Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna barnehagelærar, har mellom- og hovudfag i barnehagepedagogikk og doktorgrad i utdanningsvitskap. Før eg starta på HVL arbeidde eg som styrar, pedagogisk leiar og spesialpedagog i barnehage. På HVL administrer og underviser eg i ulike klassar og emner på barnehagelærarutdanninga og vidareutdanningar, og eg rettleiar bachelor-, master- og PhD- kandidatar. Eg er fagkoordinator for pedagogikk på barnehagelærartudanninga på Campus Sogndal og FOU-koordinator i lærarutdanningbarnehageprosjektet. Forskinga mi er retta mot koplinga mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar, og interaksjonar mellom barnehagepersonalet og barn.
- Pedagogikk, spesielt knytt til leik, barns sjølvutvikling og kompetanseutvikling i personalgrupper
- Barn, barnehage, bevegelse og danning
Publikasjonar
-
Norwegian ECEC teachers' play practices with children aged 2-3 years
-
Lærarrolla i utdanningsverkstad
-
Barnehagelærarars leikepraksisar med barn i alderen 2-3 år, i lys av teorien om praksisarkitektur
-
Uteleik og barns trivsel, utvikling og læring
-
Teachers’ interactions with children in micro-level transitions in Norwegian preschools
-
Practice architecture of Norwegian ECEC teachers' interactions in play with children aged 2-3 years
-
Kvalitet i samspelet mellom personale og barn i norske barnehagar
-
Kva kompetanser treng barnehagelæreren i framtidas barnehage?
-
Kompetanseheving i barnehagen: Everything. Everywhere. All at once?
-
Hva kjennetegner samspillet mellom ansatte og barn i norske barnehager?
-
Samanhengen mellom størrelse på barnehagar og kvalitet
-
Leiken - barnas domene?
-
Quality in the interactions between children and staff in context of play.
-
Expanding or limiting the space of opportunity - Preschool teachers´ interactions with children in transition situations.
-
Kvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagar
-
Kjære barnehagelærere - stå opp for den kunnskapen dere har
-
Fem år gamle barn i bevegelse på barnehagens leikeplass. Eit blikk på samanhengen mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar
-
Quality in the interaction between staff and children in Norwegian kindergartens observed with ECERS-R
-
Dynamical forms of vitality: An exploration of preschool teachers` interaction with children in transitions
-
The moment of play and movement
-
Fysisk aktiv leik
-
Kjensla av leikeplassen
-
Visste du at bevegelsen og augneblikket kan vere viktig for barns moglegheiter til å bli inkluderte i leik?
-
The association between preschool quality and objectively assessed physical activity among Norwegian preschoolers
-
The moment of play and movement: A qualitative study of children`s playful shared movements.
-
Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen.
-
Barna møter mobilt materiale i bevegelsesleik
-
Fysisk aktivitet og kvalitet i barnehagen. Samanheng mellom barnehagekvalitet og objektivt målt fysisk aktivitetsnivå.
-
Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
-
Children`s Embodied Experiences on the Preschool Playground
-
"Det gjer eg ikkje ...". Barns rørsleutfordringar på barnehagens leikeplass.
-
Children`s embodied experiences in the preschool playground. A phenomenological approach.
-
Språkmiljø i barnehagen - reproduksjon av ulikhet?
-
"Risk" and Physcial Activity in ECEC
-
Innledning
-
Utviklingsarbeid og faglighet i barnehagen
-
Lek som ramme for barns identitetsdanningsprosesser : en casestudie av fire femåringer i barnehagen
-
Faglighet i barnehagen
-
Literacy Activities in Preschool
-
Barnehagens språkmiljø som kvalitetsindikator
-
Language Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
-
Emergent Literacy Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
-
Arbeid med lokalt utviklingsarbeid som faktor i studentane si utvikling som pedagogiske leiarar
-
Læringsbegrepet i barnehagens læreplaner
-
Sogndal: UTEstedet uten friluftsbarnehage
-
"What did you learn in pres-school today?" Om læringsbegrepet i rammeplanen
-
Samarbeid som drivkraft : framtidsretta førskulelærarutdanning
-
Hva skal barnehagen være for de yngste barna?
-
Eittåringen møter barnehagen
-
Eittåringen møter barnehagen
-
Førskulelærarstudentar si profesjonelle identitetsdanning
-
Om studentenes prosess i valg av problemstilling til bacheloroppgaven
-
Møtet mellom student og øvingslærar som arena for utvikling av didaktisk fagkompetanse