-
Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim
Dahl, Jorun Elin, Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Andersen, Irene Aasen (2024)
-
Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?
Vee, Tove Sandvoll (2024)
-
Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.
Vee, Tove Sandvoll (2024)
-
Protocol: Approaches for dialogic formative feedback and their outcomes in higher education; a scoping review
Vee, Tove Sandvoll, Nedrehagen, Eirik Solberg, Stokstad, Janette Moland, Orm, Stian (2024)
-
Medvirkning og deltakelse som vesentlige komponenter for utforming av målsettinger: En litteraturgjennomgang
Finden, Eireen, Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2023)
-
PowerPoint er en litt treig 35-åring
Løkke, Jon Arne, Vee, Tove Sandvoll (2023)
-
Betydning av mål i miljøterapeutisk arbeid
Finden, Eireen, Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2022)
-
Gluten- og kaseinfrie dietter ved autismespekterforstyrrelser
Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Løkke, Jon Arne, Finden, Eireen (2022)
-
Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Løkke, Jon Arne (2022)
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring.
Vee, Tove Sandvoll (2021)
-
Kollegaveiledning: Hvordan komme i gang med en praksis som varer over tid ?
Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2021)
-
Kollegaveiledning og fagfellevurdert undervisning i høgare utdanning
Vee, Tove Sandvoll (2021)
-
Kritisk vurdering av kapittel i oppslagsverk. Eksempel fra vernepleie KBP på tvers
Vee, Tove Sandvoll, Titlestad, Kristine Berg (2020)
-
Det er som om motstand mot endringer sitter i veggene
Løkke, Jon Arne, Vee, Tove Sandvoll (2020)
-
Fake news
Løkke, Jon Arne, Orm, Stian, Vee, Tove Sandvoll (2020)
-
Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne, Halvorsen, Lars Rune (2020)
-
Essay i vitenskapsteori: Korleis verdiar spelar ei rolle i høve til objektivitet i samfunnsvitskaplig forsking ? Ph.d kurs i vitenskapsteori Oslo met.
Vee, Tove Sandvoll (2019)
-
Kollegarettleiing i høgare utdanning, korleis kan det gjerast ? Utfordringar og fordelar med kollegarettleiing.
Vee, Tove Sandvoll (2018)
-
Erfaringar frå eit MOOC kurs om Flipped Classroom
Vee, Tove Sandvoll (2016)
-
Improving documentation in the Electronic patient journa:nurses`experiences with an educational programme
Vee, Tove Sandvoll (2016)
-
Informasjon til deg som har KOLS
Vee, Tove Sandvoll (2013)
-
Evaluering av KOLS-prosjektet i Årdal kommune
Vee, Tove Sandvoll (2013)
-
Løfte i flokk. KOLS-prosjektet i Årdal eit samhandlingsprosjekt
Vee, Tove Sandvoll (2013)
-
Trening for personar med KOLS-diagnosen i Årdal
Vee, Tove Sandvoll (2012)
-
Har du KOLS eller er du pårørande til nokon som har KOLS ? Mesitringskurs for menneske med KOLS hausten 2012
Vee, Tove Sandvoll (2012)
-
Oppsummering etter arbeid i forprosjektet til KOLS-prosjektet: Tiltak for å betra tenestene til menneske med KOLS i Årdal kommune
Vee, Tove Sandvoll (2012)
-
Fører systematisk tiltak for å fremme sårbunnsoptimalisering, ødemkontroll og behandling av underernæring til bedret heling av sår ?
Langøen, Arne, Vee, Tove Sandvoll (2011)
-
Struktur og rutinar, - naudsynte føresetnader for å sikra sjukepleiedokumentasjonen
Vee, Tove Sandvoll, Hestetun, Margrete (2009)
-
Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget
Vee, Tove Sandvoll (2008)
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiestudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
Vee, Tove Sandvoll (2007)
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
Vee, Tove Sandvoll (2006)
-
Wound mangement
Vee, Tove Sandvoll (2003)