-
Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø, Rokkones, Klara Elfrida Lillevik (2024)
-
Utvikling av regional konkurransekraft gjennom arbeidslivsfaget
Sekkingstad, Dorthea, Hestholm, Grethe Nina, Morud, Elin Bø (2024)
-
Arbeidslivsfaget som samarbeid mellom ungdomsskule og yrkesfagleg vidaregåande opplæring
Hestholm, Grethe Nina, Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø (2024)
-
Når begynner og slutter ledelse?
Fimreite, Hege, Lund, Hilde Birgitte Hjertager, Glosvik, Øyvind, Karlsen, Anne Mette Færøyvik, Sekkingstad, Dorthea, Haukedal, Kjersti Sandnes (2024)
-
Bruk av videotilbakemeldingar som verktøy for å fremja undervegsvurdering og rettleiing i vidaregåande opplæring
Sekkingstad, Dorthea (2024)
-
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
-
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling i kollegiet- den nyutdanna som ressurs i profesjonsfelleskapet
Sekkingstad, Dorthea (2023)
-
Videotilbakemeldingar - har du først prøvd det, sluttar du ikkje
Sekkingstad, Dorthea (2023)
-
Upper Secondary Teachers’ Experiences with Video Feedback in Student Assessment
Sandal, Ann Karin, Sekkingstad, Dorthea (2023)
-
Samarbeid for utvikling av yrkesfaglærarens profesjonelle kompetanse
Sekkingstad, Dorthea, Morud, Elin Bø, Rokkones, Klara Elfrida Lillevik (2023)
-
Utprøving av nye eksamensformer - frå "kontroll av læring" til "samarbeid og samskaping" i relasjonen mellom høgare utdanning og yrkesfagutdanningane
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2023)
-
Perspectives on leadership in vocational educatioan and training - some implications of systemic thinking
Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2023)
-
"Eg føler eg no gjer jobben min" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
-
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
-
Teachers' Experiences with Video Feedback in Upper Secondary School
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2023)
-
Den gode timen - relasjonar og samarbeid med føresette
Sekkingstad, Dorthea (2023)
-
Utprøving av nye eksamensformer - eit utgangspunkt for nyskaping i relasjonen mellom høgare utdanning og praksisfeltet?
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
-
Fagfellevurdering vitskapleg artikkel for tidsskriftet Psykologi i kommunen
Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
Fagkonsulent for lærebok i pedagogikk, retta mot målgruppa masterstudentar GLU, Samlaget
Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
Rettleiing i praksis: "Den kyndige og myndige læringsleiaren i møte med elevar og føresette"
Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
A Practice Perspective on Leadership and Collective Learning in Vocational Education
Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
-
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling - å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
Glosvik, Øyvind, Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
"Den konstruktive eksamen" - eksamensforma som nyskaping
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
-
"Eg har fått eit større handlingsrom for vurdering og veiledning" - lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemelding i vidaregåande opplæring
Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin, Rokkones, Klara, Morud, Elin Bø (2022)
-
Eksamen som bindeledd mellom yrkesfagutdanning og høgare utdanning?
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
-
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2022)
-
Fagfellevurdering artikkel for Uniped
Sekkingstad, Dorthea (2022)
-
Ein berekraftig veiledningspraksis? - Lærarar sine erfaringar med bruk av video som verktøy for veiledning av elevar i vidaregåande skule
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2022)
-
Fagfellevurdering av artikkel for Uniped
Sekkingstad, Dorthea (2021)
-
Bachke, Carl Christian, Sekkingstad, Dorthea (2021)
-
Å posisjonera meg som leiar - å skapa handlingsrom i møte med meg sjølv og andre
Sekkingstad, Dorthea (2021)
-
Den vanskelege samtalen - treng det vera så vanskeleg?
Sekkingstad, Dorthea (2021)
-
"Viss ikkje rektor forpliktar seg, er det ingen som gidd" - Om å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
-
Ein berekraftig vurderingspraksis? Lærarars erfaringar med videotilbakemelding i vidaregåande opplæring
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
-
Yrkesfaglærernes kompetanseutvikling i profesjonsfellesskapet (Symposium).
