Oppstart av kurs 2

Høsten 2024 starter NORBARN opp med sitt andre hovedkurs.

I dette kurset vil du lære meir om korleis forskinga di kan skape endring i barnehagesektor. Her skal du få øve deg på å skrive Policy brief og få respons frå erfarne fagfolk og ledarar i barnehagefeltet.

Er du ein av dei som ynskje å påverke både undervegs i Ph.d.-løpet og etterpå? Vil du vere ein endringsagent? Lære å bli trygg på å formidle forskningen din på en god og tydelig måte? I PhD 916, lærer du om og øver på å lage eit policy brief – eit brev til organisasjonar eller organ som har makt til å påverke barnehagekvardagen og barnehage. Målet er at kunnskap du tileignar deg også medan du gjer prosjektet ditt skal vere i spel når politiske avgjersler blir tatt, og at du kan bidra til at andre blir endringsagentar.

Hausten 2024 etablerer forskarskulen NORBARN emne PhD916 Ansvarleg leiing av kunnskapsutvikling – å etablere endringsagentar.

Søknadfrist for opptak på emnet er 14.juni. Søk opptak her!

Velkomen!