytte og arbeidslivsrelevans ved studentbedrift som strategi for læring
-
Ingeniørfagleg systememne ved HVL
-
Digital læring i arbeidslivet
-
Lokalhistorisk vegvisar for Viksdalen
-
Learning in Engineering education through open-ended problems
-
Lokalhistorisk vegvisar for Bygstad
-
Ingeniørfagleg systememne ved Høgskulen på Vestlandet
-
Klok digitalisering
-
Sande i gamle dagar. Kva er gamle dagar?
-
Lokalhistorisk adventskalender for Viksdalen 2022
-
Samarbeid mellom ingeniørutdanninga og sjukepleiarutdanninga ved Campus Førde - produksjon av undervisingsvideoar
-
Bygstad i gamle dagar
-
Indre Holmedal sparebank
-
Lensmenn i Gaular
-
Postvegen Vadheim-Langeland
-
Sogehefte for Gaular 2022
-
Creativity in Engineering education through open-ended problems
-
Sande i gamle dagar
-
Lokalhistorisk adventskalender for Bygstad 2021
-
Legeordning i Gaular
-
Sogehefte for Gaular 2021
-
THE BASIS FOR A LEARNING VIEW – EDUCATION, EXPERIENCE AND PRACTICE
-
Berekraft – «Learning by doing?»
-
THE BASIS FOR A LEARNING VIEW – EDUCATION, EXPERIENCE AND PRACTICE
-
Digital læring etter pandemien - kva tek vi med oss vidare?
-
Interdisciplinary innovation camp for nursing and engineering students at WNUAS
-
SELF-PRODUCED VIDEOS IN A FLIPPED CLASSROOM FOR ENGINEERING STUDENTS AND NURSING STUDENTS
-
Sogehefte for Gaular 2019-2020
-
Lokalhistorisk adventskalender for Sande 2020
-
Prestegarden på Sande
-
Praktisk digitalisering av høgskuleundervising – erfaringar frå forelesarar og studentar
-
Interdisciplinary innovation camp for nursing and engineering students at WNUAS
-
Interdisciplinary innovation camp for nursing and engineering students at WNUAS
-
Self-produced videos in flipped classroom for pre-course engineering students, engineering students and nursing students.
-
Self-produced videos in flipped classroom for pre-course engineering students, engineering students and nursing students.
-
Tverrfagleg innovasjonscamp for ingeniør- og sjukepleiestudentar ved campus Førde
-
Sande gardsnummer 75 i Gaular kommune. Folk
-
Joar Sande. 1990 EE.
-
Omvendt undervisning i reguleringsteknikk
-
Reint vatn og rein energi er utfordringa
-
Inkludér bøndene i beredskapsplanane
-
Langt frå det demokratiet vi likar å tenkje at vi har
-
Digital læring i arbeidslivet - utvikling av MOOC for energibransjen.
-
Ikkje nedvurder lokale utdanningar med praktisk forankring
-
Videoar i grunnkurs i reguleringsteknikk
-
Undervisingsopplegg i reguleringsteknikk
-
IT-linje innan 2018
-
Berre eit gravminne
-
Er historiekunnskap tom kunnskap for ingeniørar og teknologar?
-
Charles Gilbert Heathcote og saga i fossen på Sande
-
Gamle Sande sentrum
-
Tverrfagleg innovasjonscamp for ingeniør- og sjukepleiestudentar
-
Bruk av Microsoft Surface Pro i undervisinga
-
Farleg akademisering av høgskulane
-
Eitt år før planen
-
Startar opp ny IT-linje til hausten
-
Å Vestland, Vestland
-
Kva gjer vi dersom straumen blir borte og nettet går ned?
-
Kva verdiar ligg bak verdiskapinga?
-
Læringsteknologi og endring av undervisningspraksis gjennom situert læring i et praksisfellesskap
-
Jakob Sande og slekta på Sanda
-
Dei vil bli ingeniørar for framtida
-
Bruk av Swivl-kamera til videoproduksjon
-
Bruk av video. Nyttig i undervisninga?
-
Champions League - utdanning
-
Kan høgskulane i vest sjå mot aust?
-
Sande i Sunnfjord
-
Gaular-flid
-
Blir meir attraktivt. Lektor trur jordbruket vil gjennomgå ein renessanse.
-
Smørdal. Gardsnummer 66 bruk 4 Lygra sokn i Lindås kommune
-
Some Problems of Integrating Industrial Network Control Systems Using Service Oriented Architecture
-
Teknisk utdanning i samspel med omverda
-
Kraftfullt samspel
-
Sande - med spesiell vekt på garden Sanda
-
Skreda på Sande i 1861
-
Juklestad. Gardsnummer 1 bruk 1 i Jølster kommune, tidlegare løpenummer 50, bruk 1a.
-
Tek bustadhuset tilbake til røtene
-
Tunvall
-
Sanda. Gardsnummer 75 bruk 4 i Gaular kommune. Gardsnummer 225 løpenummer 143 i Indre Holmedal kommune.
-
Reguleringsteknikk - veldig enkelt?
-
OPC UA - vegen vidare - oppsummering
-
Får eitt år kortare veg til høgare utdanning
-
The methods for measurement of contaminant levels in oil
-
Sjølvevalueringsrapport. Høgskulen i Sogn og Fjordane (HSF). Nasjonal evaluering av ingeniørutdanningane våren 2007
-
Kompetanse er nøkkelen til framtidig suksess
-
Lokkar med betre ingeniørutdanning
-
Krafttaket gir utteljing for ingeniørutdanninga
-
Bompengar
-
Laboratorieøvingar i EL203 Grunnleggjande elektro
-
Skulelyset frå Sande
-
Vil utdanne dataingeniørar
-
Vil utdanne dataingeniørar i Førde
-
Høgskulen i Sogn og Fjordane - Quo Vadis
-
Studentane gler seg
-
Ingeniørskulen redda
-
Innser ikkje behovet for kompetanse
-
Forskinga ut til folket
-
Testa vass-pyramide i Egypt
-
Lettare å komme inn på ingeniørhøgskulen
-
Krupec vannpyramide. Instrumentering.
-
AIU-info
-
Prosjekthandbok for studentprosjekt ved Høgskulen i Sogn og Fjordane, avdeling for ingeniørutdanning.
-
Laboratorieøvingar i reguleringsteknikk
-
Feil fag ved ingeniørhøgskulen?
-
Kollegaevaluering og studentundersøkjing - prosjektoppgåve i høgskulepedagogikk. Kurs ved Høgskolen i Østfold.
-
Innføring i elektroteknikk