-
The Purposes and Challenges when Modelling Teaching as a Trigger of Rehearsing in Teacher Education (A substudy of Rehearsing Teaching Professionally – ReTPro)
Vangsnes, Vigdis (2024)
-
Modelling Performative Teaching Practices in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis (2024)
-
Banebrytende campus-praksis
Vangsnes, Vigdis, Tuset, Gry Anette (2023)
-
ReTPro/Øvingsrommet
Vangsnes, Vigdis (2023)
-
Øving som strategi for å utvikla improvisatorisk undervisningsrepertoar
- Utøvande undervisningshandlingar i mellomrommet praksis – teori i lærarutdanninga
Vangsnes, Vigdis, Tuset, Gry Anette (2023)
-
Øvelse på improvisert undervisning i lærerutdannelsen. Presentasjon av (det norske) partnerskaps- og forskningsprosjektet Rehearsing Teaching Professionally in Teacher Education (ReTPro)
Vangsnes, Vigdis (2023)
-
Rehearsals as means for developing improvisational skills in teaching.
Acting in-between practice and theory in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis, Engelsen, Knut Steinar (2023)
-
Lærarutdanning under lupa
Tuset, Gry Anette, Vangsnes, Vigdis (2023)
-
«KURIOSA VON DINGS” - DIGITALE VERKTØY I MØTE MED INTERAKTIVT TEATER FOR OG MED BARNEHAGEBARN»
Vangsnes, Vigdis (2023)
-
Lærer-i-rolle som døråpner for kritisk tenkning og interkulturell kompetanse i engelskfaget
Cabot, Michel Alexandre, Iversen, Gunn Tone, Lilletvedt, Anne-Beate Ulveseth, Vangsnes, Vigdis (2023)
-
The Dramaturgy of Modelling in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis (2023)
-
Rehearsals as means for developing improvisational skills in teaching
Vangsnes, Vigdis, Engelsen, Knut Steinar (2023)
-
ReTPro-prosjektet og kva det inneber for GLU-studentane
Vangsnes, Vigdis (2022)
-
Teacher Education, challenges and possible solutions
Vangsnes, Vigdis (2022)
-
Rehearsing Teaching in Teacher Education: Researching the Intervention
Vangsnes, Vigdis (2022)
-
Forskingsbasert øving på undervisning i lærarutdanninga
Vangsnes, Vigdis (2022)
-
Slik jobbar lærarutdanningar med å utvikla praksiskvaliteten
Vangsnes, Vigdis, Engelsen, Knut Steinar (2021)
-
Øvingsrommet/ReTPro, eit NFR-prosjekt på tvers av fag og arenaer
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Rehearsing Teaching Professionally– Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Utvikling av ulike praksisar i lærarutdanninga
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
ReTProTE, Rehearsing Teaching Professionally in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
ReTPro/Øvingsrommet. Rehearsing Teaching Professionally
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Dramaforløp og metoden lærar-i-rolle
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Øvingsrommet - fra teori til praksis - fra praksis til teori
Tuset, Gry Anette, Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis, Aksnes, Kirsti, Borgenvik, Katrine, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
Borgenvik, Katrine, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Aksnes, Kirsti, Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Hva er god bruk av teknologi i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2020)
-
Øvingsrommet - Iscenesett og prosessorientert lærarutdanning
Vangsnes, Vigdis (2019)
-
Leiing av forskingsbasert undervisning versus undervisningsbasert forsking
Vangsnes, Vigdis (2019)
-
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
Grønsdal, Ingrid A. R., Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Espeland, Åsmund (2019)
-
Rehearsing Teaching Professionally – Building Thoughtful Teaching Repertoire Connecting Theory and Practice in Teacher Education
Vangsnes, Vigdis (2019)
-
Practice, Professionalism and Politics in Educational Research - A Research Program at HVL
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Rehearsing Teaching Professionally ? Building Purposeful Teaching Repertoires to Bridge Theory and Practice in Teacher Education (Institusjonsforankret strategisk prosjekt - FINNUT)
Tuset, Gry Anette, Høisæter, Sissel M., Vangsnes, Vigdis (2018)
-
The Teacher`s Positioning and Classroom Management
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Researching possible pedagogical positions when introducing digital technologies in early childhood education
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Digitale medium i barnehagen - tidlegare forskning
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Lærarrolla
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
The Flow of the Classroom
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Vangsnes, Vigdis (2018)
-
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2018)
-
Rehearsing Teaching Professionally - Pre-service teachers´ development of adaptive teaching expertise (RetPro).
