Arbeids- og kompetanseområde
Eg underviser i norsk på lærarutdanninga på Stord, både GLU 1-7 og GLU 5-10, både på syklus 1 og syklus 2, og har gjort det sidan 2004. Eg underviser i språklege emne, skrive- og munnlegheitsdidaktikk, og har tidlegare undervist mykje i grammatikkemne. Eg er også rettleiar for fleire på både master- og phd-nivå
I 2018 disputerte eg med avhandlinga "Spor av dei andre - adressivitet i argumenterande elevtekstar", og i perioden 2021-2023 hadde eg eit postdoc-stipend med fokus på læringssamtalar mellom studentar på barnehagelærar- og lærarutdanningane og borna dei arbeider med i praksisperiodane sine.
Aktuelle prosjekt som eg er og har vore deltakar i er SciTalk, ReTPro, og GeoSite, der eg også er prosjektleiar.
Eg har vore medlem av forskargruppa Orite sidan starten i 2017, og er i dag fungerande leiar for gruppa.
Underviser i
- Norsk på lærarutdanninga
Forskar på
- Læringssamtalar
- Skrivedidaktikk
- Skriveutvikling
- Nynorsk
Forskargrupper
- GLSM803, Fordjuping i norsk, 24/25
- MGBNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 24/25, emneansvarlig
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUNOR302, Norsk på ungdomssteget 1: Språk, kultur og historie, 24/25
- PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Digital learning resources outdoors – what do teachers and students want? Report 2 from the GeoSite project
-
Developing analytic talk through video-based reflection conversations in teacher education
-
Taking a dialogic stance in interaction with the youngest children – Supporting concept learning and child agency
-
Developing teacher noticing
-
Dialogisk undervisning for demokratisk medverknad.
-
Dialogisk undervisning i lærarutdanningane
-
Argumenterande sakprega skriving
-
Uønska åtferd - bokkveld med Olaug Nilssen i Stord mållag
-
Uønska åtferd - bokbad med Olaug Nilssen
-
Following up: Questions and Talk Moves in Preservice Teachers’ Mathematics Classroom Conversations
-
Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens
-
Pronomenet "hen" praktisk og politisk
-
Innføring i profesjonsretta og praksisrelevant FoU-arbeid gjennom Lesson Study
-
Å ta grep om samtalen: Korleis utviklar lærarstudentar evna til å leia læringssamtalar i norskfaget?
-
Aktiv og utforskande læring. Kva seier læreplanane?
-
Dialogisk undervisning for demokrati og medverknad – med utgangspunkt i læreplanen for norskfaget
-
SciTalk workshop
-
Kva skjer med norsk språk?
-
Forfattaren Stein Torleif Bjella
-
Einars bok – kva vil det seie å elske og miste, å leve og dø
-
Kompetanse i nynorsk hos nyutdanna lærarar i Noreg
-
Vidunderlege Vera - bokbad med Siri M. Kvamme
-
SciTalk - Natural Science Talk in Teacher Education
-
Bokmål og nynorsk (2) - kontrastivt perspektiv
-
Komma(2): Lag oppgåver, finn regelen
-
Korleis utviklar lærarstudentar evna til å leia læringssamtalar i norskfaget?
-
Korleis utvikla evna til kritisk tenking? Dialog, autentisitet og engasjement
-
Concepts and words in spontaneous everyday conversations about natural science topics in kindergarten
-
Å lære eit mindretalsspråk som andrespråk – erfaringar frå fleirspråklege ungdomsskuleelevar i to nynorskkommunar
-
Refleksjonsloggar i KRLE-faget. Ein studie av reflekterande skriving på niande steget
-
Å lære eit mindretalsspråk som andrespråk. Ein studie av språkvilkår for ungdomsskuleelevar med annan morsmålsbakgrunn i to nynorskkommunar
-
Reflekterande skriving i KRLE-faget
-
Språkopplæring og språkforvaltning i norsk lærarutdanning
-
Refleksjon i elevars loggskriving i KRLE-faget
-
Loggskriving som læringsressurs i KRLE-faget
-
Spor av dei andre. Adressivitet i argumenterande elevtekstar.
-
Klasserommet som undersøkingsrom: Tenkja, resonnera og undersøkja ved hjelp av dialog
-
Language policy and teacher education in Norway
-
Written argumentation - online and off : a study of addressivity in argumentative students texts
-
Argumenterande sakprega skriving
-
Leikar inn nynorsk for dei minste
-
Tekstskaping i barnehagen
-
"Nynorsk med dei minste" er ei storhending
-
Posisjonering og evaluering i argumenterande elevtekstar
-
Written argumentation - online and off
-
Positioning in written argumentation online
-
Språket – er det så nøye då? (kronikk)
-
Written argumentation - online and off
-
«Nynorsk er jo heilt konge då, men […]» Identitetshandlingar i argumenterande tekstar på vidaregåande skule
-
Syrlig og sarkastisk riksmålsmann
-
Å kunna uttrykkja seg skriftleg
-
Å kunna uttrykkja seg skriftleg på nynorsk. Om kva (fag)lærarane kan gjera for at elevane skal skriva betre fagtekstar
-
Røyndomen på Bristol [samtale med Trond Berg Eriksen]