Associate Professor

Irene Aasen Andersen

Courses taught
  • SYKF300, Nursing under Comorbid States of Disease and Patient Health Conditions , Spring 2025
  • SYKF300, Nursing under Comorbid States of Disease and Patient Health Conditions , Fall 2024
  • SYKF360P, Practice Study, Professional Management, Service Development and Innovation, Fall 2024
  • SYKF360P, Practice Study, Professional Management, Service Development and Innovation, Spring 2025
  • SYKF390, Bachelor thesis, Spring 2025, subject responsible
  • SYKF390, Bachelor thesis, Fall 2024, subject responsible

Publications

  • Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim

    Jorun Elin Dahl, Tove Sandvoll Vee, Stian Orm, Irene Aasen Andersen (2024)
  • The Professional Nurse Self-Assessment Scale II – Translation and cultural adaptation for Nordic countries

    Anna Anåker, Lisbeth Fagerström, Sigrid Wangensteen, Irene Aasen Andersen, Jette Henriksen, Margrét Hrönn Svavarsdóttir (2024)
  • Utvikling av ny praksismodell

    Marit Anita Sunnarvik, Irene Aasen Andersen, Danuta Teresa Zablotna, Terese Bjordal (2023)
  • Sjukepleiarmangel i Norden. Felles utfordring - forsking på tvers av landa for å styrke profesjonen

    Irene Aasen Andersen, Gro Hovland (2023)
  • A Nordic collaboration initiative to improve competency and mitigate challenges in nursing

    Irene Aasen Andersen, Gro Hovland (2023)
  • Nordisk samarbeid om sjukepleiarar sine kompetanse- og kunnskapsutfordringar

    Irene Aasen Andersen (2023)
  • Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta

    Irene Aasen Andersen, Sissel Hjelle Øygard, Aud Berit Fossøy, Katrine Sandnes Gornitshni (2022)
  • Studentinvolvering i forsking: Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med å delta i gjennomføringa av eit forskingsprosjekt

    Sissel Hjelle Øygard, Hanne Marie Heggdal, Irene Aasen Andersen, Siri Ytrehus (2022)
  • Nordic Nurse Competence Study Oppbygging av prosjektet, relevante partnarar og oppleving av Nordplus som program og søknadsprosessen

    Irene Aasen Andersen (2021)
  • Translation of the questionnaire PROFFNurse SAS II into Nordic Languages

    Irene Aasen Andersen, Gro Hovland, Else Cathrine Lütcherath Rustad, Camilla Strandell-Laine, Jette Henriksen, Anna Anåker (2021)
  • TPS-grupper i praksis (Tverrprofesjonell samarbeidslæring i praksisstudier) Delprosjekt 1b i OPERASJON BACHELORPRAKSIS, FHS

    Sissel Johansson Brenna, Bente Kvilhaugsvik, Sølvi Anne Eide Lunde, Irene Aasen Andersen, Inger Solheim, Turid Aarhus Braseth (2021)
  • Evidence of validity for the Norwegian version of the interprofessional collaborative competency attainment survey (ICCAS)

    Lene Lunde, Anders Baerheim, Ane Johannessen, Ingunn Aase, Kari Almendingen, Irene Aasen Andersen (2020)
  • Quality of care and job satisfaction in a Hospital Trust before and after The Coordination Reform in Norway

    Irene Aasen Andersen, Ole Tormod Kleiven, Lars Kyte, Marny Alice Pettersen (2020)
  • TPS i sykehuspraksis (medisin, sykepleie og utvidelse med fysioterapi, ergoterapi, radiografi, bioingeniør) i Førde og Lærdal. Betydningen av praksisstedenes eierforhold til TPS i praksis.

    Irene Aasen Andersen (2020)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved Høgskulen på Vestlandet

    Irene Aasen Andersen (2019)
  • Facilitating interprofessional online groups - opportunities and challenges

    Bente Hasle, Irene Aasen Andersen (2019)
  • Rapport: Videreføring av studieopplegget "Nettbasert TPS i Vest"

    Bente Hasle, Ingunn Aase, Rutt Venke Bengtsson, Anders Baerheim, Irene Aasen Andersen, Unni Uren Aasen (2018)
  • Erfaring fra TPS-tiltak i HVL. Hvordan inkludere TPS i nye studieplaner?

