Arbeids- og kompetanseområde
Eg arbeider med lærarutdanning i matematikk ved Høgskulen på Vestlandet. I tillegg er eg redaksjonsmedlem i Tangenten - tidsskrift for matematikkundervising, eg sit i redaksjonsrådet til Acta Didactica, i styret til Caspar Forlag, og i Universitets og høgskolerådet sin termgruppe.
I perioden 2018-2022 brukar eg mykje av forskingstida mi på prosjektet Learning about teaching argumentation for critical mathematics education in multilingual classrooms (LATACME). Der er eg leiar for gruppa som fokuserer på IKT/programmering og elevar si matematikklæring.
Frå og med 2022 er eg leiar for forskargruppa Matematikkdidaktikk i et kritisk perspektiv.
- Master i Undervisningsvitenskap
- PhD-programmet Danning og didaktiske praksisar
- Etter- og vidareutdanningskurs på matematikk i lærarutdanning
- Master-delen av den nye femårige lærarutdanninga 1–7
- Korleis programmering kan brukast for å legga til rette for elevar si læring av matematikk
- Digitale læremiddel i matematikkundervising
- Korleis legga til rette for at elevar utviklar ei fleksibel og rik bruk og forståing av matematikk
- Samanhengar mellom samtalekvalitetar og matematikklæring
- Kritisk matematikkdidaktikk - matematikken si rolle i samfunnet
- Kva matematikk som trengst for å utøva ulike yrker
Publikasjonar
-
Master i matematikkdidaktikk
-
Matematikk og PISA 2022
-
Students’ productive struggle when programming – an instrumental/relational understanding perspective
-
Etisk tenkning og programmering
-
On the origin, characteristics, and usefulness of instrumental and relational understanding
-
Forskingssamarbeid om matematikk-undervising mellom HVL og skular – med masterstudentar som bindeledd
-
Digital technology in mathematics education - more than a tool
-
Prescriptive modelling- mathematics teachers' discussions of the BMI
-
Prescriptive modelling – mathematics teachers’ discussions of the BMI
-
Wicked problems and critical judgment in school mathematics
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Levd demokrati i utdanning
-
Forskingssamarbeid om matematikk-undervising mellom HVL og skular: utfordringar og moglegheiter
-
A culture perspective on students’ programming in mathematics
-
Digital technology in mathematics education – more than a tool
-
An elaborated understanding of lived democracy in education: A synthesis
-
The zone of proximal Development: democratic argumentation and agency
-
Introduction: Exploring and defining lived democracy in education
-
Lived democracy in education. Young citizens' democratic lives in kindergarten, school and higher education
-
Ethical thinking and programming
-
Blokkbasert programmering med robot og skjerm
-
Surveying mathematics preservice teachers
-
South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Students’ productive struggle when programming in mathematics
-
Ethical thinking and programming
-
Fagdidaktiske verkstadarbeid: Master i matematikkdidaktikk
-
Programmering og matematikkundervising
-
The Mathematical Formatting of How Climate Change Is Perceived
-
Digitale relasjoner
-
Problemløysing
-
South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society
-
Kva vil det seia å forstå matematikk?
-
Vert det lysare tider snart?
-
Surveying mathematics preservice teachers
-
Surveying preservice teachers’ understanding of aspects of mathematics teaching – a cluster analysis approach
-
Students’ productive struggle when programming in mathematics
-
Eit krevjande år for skulen
-
A culture perspective on students' programming in mathematics
-
Utvikling og iverksetting av nye læreplanar
-
Nye læreplanar trer i kraft til hausten
-
Scratch programming and student’s explanations
-
Scratch programming and students' explanations
-
Oppgåver - ein sentral faktor i matematikkundervising
-
Mathematics teacher educators' critical colleagueship
-
Building bridges between school mathematics and workplace mathematics
-
Programmering og algoritmisk tenking
-
Barn og unge sitt matematiske potensiale
-
Our research on programming in LATACME – potential links between programming and mathematics learning
-
Fagfornyinga: Djupnelæring og arbeidsmåtar i matematikk
-
South African and Norwegian prospective teachers’ discussions about the Body Mass Index in mathematics education
-
Programmering i Scratch junior og matematikkfaglig argumentasjon
-
Lærers tilrettelegging for argument og agens
-
Skule og utdanning er viktig!
