Førsteamanuensis

Lillian Ylvisåker Pedersen

Arbeids- og kompetanseområde

Eg er utdanna barnehagelærar, har mellom- og hovudfag i barnehagepedagogikk og doktorgrad i utdanningsvitskap. Før eg starta på HVL arbeidde eg som styrar, pedagogisk leiar og spesialpedagog i barnehage. På HVL administrer og underviser eg i ulike klassar og emner på barnehagelærarutdanninga og vidareutdanningar, og eg rettleiar bachelor-, master- og PhD- kandidatar. Eg er fagkoordinator for pedagogikk på barnehagelærartudanninga på Campus Sogndal og FOU-koordinator i lærarutdanningbarnehageprosjektet. Forskinga mi er retta mot koplinga mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar, og interaksjonar mellom barnehagepersonalet og barn.  

Publikasjonar

  • Norwegian ECEC teachers' play practices with children aged 2-3 years

    Pedersen, Lillian, Fimreite, Hege, Hofslundsengen, Hilde Christine (2024)
  • Lærarrolla i utdanningsverkstad

    Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Sønsthagen, Anne Grethe , Glosvik, Øyvind (2024)
  • Barnehagelærarars leikepraksisar med barn i alderen 2-3 år, i lys av teorien om praksisarkitektur

    Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
  • Uteleik og barns trivsel, utvikling og læring

    Pedersen, Lillian (2023)
  • Teachers’ interactions with children in micro-level transitions in Norwegian preschools

    Pedersen, Lillian, Bakken, Astrid Reidun Berglid, Johannessen, Kjersti, Bøyum, Sigrid (2023)
  • Practice architecture of Norwegian ECEC teachers' interactions in play with children aged 2-3 years

    Fimreite, Hege, Pedersen, Lillian, Hofslundsengen, Hilde Christine (2023)
  • Kvalitet i samspelet mellom personale og barn i norske barnehagar

    Pedersen, Lillian, Bjørnestad, Elisabeth (2023)
  • Kva kompetanser treng barnehagelæreren i framtidas barnehage?

    Pedersen, Lillian, Østrem, Solveig (2023)
  • Kompetanseheving i barnehagen: Everything. Everywhere. All at once?

    Pedersen, Lillian (2023)
  • Hva kjennetegner samspillet mellom ansatte og barn i norske barnehager?

    Sandgrind, Silje Wiken, Pedersen, Lillian (2023)
  • Samanhengen mellom størrelse på barnehagar og kvalitet

    Svarstad, Solveig, Pedersen, Lillian (2023)
  • Leiken - barnas domene?

    Pedersen, Lillian, Greve, Anne (2022)
  • Quality in the interactions between children and staff in context of play.

    Pedersen, Lillian, Nornes-Nymark, Merete (2022)
  • Expanding or limiting the space of opportunity - Preschool teachers´ interactions with children in transition situations.

    Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid (2022)
  • Kvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagar

    Pedersen, Lillian, Bjørnestad, Elisabeth, Nornes-Nymark, Merete , Engesæter, Mari, Aadland, Eivind (2022)
  • Kjære barnehagelærere - stå opp for den kunnskapen dere har

    Hofslundsengen, Hilde Christine, Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid, Alme, Hilde, Fimreite, Hege, Bakken, Astrid Reidun Berglid (2022)
  • Fem år gamle barn i bevegelse på barnehagens leikeplass. Eit blikk på samanhengen mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar

    Pedersen, Lillian (2022)
  • Quality in the interaction between staff and children in Norwegian kindergartens observed with ECERS-R

    Pedersen, Lillian, Nornes-Nymark, Merete , Bjørnestad, Elisabeth, Engesæter, Mari, Aadland, Eivind (2022)
  • Dynamical forms of vitality: An exploration of preschool teachers` interaction with children in transitions

    Pedersen, Lillian (2022)
  • The moment of play and movement

    Pedersen, Lillian (2022)
  • Fysisk aktiv leik

    Pedersen, Lillian, Johannessen, Kjersti (2021)
  • Kjensla av leikeplassen

    Pedersen, Lillian (2021)
  • Visste du at bevegelsen og augneblikket kan vere viktig for barns moglegheiter til å bli inkluderte i leik?