Rokkones, Klara, Kløve-Graue, Valborg, Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin, Hovland, Kjersti, Morud, Elin Bø (2021)
-
Kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet - Leiing og deling av kunnskap i vidaregåande skular
Sekkingstad, Dorthea, Glosvik, Øyvind (2021)
-
Bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande opplæring
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
-
Longvanes, Leif Jostein, Bjørhusdal, Eli, Fossøy, Joar, Sekkingstad, Dorthea, Årethun, Torbjørn (2021)
-
Stadutvikling : Fjordantologien 2021
Longvanes, Leif Jostein, Bjørhusdal, Eli, Fossøy, Joar, Sekkingstad, Dorthea, Årethun, Torbjørn (2021)
-
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2021)
-
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2020)
-
Use Of Facebook Group As Learning Arena - Experiences From A Higher Education Course In Law Education
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin, Bøyum, Borgtor (2020)
-
Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2020)
-
Using Facebook group in the learning design of a higher education course
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin, Bøyum, Borgtor (2020)
-
"We do things differently, so that pupils can learn" - teachers' experiences with flipped classroom
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2020)
-
Redaktør og redaksjonsleiar - NORDVEI, Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Sekkingstad, Dorthea (2019)
-
Fagfellevurdering - to artiklar til antologi
Sekkingstad, Dorthea (2019)
-
Den profesjonelle leiarrolla og den profesjonelle medarbeidaren - profesjonskvalifisering i praksisfellesskapet
Sekkingstad, Dorthea (2019)
-
Den profesjonelle bibliotekaren - er det meg?
Sekkingstad, Dorthea (2019)
-
Det er ikkje nok å berre løfta ein - alle må løftast i Yrkesfaglærarløftet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
-
Lærarrolla i det digitale undervisningsrommet
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
-
Korleis kan Facebook brukast som kommunikasjonskanal som støtte til videoførelesingar?
Bøyum, Borgtor, Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
-
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
-
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid Karin (2019)
-
"Skuleleiinga må følgje opp" - kompetanseutvikling gjennom Yrkesfaglærarløftet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
-
Å leie berekraftig kompetanseutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar - frå strategi til praksis
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2019)
-
Samhandling som berekraft i det digitale undervisningsrommet
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2019)
-
Redaksjonsarbeid - Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Fagfellevurdering - artikkel til antologi
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Yrkesfaglærarløftet - eit løft for fag- og forskingsmiljøet ved HVL?
Sekkingstad, Dorthea, Sandal, Ann Karin (2018)
-
Presentasjon av bok: Matematikkundervisning i en digital verden
Haara, Frode Olav, Norstein, Anne, Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Omvendt undervisning i matematikkfaget
Sekkingstad, Dorthea, Hauge, Helene (2018)
-
Pedagogiske modellar - omvendt undervisning som undervisningsformat i høgare utdanning
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
-
Skuleutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar - ein modell
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
-
Yrkesfaglærarløftet - frå individuell til kollektiv kompetanseutvikling
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
-
Eg undrar meg på om mirakel kan skje - kollegaveiledning på arbeidsstaden
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Kollegaveiledning og refleksjon i praksisfellesskapet
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Kompetanseutvikling gjennom vidareutdanning for yrkesfaglærarar
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2018)
-
Bruk av Facebook som kommunikasjonskanal som støtte for videoførelesingar
Bøyum, Borgtor, Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Ulike spørsmålstypar som verktøy i veiledning
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Høgare utdanning: Kva undervisararar tenkjer om si eiga undervisning
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
-
Kollegaveiledning - læring gjennom refleksjon i og over praksis
Sekkingstad, Dorthea (2018)
-
Tidsskriftet NORDVEI; korleis starte og drifte eit tidsskrift?
