Arbeids- og kompetanseområde
Ansvarsområdet mitt inneber å støtte institutta i arbeidet med vidareutvikling av studietilbodet og utdanningskvaliteten. I rolla mi skal eg òg bidra til etablering og vidareutvikling av relasjonar, både regionalt og nasjonalt, innanfor fakultetets fagområde.
- UH-pedagogikk
- Vurdering for læring
- Profesjonslæring
- Læringsteknologi
- Universell utforming
- Teknologistøttet praksisveiledning
- Profesjonskompetanse
- Undervisning og læring i høyere utdanning
- Bruk av digitale verktøy i samhandling og læring
Publikasjonar
-
Tips og råd til meritteringssøknad
-
Teknologistøttet praksisveiledning i ulike læringskontekster
-
Professional Development through an intervention
-
En lærerutdanners bekjennelser
-
Reflection Supported By Handheld Technology - Strengthening The Practicum In Teacher Education
-
En strøm av informasjon - nålen i høystakken
-
Livslang læring på arbeidsplassen
-
Læring på arbeidsplassen og innovativ bruk av teknologi
-
Tilbakemeldingsppraksis i klasserommet
-
Fagspesifik vurdering for læring
-
Exploring the decision-making behind innovative use of technology-enhanced lifelong Learning in enterprises.
-
Innovative use of technology to promote lifelong learning in public and private enterprises
-
Vurdering for læring som profesjonskompetanse i grunnskole og videregående opplæring.
-
Endret vurderingskompetanse i praksis – utvikling av profesjonskompetanse i klasserommet
-
Vurdering som profesjonskompetanse. Refleksjonsbasert utvikling av læreres kompetanse i formativ vurdering
-
Influencing and facilitating conditions for developing reflective assessment practice
-
What teachers say and what students perceive - Interpretations of feedback in teacher-student assessment dialogues
-
Lang vei frem, kort vei tilbake? Et institusjonsperspektiv på IKT, didaktiske endringer og studentmedvirkning i lærerutdanningen
-
God vurderingspraksis i barneskolen