-
Kollektiv utvikling og læring i profesjonelle lærande fellesskap
Fjellanger, Liv Ingrid (2024)
-
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Digitalisering i barnehagen: Tidlig opplæring og dømmekraft
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Hva skjer når de minste barna i barnehagen får utforske sanseteknologien Makey Makey og Micro:bit?
Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2023)
-
What emerges when the youngest children in kindergarten get to explore the sensory technology Makey Makey and Micro:bit?
Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2023)
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet i barnehagen? eit samarbeidsprosjekt med ein lærarutdanningsbarnehage.
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Kva trer frem når dei yngste barna i barnehagen får utforske den sansebaserte teknologien Makey Makey og micro:bit?
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Vurderingsarbeid i barnehagen i lys av læreplantenking
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del av leiinga i profesjonsutøving i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Forsking og utvikling i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet og lærarutdanningsbarnehage. Forsking og Utvikling – to sider av samme sak?
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet? Og korleis kan dei yngste barna få medverka i barnehagekvardagen?
Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
-
Forsking- og utviklingsarbeid i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid (2022)
-
The professional conversation in the kindergarten teacher education
Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen , Fjellanger, Liv Ingrid (2021)
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
Winje, Annette Kristoffersen , Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
-
Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanning
Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
-
Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar
Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis, Aksnes, Kirsti, Borgenvik, Katrine, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
Borgenvik, Katrine, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Aksnes, Kirsti, Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Erfaringer fra DIGISUS-prosjektet
Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for barna i barnehagen?
Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
-
Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanningspolitikk
Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
-
Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar
Akslen, Åse Nylenna, Moe, Randi, Fjellanger, Liv Ingrid, Skram, Dag, Grindheim, Liv Torunn (2021)
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Janette Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
-
Eit blikk inn i barnehagen i dag: Omsorgstradisjon møter kaosdidaktikk.
Fjellanger, Liv Ingrid (2021)
-
-Dei yngste barna i barnehagen møter MakeyMakey og Micro:bit: Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for de yngste barna i barnehagen?
Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
-
Fra Student til Profesjonsutøver
Winje, Annette Kristoffersen , Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger (2020)
-
Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen
Winje, Annette Kristoffersen , Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
-
Fra student til profesjonsutøver
Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen , Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2020)
-
“Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Hansen, Hannah Belsvik (2020)
-
Winje, Annette Kristoffersen , Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
-
Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
-
Utvikling av studiet profesjonsrettet veilederutdanning for praksislærere i barnehage og/eller skole, emne 2 saman med Ketil Langørgen, Siv Kristin Yndstad Borgen og Magli Sofie Økland.
Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
-
Går skyene på batteri? - en fagartikkel om prosjektarbeid i barnehagen skrevet sammen med Sissel Halland
Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
-
Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus
Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik, Aksnes, Kirsti, Grønsdal, Ingrid A. R. (2019)
-
Fagleg bidrag på utdanningsseminar for barnehagelærarutdanninga på Høgskulen på vestlandet i forhold til erfaringar ettar å vert på praksioppfølging med studentar som hadde praksis i barnehagar i Romania.
Fjellanger, Liv Ingrid (2019)
-
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
Grønsdal, Ingrid A. R., Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Espeland, Åsmund (2019)
-
Profesjonssamtalen
Winje, Annette Kristoffersen , Nordlie, Randi Elisabeth, Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid (2019)
-
Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning
Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen , Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt (2019)
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del i leiing i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid (2019)
-
Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen
Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen , Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2019)
-
Introduction to pedagogies influencing Norway's Kindergarten Teacher Education
Fjellanger, Liv Ingrid (2018)
-
Planla og gjennomførte pedagogikk-konferanse i Bergen saman med Vigdis Foss, Hege Fimreite og Svein Ole Sataøen.
Tittel: Pedagogikk i barnehagelærerutdanningen 2017
Fjellanger, Liv Ingrid (2017)
-
Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan? Framlegg på fag på forum for oppvekst i Sunnhordaland.
Fjellanger, Liv Ingrid (2017)
-
Bidratt 50/50 i utviklingsarbeid for ABLU (ArbeidsPlassBasertUtdanning) fordjupning 30 studiepoeng: Dei yngste barna i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid (2017)
-
Profesjonssamtalens mange muligheter –
en praksisnær aksjonsforskning i barnehagelærerutdanningen ved HVL Campus Stord
Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi (2017)
-
Eg er yngst i barnehagen og er prisgitt at du som jobbar der møter meg med?
Fjellanger, Liv Ingrid (2017)
-
Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?
Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi, Winje, Annette Kristoffersen (2017)
-
Det samiske perspektivet på barenhagelærarutdanninga ved Campus Stord. Framlegging på møte med følgegruppa for ny barnehagelærarutdanning på campus Stord.
Fjellanger, Liv Ingrid (2016)
-
Bidratt 50/50 med Sissel Halland i å utvikla nytt vidareutdanningstilbod for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing 30 studiepoeng LPL115 og LPL215 (2016 - 2020) i regi av Utdanningsdirektoratet og kompetanse for framtidas barnehage: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/strategi-for-kompetanse-og-rekruttering-/id733657/ og https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/etter-og-videreutdanning/studietilbud/laringsmiljo-og-pedagogisk-ledelse5/
Fjellanger, Liv Ingrid (2016)
-
Ludvik og Lurvo. Dette er eit fagleg drama opplegg som er utvikla for å gi fyrsteårs studetane på barenhagelærarutdanninga innblikk i korleis ein kan gjennomføra drama med barn i barnehagen med fokus på barns medverknad. Det her vert gjennomført i oppstartsveka til studentane frå hausten 2015. https://www.youtube.com/watch?v=zpWtjyOnufI
Fjellanger, Liv Ingrid, Eriksen, Cathrine (2016)
-
Characteristics of kindergartens in Norwegian
Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
-
Digitalt fortalt historie: Praksismøte
Blir brukt i samband med praksismøte for studenter, praksislærere og styrere i barnehager.
Fjellanger, Liv Ingrid, Eriksen, Cathrine (2015)
-
Hvor ble det av Frøbel?
Winje, Annette Kristoffersen , Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
-
"Dei yngste barna set spor! Eit blikk på tilknytningsteorier og barn som kroppssubjekt"
Winje, Annette Kristoffersen , Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
-
«Omsorg – kvar blei omgrepet av?»
Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
-
Digitalt fortalt historie: Perler av ord i barnehagens hengekøy
Fjellanger, Liv Ingrid (2014)
-
“no e du ferdig unge mann”
Barns mostand som uttrykk for
“å halda på ein praktisk estetisk erfaring ”
-en kritisk tilnærming til overgangssituasjonar i barnehagen
Fjellanger, Liv Ingrid (2014)
-
Som studieprogramansvarleg for BLU arrangerte eg arbeidsseminar for alle faglærararne på BLU på campus Stord saman med studieleiar Torill Hanssen.
Fjellanger, Liv Ingrid (2013)
-
Vurdering og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen.
Fjellanger, Liv Ingrid (2012)
-
Utvikling av ny barnehagelærarutdanning i samarbeid med UH-nett Vest (Universitets – og høgskolenettverket på Vestlandet) ble opprettet 1. januar 2008 mellom fire institusjoner: Universitetet i Bergen, Høgskolen i Bergen, Høgskulen i Sogn og Fjordane og Høgskolen Stord/Haugesund. Samarbeidsavtalen gjaldt for fem år framover.
Høgskulen i Volda ble medlem i nettverket i april 2009. Universitetet i Stavanger ble medlem i juni 2014.
Fjellanger, Liv Ingrid (2011)