Arbeids- og kompetanseområde
Fagfeltet mitt er norsk språk og språkbruk, språkleg variasjon og endring, språkhistorie, norsk som andrespråk, skriving og språkutvikling. Eg underviser i språklege emne i grunnskulelærarutdanninga. Eg har doktorgrad i norskdidaktikk, innanfor fagfelta sosiolingvistikk og norsk som andrespråk.
- Eg underviser i språklege emne i norskfaget i GLU-utdanninga og i vidareutdanning av lærarar.
- Eg forskar på språk og språkbruk i didaktisk samanheng. Phd.-prosjektet mitt handlar om lærar sine språklege praksisar i innføringsklassar, eller meir presist korleis lærarar tilpassar det norske, munnlege språket sitt i møte med elevar som har norsk som sitt andrespråk, og kvifor desse tilpassingane skjer.
Publikasjonar
-
Haldningar til variasjon i andrespråksopplæring
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
Midtvegsrapport våren 2023 Samlingsbasert Grunnskulelærarutdanning 1-7
-
Språkhaldningar som inngang til demokrati og medborgarskap
-
Språkhaldningar som inngang til demokrati og medborgarskap
-
NORWEGIAN DIALECT CLASSIFICATIONS
-
DEVELOPMENT - Andrespråksdidaktikk og språkmangfold i utvikling i teori og praksis
-
DEVELOPMENT - Andrespråksdidaktikk og språkmangfold i utvikling i teori og praksis
-
Lærarspråk i norsk som andrespråk når nynorsk er opplæringsspråket
-
Dialektbruk i nynorskopplæringa? Eksempel frå eit ph.d.-prosjekt, innleiing til samtale
-
Presentasjon av ph.d.-prosjektet "Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar"
-
Lærarars talespråklege praksisar i møte med andrespråkselevar. Ein studie av variasjon og refleksjon
-
"Er eg kritisk nok?" Refleksivitet i didaktisk forsking.
-
Talemålsvariasjon i andrespråksundervisning, kva kan forma korleis lærarar snakkar?
-
Talemålsvariasjon i andrespråksundervisning
-
Videostimulert refleksjon i intervju i ph.d.-prosjektet "Lærarars språklege praksisar i møte med andrespråkselevar"
-
Bruk av videostimulert refleksjon i intervju
-
Refleksivitet i eit forskingsprosjekt - eit artikkelutkast
-
Lærarspråk i samtale med andrespråkselevar, ein studie av variasjon.
-
Lærarspråk i møte med andrespråkselevar. Kvifor og korleis forska på dette?
-
Lærarspråk i møte med andrespråkselevar. Ein sosiolingvistisk studie av variasjon i lærarens språklege praksisar.
-
Samtalen - eit mål i seg sjølv
-
Teacher talk in Norwegian second language classrooms. A study of classroom conversation between teacher and second language learners, focusing on the teacher's accommodation in the conversations.
-
Den disiplinerte, subjektive forskaren
-
Kvifor snakkar læraren sånn? Om vitskapsteoretiske og forskingsetiske perspektiv på samtalen mellom lærar og andrespråkselev.
-
Læraren sine språklege tilpassingar i samtale med fleirspråklege elevar. Danningsperspektiv på samtalen i fleirkulturelle klasserom.
-
"Stolt og sta". Nynorsk som hovudmål, men kva med studietida?
-
Danningsperspektiv på samtalen i fleirkulturelle klasserom, med vekt på læraren sine språklege tilpassingar.
-
Samtalar i skulen, med vekt på læraren si språklege tilpassing i samtale med tospråklege elevar
-
Barns språkutvikling. Fokus på det munnlege språket: uttale, grammatikk, innhald og bruk
-
Drøfting av uttaleundervisning
-
Analyse av studenttekst
-
Norsk i Etiopia. Ein studie av språklege strategiar ved den norske skulen i Addis Abeba
-
Planar for avhandlinga om "misjonærbarndialekten" i Addis Abeba
-
Talemålsutvikling hjå norske barn på den nordiske skulen i Addis Abeba