Arbeids- og kompetanseområde
Grunnskulelærarutdanningane 1-7 og 5-10
Ulike etter- og vidareutdannngar
Desentralisert kompetanseutvikling i skulen
Lese- og skriveopplæring
Begynnaropplæring
Norskdidaktikk
Lesing og skriving
Lese- og skrivedidaktikk
Teori og praksis i desentralisert kompetanseutvikling
Lese- og skrivedidaktikk
Språk og samfunn
Publikasjonar
-
Når teori og praksis byr opp til dans. Samskaping av leseundervisning i partnerskap
-
Der ingen skulle tru at nokon kunne bu
-
Leik i begynnaropplæringa- korleis ta vare på stjerneblikket?
-
Nynorskingane er ei humørlaus, homogen gruppe
-
Loggskriving som læringsressurs i KRLE-faget
-
Skriveopplæringa i norskfaget
-
Utfordringer for mellomtrinnets lesere.
-
For den som har, skal få? Utfordringer for mellomtrinnets lesere.
-
Å stave korrekt : pedantisk pirk eller uttrykk for nasjonal danning? : staveutfordringar til elevar på 8. og 10. trinn
-
Staveferdigheter i norsk bokmål på 5. trinn
-
Bæ, bæ lille barn
-
Reading and Mathematics: Students self-assessment compared to testscores and to teachers’ rating
-
Kva skjer i spesialundervisninga?
-
Neon 10 - Ressursbok for læraren
-
Neon 10 - Studiebok
-
Neon 10 - Tekstsamling
-
Neon 9 - Ressursbok for læraren Norsk for ungdomstrinnet
-
Neon 9 - Studiebok Norsk for ungdomstrinnet
-
Neon 9 - Tekstsamling
-
Salmar frå klasserommet : den første lese- og skriveopplæringa og tilpassa undervisning
-
Neon 8 - Ressursbok for læraren
-
Neon 8 - Studiebok
-
Neon 8 - Tekstsamling
-
Adapted literacy learning during the first school years: Illusion or reality?
-
Den første lese- og skriveopplæringa og tilpassa undervisning
-
Praksisoppfølging i et samhandlingsperspektiv : nye læringsformer og nye roller
-
Globalskolen som praksisarena for lærarstudentar
-
Begynnaropplæring og tilpassa undervisning
-
IKT i fleksible praksisrom : midtveisrapport 2 i PLUTO-prosjektet
-
Ei vekes barnefjernsyn. Pre-undersøking
-
Pedagogisk leik eller leikepedagogikk?