    Pedersen, Lillian (2021)
  • The association between preschool quality and objectively assessed physical activity among Norwegian preschoolers

    Johannessen, Kjersti, Bjørnestad, Elisabeth, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Ylvisåker, Einar, Nornes-Nymark, Merete, Engesæter, Mari (2020)
  • The moment of play and movement: A qualitative study of children`s playful shared movements.

    Pedersen, Lillian, Moe, Vegard Fusche (2020)
  • Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen.

    Pedersen, Lillian (2020)
  • Barna møter mobilt materiale i bevegelsesleik

    Pedersen, Lillian (2020)
  • Fysisk aktivitet og kvalitet i barnehagen. Samanheng mellom barnehagekvalitet og objektivt målt fysisk aktivitetsnivå.

    Johannessen, Kjersti, Nilsen, Ada Kristine Ofrim, Ylvisåker, Einar, Nornes-Nymark, Merete , Engesæter, Mari, Bjørnestad, Elisabeth (2019)
  • Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter

    Pedersen, Lillian (2019)
  • Children`s Embodied Experiences on the Preschool Playground

    Pedersen, Lillian (2018)
  • "Det gjer eg ikkje ...". Barns rørsleutfordringar på barnehagens leikeplass.

    Pedersen, Lillian (2017)
  • Children`s embodied experiences in the preschool playground. A phenomenological approach.

    Pedersen, Lillian (2017)
  • Språkmiljø i barnehagen - reproduksjon av ulikhet?

    Bøyum, Sigrid, Hofslundsengen, Hilde, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2016)
  • "Risk" and Physcial Activity in ECEC

    Pedersen, Lillian, Greve, Anne (2015)
  • Innledning

    Greve, Anne, Pedersen, Lillian, Sviggum, Hege Gjerde (2015)
  • Utviklingsarbeid og faglighet i barnehagen

    Pedersen, Lillian, Bøyum, Sigrid, Haukedal, Kjersti Sandnes (2015)
  • Lek som ramme for barns identitetsdanningsprosesser : en casestudie av fire femåringer i barnehagen

    Pedersen, Lillian (2015)
  • Faglighet i barnehagen

    Greve, Anne, Pedersen, Lillian, Sviggum, Hege Gjerde (2015)
  • Literacy Activities in Preschool

    Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian (2014)
  • Barnehagens språkmiljø som kvalitetsindikator

    Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
  • Language Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools

    Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
  • Emergent Literacy Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools

    Bøyum, Sigrid, Pedersen, Lillian, Haukedal, Kjersti Sandnes (2013)
  • Arbeid med lokalt utviklingsarbeid som faktor i studentane si utvikling som pedagogiske leiarar

    Pedersen, Lillian (2013)
  • Læringsbegrepet i barnehagens læreplaner

    Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Haukedal, Kjersti Sandnes, Hofslundsengen, Hilde Christine, Fossøy, Ingrid (2013)
  • Sogndal: UTEstedet uten friluftsbarnehage

    Sanderud, Jostein, Johannessen, Kjersti, Pedersen, Lillian (2013)
  • "What did you learn in pres-school today?" Om læringsbegrepet i rammeplanen

    Fossøy, Ingrid, Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Haukedal, Kjersti Sandnes, Hofslundsengen, Hilde Christine (2012)
  • Samarbeid som drivkraft : framtidsretta førskulelærarutdanning

    Helland, Synneva, Haukedal, Kjersti Sandnes, Pedersen, Lillian (2012)
  • Hva skal barnehagen være for de yngste barna?

    Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari, Greve, Anne (2012)
  • Eittåringen møter barnehagen

    Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
  • Eittåringen møter barnehagen

    Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
  • Førskulelærarstudentar si profesjonelle identitetsdanning

    Pedersen, Lillian (2011)
  • Om studentenes prosess i valg av problemstilling til bacheloroppgaven

    Pedersen, Lillian, Engesæter, Mari (2011)
  • Møtet mellom student og øvingslærar som arena for utvikling av didaktisk fagkompetanse

    Pedersen, Lillian (2010)