Epost:
Send epost
Sogndal
BRAGE, B-1033-B
Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna lektor i norsk og historie og har ein ph.d. i sosiolingvistikk. Eg er oppteken av sosiale og samfunnsstrukturelle vilkår for språkbruk og språkval, og eg har særleg arbeidd med språkforvaltning, språkpolitikk, språklege rettar, språkideologiar og språkhaldningar.
- Norsk
- Vitskapsteori og metodologi
- Språk og språkdidaktikk
- Sosiolingvistikk
- Språkpolitikk og språkforvalting
- Norskdidaktikk
Lesing, skriving og språkutvikling (LSS)
Språk og samfunn
Publikasjonar
-
An ethnographic study on Nynorsk in Norwegian kindergartens: Findings and challenges
-
Language policy on the ground in Norwegian kindergartens
-
Tourist guide technique i studiar av lingvistisk landskap
-
Om språk- og tekstkvardagen i barnehagen: Funn frå Multilit
-
Multilingualism, politics, social justice and language activism
-
Språkpolitikk, normer og skriftspråksideologiar
-
Fagspråk: Er berre engelsk godt nok?
-
Å vere ein språkhistorisk aktør: Podkast som undervisingsform i norsk språkhistorie
-
Podkast som undervisingsform: språkhistorisk aktørskap i møte med nynorsk
-
The Norwegian language situation: Nynorsk
-
Morsmålet si stilling i politikk og praksis i høgare utdanning
-
Å utvikle historisk medvit gjennom podkast som undervisingsform
-
Sociolinguistic situation in Norway: written and spoken heterogeneity
-
Nynorsk in academia: policies, practices, and ideologies
-
På frisisk er det meldingsspråk eller ingenting
-
Språksnakk. Kva er eit minorisert språk?
-
Ektefølt eller tildelt ansvar? Morsmålet si stilling i politikk og praksis i høgare utdanning
-
Språkforskaren som fekk kongens gull
-
Å vere ein språkhistorisk aktør: Podkast som undervisingsform i norsk språkhistorie
-
Language policy formation in higher education: discursive tension and legitimacy-seeking deliberation
-
Språkdebatt: God norsk ved HVL (Forskningsdagane)
-
Jorunn har forska på nynorsk og samisk i akademia: – Enormt viktig val
-
Jorunn (31) frå Jølster har fått kongens gullmedalje
-
Ivar Aasen-minneforedraget 2021: Nynorsken – det inngjerda nasjonalspråket
-
Digital bokkafé med Jorunn Simonsen Thingnes
-
Å velje det autentiske. Nynorsk som hovudmålform ved Høgskulen på Vestlandet
-
Å velje minoriserte språk: Samisk i akademia
-
Å velje eit minorisert språk: mellom språkpolitiske ideal og språkleg realitet
-
Jorunn set språkpolitikk under lupa
-
Minoriserte språk
-
Samisk i høgare utdanning – nye nyansar i språkpolitikken
-
Språkpolitikk. Sogn og Fjordane i dag.
-
Nynorskbrukarar styrkar stereotypiar om seg sjølv
-
Nynorsk som hovudmålform: Det språkpolitiske spenningsfeltet mellom ideal og konkretisering av ønskt praksis
-
Å velje minoriserte språk. Språkpolitikk og språkval i akademia
-
Å velje minoriserte språk i akademia
-
Establishing language policy: Conflicting interests in Norwegian academia
-
Nynorsk som hovudmålform: det språkpolitiske spenningsfeltet mellom ideal og konkretisering av ønskt praksis
-
Making linguistic choices at a Sámi University: negotiating visions and demands
-
Språkval ved Samisk høgskule: i spenningsfeltet mellom visjonar og krav
-
Establishing language policy: Conflicting discourses in Norwegian academia
-
Language policies in the High North: Making Indigenous language choices in globalised academia
-
Language policies in the High North: Making non-majority language choices in globalised academia
-
Language policies in the High North: Making non-majority language choices in globalised academia
-
Language policy in Norwegian academia: A language policy in the making at Western Norway University of applied Science
-
Nynorsk in higher education: policy and practice
-
Language policies in the High North: Mak-ing non-majority language choices in the globalised academia
-
Language management in Norwegian academia
-
Vegen til målet. Sosial mobilitet for språket og gjennom språket
-
Ein ny språkpolitikk blir til: språkpolitiske retningslinjer ved Høgskulen på Vestlandet
-
Language management in Norwegian Academia
-
Morsmålsdagen
-
Language rights at Norwegian universities – respected or violated?