Tuset, Gry Anette, Høisæter, Sissel M., Vangsnes, Vigdis (2017)
-
Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2017)
-
Øvingsrommet - ein arena mellom teori og praksis
Vangsnes, Vigdis, Tuset, Gry Anette (2017)
-
Øving gjer meister – om øvingsrommet, ein arena mellom teori og praksis
Vangsnes, Vigdis, Tuset, Gry Anette (2017)
-
Lærarens veksling mellom ulike lærarroller i eit prosessdrama
Vangsnes, Vigdis (2017)
-
Læraren som leiar av demokratiske prosessar i dramaklasserommet
Vangsnes, Vigdis (2017)
-
The teacher`s roles - alternation between different teacher positions in didactics
Vangsnes, Vigdis (2017)
-
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2017)
-
Digital stories and preschool teachers' competence
Undheim, Marianne, Vangsnes, Vigdis (2017)
-
Undheim, Marianne, Vangsnes, Vigdis (2017)
-
Den improviserte vekslinga mellom lærarroller
Vangsnes, Vigdis (2016)
-
Barn og digitale spel i barnehage, skule og fritid
Vangsnes, Vigdis (2016)
-
The Teacher`s Roles - Alternation between different teacher positions in didactic practices
Vangsnes, Vigdis (2016)
-
Holdhus, Kari, Høisæter, Sissel M., Mæland, Kjellfrid, Vangsnes, Vigdis, Engelsen, Knut Steinar, Espeland, Magne (2016)
-
The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2016)
-
The Teacher`s Roles. Alternation between different teacher positions in didactic practices.
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2016)
-
The Dramaturgy and Didactics of Computer Gaming - A Study of a Medium in the Educational Context of Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2015)
-
Examples of Pre-Service Teachers’ Improvisation in Instruction of Educational Performances: How can Improvisation in the Pedagogical Context be Rehearsed and Taught?
Vangsnes, Vigdis, Ben-Horin, Oded (2015)
-
Ungdom og dataspel i skule og fritid
Vangsnes, Vigdis (2015)
-
The teacher as leader of democratic processes in the drama classroom
Vangsnes, Vigdis (2015)
-
The Pluralism of the Teacher Role: The Teacher`s
Alternating Roles in Didactic Practice
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2015)
-
The Dramaturgy and Didactics of Computer Gaming – A
Study of a Medium in the Educational Context of Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2015)
-
Barn og digitale medium
Vangsnes, Vigdis (2015)
-
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2015)
-
Improvisationworkshop
Vangsnes, Vigdis, Espeland, Åsmund (2014)
-
Improvisasjonsworkshop
Vangsnes, Vigdis, Espeland, Åsmund (2014)
-
Gjøglarane - regi på ein studentproduksjon
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
Maspelargonia - en performance
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
Deltaking i estetiske læreprosessar - viktig i framtidas skule
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
IKT i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
Didactic Dissonance-Teacher Roles in Computer Gaming Situations in Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
Teacher Roles in Computer Gaming Situations in Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
Didactic DissonanceTeacher Roles in Computer Gaming Situations in Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2014)
-
The Dramaturgy and Didactics of Computer Gaming – a Study of a Medium in the Educational Context of Kindergartens
Vangsnes, Vigdis, Krumsvik, Rune Johan (2014)
-
Computer Games in Educational Contexts – Didactic Challenges
Vangsnes, Vigdis (2013)
-
Games in educational contexts – the dramaturgy and didactics of a learning process
Vangsnes, Vigdis (2013)
-
Didactic Dissonance. Teacher Roles in Computer Gaming Situations in Kindergartens
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2013)
-
Bruk av dataspill i norske barnehager - utbredelse og holdninger blant personalet
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram, Kvinge, Lars M. (2012)
-
Digitale verktøy og dataspel i barnehagen: didaktiske utfordringar
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Kvinge, L.M., Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2012)
-
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram, Krumsvik, Rune Johan (2012)
-
Digitale verktøy og dataspel i barnehagen: didaktiske utfordringar
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Kvinge, Lars M., Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2012)
-
Didaktisk dissonans - didaktiske utfordringar når dataspel vert tatt i bruk i barnehagen
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2012)
-
Dataspel i pedagogiske kontekstar
Vangsnes, Vigdis (2011)
-
Didactical Dilemmas when Computer Games are Implemented in Kindergartens
Vangsnes, Vigdis (2011)
-
Roundtablepresentasjon: Computer Games in Kindergartens: Didactical Challenges
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram, Krumsvik, Rune Johan (2011)
-
Digital Games in Pedagogical Contexts; Critics, Criteria, Quality
Vangsnes, Vigdis (2011)
-
Digitale objekts plass i barns sosiale og språklege danning i barnehagen (DIGOB). Sluttrapport
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Kvinge, L.M., Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2011)
-
Monstertante, regi på ein studentproduksjon
Vangsnes, Vigdis (2011)
-
Digitale objekst plass i barns sosiale og språklege danning i barnehagen (DIGOB): Prosjektnr. NFR:187576
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Kvinge, Lars M., Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2011)
-
Digital Games in Pedagogical Contexts; Critics, Criteria and Quality
Vangsnes, Vigdis (2010)
-
Barnehageforskning - når praksisfeltet inkluderes i beskrivende forskning
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2010)
-
Digitale spel; sjangrar, retoriske diskursar og forsking på feltet
Vangsnes, Vigdis (2010)
-
How does the use of digital games in kindergartens challenge established roles, patterns of interaction, and the pre-school teacher`s pedagogical intentions?
