Tilde Bekker

"Designing tools to empower teachers to expand their pedagogical horizon"

Tilde Bekker er professor i digitale teknologiar for lekenhet og motivasjon ved avdelinga for industriell design ved Eindhoven University of Technology (Nederland). Forskinga hennar fokuserer på å designa løysingar for leikne interaksjonar mellom fleire menneske og fleire objekt i samanhengar med leik, helse og læring. Ho har bakgrunn frå industri- og interaksjonsdesign, med fokus på å driva teoribasert designforsking. Ho oppnådde sin MSc (1988) og doktorgrada si (1995) i industrielt design ved Delft University of Technology. I desember 2017 vart ho tildelt eit æresprofessorat av Lab for Design and Play ved Designskolen Kolding, Danmark.

Ho undersøkjer korleis teoriar om til dømes leik og læring, frå ulike disiplinar, kan bidra til å designa motiverande leikne verktøy og teknologiar for læring og utvikling. Resultatet av designforskinga hennar inkluderer ein kombinasjon av designdøme/prototypar, designrelevant kunnskap og designmetodar og verktøy for å designa leikne teknologiar.

Nokre døme på prosjekt som ho har vore involvert i inkluderer: AIMION-prosjektet (2022 - 2024) for å utvikla verktøy for å støtta elevar og lærarar i refleksjon og prosjektleiing i utfordringsbaserte læringskontekstar i høgare utdanning; H2020 Com 'n Play-prosjektet (2018 – 2022) som undersøkjer leikande læringspraksisar. Ho var prosjektleiar for Tools for Teachers-prosjektet om utvikling av eit verktøy for å støtta grunnskulelærarar i å utvikla designbaserte læringsaktivitetar (2016 – 2017).

Bekker utvikla verktøyet Developmentally Situated Design (saman med professor Alissa Antle, SFU, Canada), no brukt av mange internasjonale universitet for å undervisa i interaksjonsdesign og barn. Bekker var med på å grunnleggja konferansen om interaksjonsdesign og barn og var mangeårig redaksjonsmedlem for International Journal of Child-computer Interaction.

Abstract:

Design can play a valuable role in creating appealing educational solutions and innovations.

In design we use creativity to look for solutions by taking ideas and needs from diverse users and stakeholders and the context into account. Furthermore, we explore innovative directions by incorporating inspiring theoretical and empirical knowledge. By exploring how the integration of important values, such as play qualities and richness of learning environments, can be integrated in pedagogical practices, innovative solutions can be designed that empower teachers, pedagogues, and children. How does design support weaving and combining all these considerations together to come up with successful solutions? I will illustrate how theoretical concepts, such as play and empowerment, can be used to create innovative educational solutions by presenting a number of design cases. I will give examples of tools created to support teachers in a playful manner to consider diverse perspectives when coming up with activities for children and other examples of tools that motivate learners to take control of their learning environment.