    Irene Aasen Andersen (2018)
  • Nurse-rated quality of care in 2007 and 2017 within a Norwegian Hospital Trust

    Irene Aasen Andersen, Marny Alice Pettersen, John Roger Andersen (2018)
  • Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie

    Irene Aasen Andersen, Anders Baerheim, Gro Hovland (2017)
  • Studentar innførte system for pasienttryggleik

    Marny Alice Pettersen, Irene Aasen Andersen, Sissel Hjelle Øygard (2017)
  • Rapport om tre kvalitetsforbetringsprosjekt - sjukepleiarstudentar i praksis på medisinsk sengepost ved Førde sentralsjukehus. HVL Notat nr. 07/ 2017

    Irene Aasen Andersen, Sissel Hjelle Øygard, Hanne Marie Heggdal (2017)
  • Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med forbetringsarbeid ved hjelp av tverrprofesjonelle møter -studentprosjekt på ein medisinsk sengepost i Helse Førde

    Marny Alice Pettersen, Irene Aasen Andersen (2017)
  • From facilitator to groupleader - defeat or adjustment?

    Bente Hasle, Rutt Venke Bengtsson, Bente Kvilhaugsvik, Irene Aasen Andersen (2017)
  • Sluttrapport Pilot 1 - Nettbasert tverrprofesjonell samarbeidslæring i UH-nett Vest

    Bente Hasle, Sissel Johansson Brenna, Irene Aasen Andersen, Unni Uren Aasen, Anders Baerheim, Ingunn Aase (2017)
  • Studentar som aktive deltakarar i kvalitetsforbetring. -Implementering av tiltakspakkar for førebygging av fall, ernæringssvikt og trykksår

    Sissel Hjelle Øygard, Irene Aasen Andersen, Hanne Marie Heggdal (2016)
  • Implementation of interprofessional student teams in specialized health services. Implications for models of practice, understanding, interaction and identity

    Irene Aasen Andersen, Aud Berit Fossøy (2016)
  • Ein ny metode for å vurdere kvalitet på sjukepleietenesta ved medisinske sengepostar

    Irene Aasen Andersen, John Roger Andersen (2016)
  • Iverksetting av tverrprofesjonelle student-team (TPS-team) i spesialisthelsetenesta - vilkår for praksismodell og forståing av samhandling og identitet

    Irene Aasen Andersen (2016)
  • «TPS i Vest» - Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved seks utdanningsinstitusjonar på Vestlandet - Ein pilot

    Irene Aasen Andersen, Bente Hasle, Rutt Venke Bengtsson, Sissel Johansson Brenna, Anders Baerheim, Unni Margrethe Uren Aasen (2016)
  • Pilot med tverrprofesjonell samarbeidslæring som pedagogisk læringsverktøy i praksis på ein medisinsk sengepost

    Irene Aasen Andersen (2016)
  • Studentar set lys på lårhals og liggesår

    Irene Aasen Andersen (2016)
  • Klokare saman enn kvar for seg

    Irene Aasen Andersen (2016)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring I UH-nett Vest. Rapport frå TPS-abeidsgruppa

    Gerd Bjørke, Irene Aasen Andersen, Sissel Johansson Brenna, Rutt Venke Bengtsson, Anders Baerheim, Bente Hasle (2015)
  • Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar

    Irene Aasen Andersen (2015)
  • Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar

    Irene Aasen Andersen (2015)
  • Den veit best kor skoen trykker, som har den på

    Irene Aasen Andersen (2015)
  • A user-role in online interprofessional learning

    Gerd Bjørke, Irene Aasen Andersen, Rutt Bengtsson, Sissel Johansson Brenna, Anders Baerheim, Bente Hasle (2015)
  • Korleis få legar og sjukepleiarar til å snakke saman? Erfaringar med å la studentar få samarbeide i praksis

    Irene Aasen Andersen, Sissel Hjelle Øygard (2014)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring – det nye mantraet?

    Irene Aasen Andersen (2014)
  • FoU i praksis. Studentar kartlegg ernæringsstatus hjå eldre

    Irene Aasen Andersen, Olivia Sissil Sunde, Sissel Hjelle Øygard (2013)
  • Validering av eit måleinstrument for jobbtilfredsheit

    Irene Aasen Andersen, John Roger Andersen (2012)
  • Praksissjukepleiarar vil skaffe ernæringsdata

    Irene Aasen Andersen (2012)
  • Faddermodell Ein styrke i opplæring av studentar

    Irene Aasen Andersen, Randi Hove (2011)
  • Kvalitet på medisinske sengepostar

    Irene Aasen Andersen (2008)