Årsrapporten for 2023 fra BARNkunne er publisert

Det er med stor glede at BARNkunne kunngjør publiseringen av sin årsrapport for 2023. Denne rapporten, som presenteres i et nytt format, gir en omfattende oversikt over senterets arbeid og fremgang gjennom året.

BARNkunne er dedikert til å fremme forskning innen barnehagepedagogikk og gi verdifulle innsikter til feltet. Årets rapport reflekterer denne forpliktelsen ved å fremheve et mangfold av forskningsprosjekter som senteret er involvert i. Disse prosjektene spenner over tre sentrale forskningsområder: bevegelse, lek og utforskning; systemisk ledelse og betingelser for barn i barnehager; samt pedagogisk innovasjon og samskaping. Prosjektene utforsker disse områdene i dybden, og BARNkunne pionerer banebrytende løsninger som adresserer de komplekse utfordringene barnehagesektoren står overfor i dag.

Rapporten anerkjenner det uvurderlige bidraget fra samarbeidspartnere, forskere, PhD-kandidater og postdoktorale stipendiater. Deres dedikasjon og ekspertise har beriket forskningsprosjektene og bidratt betydelig til senterets suksess. Sammen gjør de meningsfulle fremskritt mot en bærekraftig fremtid for barn.

Vi inviterer alle interesserte til å utforske årsrapporten for 2023 og lære mer om de spennende utviklingene som skjer ved BARNkunne. Denne rapporten er et vitnesbyrd om vår dedikasjon til forskning og vårt engasjement for en bærekraftig fremtid for barn.

Rapport finner dere her: Årsrapport 2023