Epost:
Send epost
Sogndal
OSA, OSA204B
Arbeids- og kompetanseområde
Norsk, særleg norsk språk, sosiolingvistikk, språkhistorie, språkleg variasjon, fleirspråklegheit, norsk som andrespråk og barns språkutvikling.
- Norsk på GLU 1-7, GLU 5-10 og PPU
- STM på BLU
- Barns språkutvikling og språklæring i barnehagen, vidareutdanning for barnehagelærarar
- Etter- og vidareutdanning i norsk
- Vitskapsteori og metode, master i begynnaropplæring i norsk og matematikk
- Forskingsprosjekt om fleirspråkleg utvikling i barnehagen.
KIB, Kvardagsliv i barnehagen
Språk og samfunn
FLEKS, Fleirkultur og interkulturell kommunikasjon i utdanningssystemet
SL+, Second Language Learner Plus (UiO)
NEL, Nordic Early Literacy
Publikasjonar
-
Ressurs og mangel: Barnehagelærarars oppfatningar av det komplekse språkarbeidet i den fleirspråklege barnehagen
-
Barnehagelærarens kompetanse er også fleirspråkleg.
-
Fem myter om tidlig flerspråklighet
-
Norwegian ECEC teachers’ scaffolding in digital picture book interactions with multilingual children. Teachers’ use of questions and their form and functions
-
Videodata og literacy-hendingar i barnehagen
-
Fem myter om flerspråklighet i barnehagen
-
Barnehagen som arena for fleirspråkleg utvikling
-
Transspråking som pedagogisk tilnærming? Barnehagelærarars narrativ om fleirspråkleg praksis i barnehagen
-
Barnehagelærarars høgtlesing av digital bildebok med fleirspråklege barn. Spørsmål som strategi for meiningsskapande dialog
-
«Naturlegvis har dei forseinka språkutvikling – dei er jo fleirspråklege». Barnehagelærarars erfaringar med og oppfatningar av andrespråksdidaktisk arbeid
-
Importord