Arbeids- og kompetanseområde

Maria Grindheim er stipendiat i BARNkunne og prosjektet MoveEarly ved fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett. 

Ho er utdanna pedagog fra Professionshøjskolen UCC og cand.ped. fra Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse, Aarhus Universitet i København. Spesialiseringa hennar er retta mot barn og unge, med eit særleg fokus på sunnhet, kropp og bevegelse. Ho har jobba med barn og unge i alderen 2 - 18 år i Norge og Danmark. Maria er særleg interessert i sosialt og kulturelt bærekraftige praksissar i barnehagar. 

Forskar på

Barns kroppslighet 

Kroppslig danning

Estetiske læreprosesser 

Kinestetikk og barns væren

Dans og utforskende bevegelser 

Sosial og kulturel bærekraft i barnehage

 

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Alex og det store treet

    Grindheim, Maria, Joyce, Tracey (2023)
  • Bevegelse, lek og utforskning - bruk av videoer fra forskningsmaterial i undervisning på barnehagelærerutdanningen

    Grindheim, Maria, Sadownik, Alicja R. (2023)
  • Children’s communication and negotiation in and through movement, play and exploration

    Grindheim, Maria, Ødegaard, Elin Eriksen, Rudd, James Robert (2023)
  • The Move-Play-Explore Nexus - New Conceptualisations Through Microanalysis

    Grindheim, Maria, Ødegaard, Elin Eriksen (2023)
  • Guided tours in kindergarten - An investigation of teachers’ and children’s situated understandings of the relationship between movement, play and exploration using Guided Tours

    Grindheim, Maria, Ødegaard, Elin Eriksen, Rudd, James Robert, Aadland, Eivind (2023)
  • The where, how, why, and who of movement, play and exploration in Kindergartens in Norway – a guided tour by children and teachers

    Grindheim, Maria, Sadownik, Alicja R., Sanderud, Jostein Rønning, Ødegaard, Elin Eriksen, Aadland, Eivind (2023)
  • What are children singing in kindergartens?: A comparative study

    Hu, Aihua, Grindheim, Maria (2022)
  • Children’s movement according to the Norwegian framework plan: A document analysis

    Grindheim, Maria, Schei, Tiri Bergesen, Ødegaard, Elin Eriksen (2022)
  • Rammeplanen si vektlegging av rørsle

    Grindheim, Maria, Schei, Tiri Bergesen, Ødegaard, Elin Eriksen (2021)
  • Dancing as Moments of Belonging: A Phenomenological Study Exploring Dancing as a Relevant Activity for Social and Cultural Sustainability in Early Childhood Education

    Grindheim, Maria, Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Borns utforsking av seg sjølv, andre og sine omgjevnadar igjennom estetiske førstepersons opplevingar

    Grindheim, Maria, Grindheim, Liv Torunn (2020)