-
Pedersen, Lillian, Fimreite, Hege, Hofslundsengen, Hilde Christine (2024)
-
Lærarrolla i utdanningsverkstad
Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Sønsthagen, Anne Grethe , Glosvik, Øyvind (2024)
-
Barnehagelærarars leikepraksisar med barn i alderen 2-3 år, i lys av teorien om praksisarkitektur
Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
-
Uteleik og barns trivsel, utvikling og læring
Pedersen, Lillian (2023)
-
Pedersen, Lillian, Bakken, Astrid Reidun Berglid, Johannessen, Kjersti, Bøyum, Sigrid (2023)
-
Practice architecture of Norwegian ECEC teachers' interactions in play with children aged 2-3 years
Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
-
Kvalitet i samspelet mellom personale og barn i norske barnehagar
Pedersen, Lillian, Bjørnestad, Elisabeth (2023)
-
Kva kompetanser treng barnehagelæreren i framtidas barnehage?
Pedersen, Lillian, Østrem, Solveig (2023)
-
Kompetanseheving i barnehagen: Everything. Everywhere. All at once?
Pedersen, Lillian (2023)
-
Hva kjennetegner samspillet mellom ansatte og barn i norske barnehager?
Sandgrind, Silje Wiken, Pedersen, Lillian (2023)
-
Samanhengen mellom størrelse på barnehagar og kvalitet
Svarstad, Solveig, Pedersen, Lillian (2023)
-
Leiken - barnas domene?
Pedersen, Lillian, Greve, Anne (2022)
-
Quality in the interactions between children and staff in context of play.
Pedersen, Lillian, Nornes-Nymark, Merete (2022)
-
Expanding or limiting the space of opportunity - Preschool teachers´ interactions with children in transition situations.
Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid (2022)
-
Pedersen, Lillian, Bjørnestad, Elisabeth, Nornes-Nymark, Merete , Engesæter, Mari, Aadland, Eivind (2022)
-
Kjære barnehagelærere - stå opp for den kunnskapen dere har
Hofslundsengen, Hilde Christine, Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid, Alme, Hilde, Fimreite, Hege, Bakken, Astrid Reidun Berglid (2022)
-
Fem år gamle barn i bevegelse på barnehagens leikeplass. Eit blikk på samanhengen mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar
Pedersen, Lillian (2022)
-
Quality in the interaction between staff and children in Norwegian kindergartens observed with ECERS-R
Pedersen, Lillian, Nornes-Nymark, Merete , Bjørnestad, Elisabeth, Engesæter, Mari, Aadland, Eivind (2022)
-
Dynamical forms of vitality: An exploration of preschool teachers` interaction with children in transitions
Pedersen, Lillian (2022)
-
The moment of play and movement
Pedersen, Lillian (2022)
-
Fysisk aktiv leik
Pedersen, Lillian, Johannessen, Kjersti (2021)
-
Kjensla av leikeplassen
Pedersen, Lillian (2021)
-
Visste du at bevegelsen og augneblikket kan vere viktig for barns moglegheiter til å bli inkluderte i leik?
Pedersen, Lillian (2021)
-
Johannessen, Kjersti, Bjørnestad, Elisabeth, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Ylvisåker, Einar, Nornes-Nymark, Merete, Engesæter, Mari (2020)
-
Pedersen, Lillian, Moe, Vegard Fusche (2020)
-
Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen.
Pedersen, Lillian (2020)
-
Pedersen, Lillian (2020)
-
Fysisk aktivitet og kvalitet i barnehagen. Samanheng mellom barnehagekvalitet og objektivt målt fysisk aktivitetsnivå.
Johannessen, Kjersti, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Ylvisåker, Einar, Nornes-Nymark, Merete , Engesæter, Mari, Bjørnestad, Elisabeth (2019)
-
Pedersen, Lillian (2019)
-
Children`s Embodied Experiences on the Preschool Playground
Pedersen, Lillian (2018)
-
"Det gjer eg ikkje ...". Barns rørsleutfordringar på barnehagens leikeplass.
Pedersen, Lillian (2017)
-
Children`s embodied experiences in the preschool playground. A phenomenological approach.
Pedersen, Lillian (2017)
-
Språkmiljø i barnehagen - reproduksjon av ulikhet?
Bøyum, Sigrid, Hofslundsengen, Hilde, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2016)
-
"Risk" and Physcial Activity in ECEC
Pedersen, Lillian, Greve, Anne (2015)
-
Innledning
Greve, Anne, Pedersen, Lillian, Sviggum, Hege Gjerde (2015)
-
Utviklingsarbeid og faglighet i barnehagen
Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid, Haukedal, Kjersti Sandnes (2015)
-
Lek som ramme for barns identitetsdanningsprosesser : en casestudie av fire femåringer i barnehagen
Pedersen, Lillian (2015)
-
Faglighet i barnehagen
Greve, Anne, Pedersen, Lillian, Sviggum, Hege Gjerde (2015)
-
Literacy Activities in Preschool
Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian (2014)
-
Barnehagens språkmiljø som kvalitetsindikator
Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
-
Language Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
-
Emergent Literacy Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
-
Arbeid med lokalt utviklingsarbeid som faktor i studentane si utvikling som pedagogiske leiarar
Pedersen, Lillian (2013)
-
Læringsbegrepet i barnehagens læreplaner
Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Haukedal, Kjersti Sandnes, Hofslundsengen, Hilde Christine, Fossøy, Ingrid (2013)
-
Sogndal: UTEstedet uten friluftsbarnehage
Sanderud, Jostein, Johannessen, Kjersti, Pedersen, Lillian (2013)
-
"What did you learn in pres-school today?" Om læringsbegrepet i rammeplanen
Fossøy, Ingrid, Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Haukedal, Kjersti Sandnes, Hofslundsengen, Hilde Christine (2012)
-
Samarbeid som drivkraft : framtidsretta førskulelærarutdanning
Helland, Synneva, Haukedal, Kjersti Sandnes, Pedersen, Lillian (2012)
-
Hva skal barnehagen være for de yngste barna?
Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Greve, Anne (2012)
-
Eittåringen møter barnehagen
Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
-
Eittåringen møter barnehagen
Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
-
Førskulelærarstudentar si profesjonelle identitetsdanning
Pedersen, Lillian (2011)
-
Om studentenes prosess i valg av problemstilling til bacheloroppgaven
Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
-
Møtet mellom student og øvingslærar som arena for utvikling av didaktisk fagkompetanse
Pedersen, Lillian (2010)