LUMA – Læring og undervisning i matematikk
Forskargruppa LUMA er opptatt av å utvikle kunnskap knytt til læring og undervisning i matematikk i vid forstand og på alle nivå frå barnehage til høgare utdanning.
LUMA er ei fleirfagleg gruppe med ei brei fagleg tilnærming og inkluderer relevant forsking og utvikling i pedagogikk, didaktikk og matematikk samt fag som fysikk, naturfag og økonomi når matematikk er ein viktig del.
Luma vil også arbeide for å auke kunnskapen og bruk av statistiske/kvantitative metodar i forsking ved HVL.
Vi forskar på:
- Ei kvantitativ og kvalitativ studie av val av problemløysingstrategiar i grunnskulen (7. klasse)
- Å vera student i den omvende undervisninga. Ei kvantitativ undersøking av studentane Elevar i vidaregåande skule si oppleving av matematikkfaget. Ei spørjeundersøking
- Barns tidlege talforståing
- Kvantitativ studie av ortografiske feilmønster hjå studentar
- Kvantitativ studie av ortografiske/morfologiske feil hjå grunnskuleelevar (6. klasse)