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2018)
-
Redaksjonsleiar - NORDVEI
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Fagfellevurdering av to artiklar til antologi
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Presentasjon av Yrkesfaglærarløftet og følgjeforsking knytt til pilotering av fire vidareutdanningsemne
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
"Lille speil på veggen der" - kunnskapsutvikling gjennom reflekterande team
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Korleis leia lærarar si læring?
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Kompetanseutvikling gjennom reflekterande team
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
"Du ser at det har gjort noko med heile skulen" - når lærarar skal lære
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
-
Rekne-videoar bør bli framtidas mattelekser
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
kompetanseutvikling gjennom kollegaveiledning
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Reknevideoar bør bli framtidas mattelekser
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Reknevideoar framtidas mattelekser
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
"Vi fekk det inn med teskei. Alt blei lagt i hendene på oss" - erfaringar med omvendt undervisning i høgare utdanning
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
-
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
-
Kva leiar ønskjer du å vera? - Læringsleiing i praksis
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Kollegaveiledning i praksis
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Commitment is Decisive-Case study of teachers’ learning through further education
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
-
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
-
Bruk av digitale verktøy - Erfaringar med omvendt undervisning i jussfaget
Sekkingstad, Dorthea, Bøyum, Borgtor (2017)
-
Ingen mirakelkur, men eit godt alternativ - omvendt undervisning i matematikkfaget
Sekkingstad, Dorthea, Hauge, Helene (2017)
-
Kollegaveiledning og kompetanseutvikling
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
"Vi må ha eit lite press på oss" - skulebasert kompetanseutvikling
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
-
Problembasert læring med digitale verktøy
Sekkingstad, Dorthea, Bøyum, Borgtor (2017)
-
Det er krevjande å tilpasse seg studentane sine behov
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2017)
-
Når forplikting er avgjerande
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2017)
-
Mentalisering i leiarrolla. Mentalisering som verktøy og kompetanse - korleis kan eg forstå meg sjølv og andre
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Reflekterande team som verktøy for myndiggjering av medarbeidarar
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Lærande lærarar i møte mellom lærarutdanning og praksisfelt
Sekkingstad, Dorthea (2017)
-
Arbeid som redaktør for Nordisk tidsskrift i veiledningspedagogikk
Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Fagfellevurdering antologi to artiklar
Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Ei praktisk tilnærming til karriereveiledning og arbeid med karrierelæring
Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Når målet er karrierelæring - frå jobbmatch til karriereferdigheiter
Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Undervisning i høgre utdanning - kva refleksjonar gjer lærarar kring eigen undervisningspraksis?
Fossøy, Ingrid, Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Forplikting er avgjerande
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2016)
-
Giftarmål mellom PBL og flipped classroom - eit mogleg FoU prosjekt
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid, Bøyum, Borgtor (2016)
-
Slik gjer vi det - undervisningspraksis i høgre utdanning
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2016)
-
Læringsmiljø og klasseleiing- for ein god start
- Kva kjenneteiknar den gode læringsleiaren?
Sekkingstad, Dorthea (2016)
-
Frå lærar til profesjonell lærar - er det tvang som skal til?
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
-
Klasseleiaren som læringsleiar
Sekkingstad, Dorthea (2015)
-
Frå lærar til profesjonell lærar - kva skal til?
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
-
Frå lærar til profesjonell lærar- gjennom skulebasert vidareutdanning
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
-
Å leia utviklingsprosessar - myndiggjering av den nyutdanna
Sekkingstad, Dorthea (2015)
-
Leiing av kunnskapsarbeidarar - moglegheiter og utfordringar
Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2015)
-
Frå lærar til profesjonell lærar - gjennom skulebasert vidareutdanning
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2015)
-
Motiverte assistentar?
Sekkingstad, Dorthea, Børhaug, Kjetil (2015)
-
Meg og mentorrolla: Om mentoring i teori og praksis
Sekkingstad, Dorthea (2015)
-
Det er i skranken det skjer - Frå "god service" til "hjelp til sjølvhjelp"
Sekkingstad, Dorthea (2015)
-
Radiointervju om mentorordning for nyutdanna lærarar
Sekkingstad, Dorthea (2014)
-
Gje meg ein mentor
Sekkingstad, Dorthea (2014)
-
Øve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2014)
-
Matematikklekser - ei hindring for elevars læring?