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2010)
-
De voksnes deltagelse i barns leik og læring omkring digitale spill i barnehagen
Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2010)
-
Utbreiing, bruk og haldningar til digitale verktøy og spel i norske barnehagar. Resultat frå ei nasjonal spørjeundersøking
Kvinge, Lars M., Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Økland, Nils Tore Gram, Vangsnes, Vigdis (2010)
-
Dataspill gir barna en spesiell kompetanse
Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Forsker på digitale spill i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Forsker på barn og data
Vangsnes, Vigdis (2009)
-
A dramaturgic perspective: seeing digital role-play as drama and theatre. what are the epistemological and pedagogical consequences?
Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Bruk av pedagogiske digitale spel i barnehagen
Økland, Nils Tore Gram, Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Dilemma som oppstår når forskinga fortolkar den andre
Økland, Nils Tore Gram, Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Leik og læring
Økland, Nils Tore Gram, Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Om DIGOB-prosjektet
Økland, Nils Tore Gram, Vangsnes, Vigdis (2009)
-
To bee or not to bee, regi på ein studentproduksjon
Vangsnes, Vigdis (2009)
-
Digital games: From ludology and narratology to dramaturgy; what are the epistemological consequences?
Vangsnes, Vigdis (2008)
-
From narratology and ludology to dramaturgy, a theoretical analysis of digital role-plays as means of narratives, as games or as means of a theatrical practice for preschool children
Vangsnes, Vigdis (2008)
-
Digitale spel og verktøy i barns kultur og barnehagens kvardag
Jernes, Margrethe, Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2008)
-
The function of digital objects in children's social and linguistic growth and education in kindergarten settings
Engelsen, Knut Steinar, Jernes, Margrethe, Vangsnes, Vigdis, Økland, Nils Tore Gram (2008)
-
Barnehagen som kulturarena
Vangsnes, Vigdis, Solemdal, Mette Iren (2007)
-
Språk, tekst og kommunikasjon
Vangsnes, Vigdis, Flatøy, Ingunn (2006)
-
Drama i barnehagen, ei kursrekke
Vangsnes, Vigdis (2006)
-
Dramaforløp og lærar-i-rolle i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2005)
-
Drama i kulturstien
Vangsnes, Vigdis (2004)
-
Den estetiske dimensjonen i grunnskolen
Vangsnes, Vigdis (2004)
-
Drama, didaktikk og metodikk i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2003)
-
Dramaleik i barnehagen
Vangsnes, Vigdis (2003)
-
Afkas Rike, en studentproduksjon
Vangsnes, Vigdis (2002)
-
Familie og økonomi, Eit undervisningsforløp med hovedvekt på fiksjonsbygging og problemløysing
Tuset, Gry Anette, Vangsnes, Vigdis, Knutsen, Hanne (2000)
-
Den estetiske dimensjon i kunstfaga. Seminararrangør for kunstfagtilsette ved høgskulane i Bergen, Stavanger og på Stord
Vangsnes, Vigdis (2000)
-
Arrangør av kunstfagseminar
Vangsnes, Vigdis (2000)
-
Teater for barn og unge: Dramaforløp, lærar-i-rolle
Vangsnes, Vigdis (2000)
-
Tekstar om drama, forteljing og FoU
Vangsnes, Vigdis, Knutsen, Hanne (1999)
-
Tekstar om dramaturgi, regi og teaterhistorie
Vangsnes, Vigdis, Knutsen, Hanne (1999)
-
Ny studiemodell for førskulelærarutdanninga
Vangsnes, Vigdis, Askeland, Leiv, Øvre, Oddrun, Bjørkås, Øyvind (1999)
-
Fagplan for 10 vekttal drama, førskulelærarutdanninga
Vangsnes, Vigdis (1998)
-
Kompendium for etterutdanningskurs i kristendom
Vangsnes, Vigdis (1998)
-
Kompendium for etterutdanningskurs i norsk
Vangsnes, Vigdis (1998)
-
Dramaforløp frå barnehage til ungdomsskule
Vangsnes, Vigdis (1997)
-
Drama, viktig og forsømt
Vangsnes, Vigdis (1997)