ENT3R HVL Bergen søker prosjektleder

Er du ingeniørstudent og har lyst på tidenes beste deltidsjobb? ENT3R HVL Bergen søker ny prosjektleder i 20 prosent stilling.

ENT3R er et studentdrevet motivasjonsprogram der ingeniørstudenter er mentorer for elever i 10. klasse. Mentorene gir hjelp til matematikklekser og fungerer som rollemodeller. Elevene kommer til HVL en ettermiddag i uken for å få hjelp til å løse matematikkleksene sine. Tilbudet er nasjonalt, og gratis for elevene. Du kan lese mer om ENT3R på ENT3R.no

Om prosjektlederstillingen

Som prosjektleder får du ansvar for å drifte ENT3R-prosjektet ved Høgskolen på Vestlandet, campus Bergen. Du blir en del av et prosjektlederteam bestående av to studenter, der begge har en stilling som tilsvarer 20 prosent.

Som prosjektleder har du ansvar for om lag 240 elever fordelt på 15-20 mentorer. Prosjektlederne får administrativ støtte fra en kontaktperson fra HVL Bergen og har en annen kontaktperson ved Nasjonalt senter for realfagsrekruttering.

For å planlegge oppstarten i august, må prosjektlederne jobbe noe juni. August og september er arbeidsintensive måneder, siden prosjektet re-startes hvert år med rekruttering av nye 10. klassinger.

Arbeidsoppgaver

• Kontakte ungdomsskoler
  • Rekruttere elever og mentorer
  • Drive prosjektet på daglig basis

Egenskaper

• Evne til både å ta initiativ og ansvar
  • Du kan lede, organisere og strukturere
  • Gode kommunikasjonsferdigheter

Kvalifikasjoner:

• Du studere ingeniørstudier på HVL, Bergen
  • Du er student ved HVL, Bergen minimum ut skoleåret 2024/2025

Vi tilbyr:

• Muligheten til å hjelpe og inspirere ungdommer i Bergensområdet
  • Prosjektledersamlinger to ganger i året
  • En spennende, allsidig deltidsjobb
  • Fleksibel arbeidstid

Hvordan søke, eller stille spørsmål om stillingen ?

For å søke sender du en kort søknad, CV og karakterutskrift til kesk@hvl.no

Spørsmål om stillingen kan du rette til dagens prosjektledere bergen.hvl@ent3r.no

Søknadsfrist: 2. juni 2024.