Sekkingstad, Dorthea, Hem, Cecilie (2014)
-
Gi meg ein mentor
Sekkingstad, Dorthea (2014)
-
Lekser utan læring
Sekkingstad, Dorthea, Hem, Cecilie (2014)
-
Klasseleiing og leiing av læringsprosessar
Sekkingstad, Dorthea (2014)
-
Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system
Sekkingstad, Dorthea, Sviggum, Ragnhild (2014)
-
Fagfellevurdering - fire artiklar Conference proceeding
Sekkingstad, Dorthea (2013)
-
Kollegaveiledning - ein styrke for NAV
Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
-
Veiledarrolla i NAV - moglegheiter og utfordringar
Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
-
Mentoring i praksis - slik gjer vi det. Rettleiing av nyutdanna sett i system
Sekkingstad, Dorthea, Sviggum, Ragnhild (2013)
-
Profesjonsutvikling for lærarar-kva verdi har skulebasert kompetanseheving?
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
-
Den gode klasseleiaren - er det meg?
Sekkingstad, Dorthea (2013)
-
Den gode rettleiaren i barnevernet-utfordringar og moglegheiter
Sekkingstad, Dorthea (2013)
-
Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
-
Slik gjer eg det - Undervisningspraksis i høgre utdanning
Sekkingstad, Dorthea, Fossøy, Ingrid (2013)
-
Læring i praksisfellesskapet - Vidareutdanning og profesjonsutvikling
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2013)
-
Veiledaren som endringsagent - Bruk av Motiverande intervju (MI) og arbeid med ambivalens i veiledninga
Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
-
Veiledarrolla i karriererådgivinga - moglegheiter og utfordringar
Sekkingstad, Dorthea, Solheim, Inger Johanne (2013)
-
Profesjonsutvikling i praksisfellesskapet
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
Kollegveiledning som verktøy for profesjonsutvikling
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
Kollegaveiledning som veiledningsverktøy
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
Å utvikla seg som klasseleiar
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
Klasseleiing og læringsmiljø
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
"Øve, øve jamt og trutt" - Klasseleiing i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2012)
-
Fagfellevurdering - to artiklar Conference proceeding
Sekkingstad, Dorthea (2012)
-
Klasseleiing i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea, Syse, Ingrid (2012)
-
Rettleiing - nokre verktøy
Sekkingstad, Dorthea (2011)
-
Årbok 2011
Follevåg, Brit Marie, Sekkingstad, Dorthea (2011)
-
Klasseleiing og læringsmiljø
Sekkingstad, Dorthea (2010)
-
Eit metablikk på eiga forskarrolle med utgangspunkt i Hans-Georg Gadamer sitt omgrep førforståing
Sekkingstad, Dorthea (2010)
-
Rettleiingspraksis i eit studentperspektiv - Korleis vurderer studentane kvaliteten på den rettleiinga dei får hjå oss?
Sekkingstad, Dorthea (2010)
-
Kompetanseutvikling og veiledning: Problembasert veiledning og anerkjennande veiledning
Sekkingstad, Dorthea (2010)
-
Lokal løn og lokale forhandlingar Eit lærarperspektiv på lokal løn
Sekkingstad, Dorthea (2009)
-
Spørjeundersøking: Korleis lønsforholda og andre forhold på arbeidsplassen verkar inn på motivasjon for arbeidet Samarbeidsprosjekt med Utdanningsforbundet Sogn og Fjordane
Sekkingstad, Dorthea (2009)
-
Lokal løn-eit godt leiingsverktøy? Å bli sett pris på: ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
Sekkingstad, Dorthea (2009)
-
Lokal løn - eit godt leiingsverktøy?
Sekkingstad, Dorthea (2009)
-
Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Being appreciated : A study on performance - related pay as a motivation factor for primary-school teachers
Sekkingstad, Dorthea (2008)