-
Erfarings- og idéutveksling, Syklus 2 i den nye femårige lærarutdanninga
-
Kva handlar matematikkundervising om?
-
Korleis inkludere masterstudenter i eigen forskingsaktivitet
-
Building bridges between school mathematics and workplace mathematics
-
Mathematics teacher educators' critical colleagueship
-
Språk teller. Om hvordan elever løser, tenker rundt og skriver om et regnestykke
-
Masteroppgaver i den nye lærerutdanningen
-
Masteroppgaver i matematikkdidaktikk: kvaliteter, veiledning og vurdering
-
In-service teachers’ positioning when discussing the body mass index
-
Teachers’ mathematical discussions of the Body Mass Index formula
-
Elever som med-forskere
-
Research Forum: Otherness in mathematics education
-
Otherness in Mathematics Education
-
Wicked problems in school mathematics
-
Wicked problems in school mathematics
-
Fagfornying for framtida
-
Språkbruk og huskeregler i matematikkundervisning - muligheter og konsekvenser
-
Er matematikk relevant? Kva spør me om? Kvifor spør me? Korleis spør me?
-
Fysioterapi og matematikk
-
Fire fokus for god matematikkundervising
-
Stimulating critical mathematical discussions in teacher education: use of indices such as the BMI as entry points
-
Rike oppgåver
-
Kjerneelement
-
Teacher's Mathematical discussions of the body mass index
-
Læreres posisjonering når de diskuterer indekser og BMI
-
Tre sentrale punkt for ei god Bacheloroppgåva
-
In-service teachers’ positioning when discussing the body mass index
-
Changing communication patterns in mathematics teaching by using applied drama
-
Matematikk i musikkbransjen
-
Potensiale for læring
-
Matematikk som noko forståeleg, meiningsfullt og relevant
-
Leiar: TIMSS og Holmboeprisen
-
Matematikk og arbeidsliv: Matematikk og forsikring
-
Dei tre viktigaste aspekta for å få god karakter på Bachelor-oppgåva
-
SIMSubsea: An educational game combining commercial game-play with contextual mathematical problem-solving
-
Matematikk i arbeidslivet
-
Femårig lærarutdanning
-
Lærarutdanning generelt og matematikkundervising spesielt
-
Skule er meir enn gudsteneste
-
Leiar
-
Mogelegheiter i ny rammeplan
-
Problematiske sider ved ny læreplan
-
Discussing risk and probability - more than numbers
-
Presentasjon av paperet "Students’ argumentation for working with a risk issue in mathematics"
-
Samtale- og språkmangfald i matematikkundervising - ulikskap som ressurs
-
Fagleg fortsetjande gruppesamtalar i matematikk
-
Kritisk-matematisk argumentasjon og agens
-
Forord
-
Innledning: Samtaler danner rom for læring
-
Ulikskap som grunnlag for å utvikla samtalekvalitetar i matematikk
-
Matematikksamtaler. Undervisning og læring - analytiske perspektiv
-
Nasjonale retningslinjer for grunnskolelærerutdanning, retningslinjer for matematikk
-
Nasjonale retningslinjer for fag
-
Når pc-en påverkar den faglege samtalen i klasserommet
-
Maritfisering av tekst
-
Matematikk som magi - hugsreglar og konsekvensar
-
Matematikk i arbeidslivet
-
Regning som grunnleggende ferdighet og kollegabasert samarbeid
-
Reflections on uncertainty aspects in a student project on traffic safety
-
Mathematical agency in a traffic safety project
-
Pedagogikk og matematikkdidaktikk
-
Utvikling av digitalt læremiddel – forskingssamarbeid mellom avdelingar og med næringsliv
-
Rekning i alle fag - kva og kvifor?
-
Intervju: spørsmålstilling og dokumentering
-
Rekning som grunnleggande dugleik + Hugsereglar
-
Kva er god matematikkundervising?
-
Two Projects: Oil industry in Lofoten and Traffic safety in Austevoll
-
Critical mathematical argumentation and agency - a traffic safety project
-
Tangenten 25 år - veteransamtalar
-
Kritisk matematisk argumentasjon og agens
-
Managing differences by focusing on communication qualities: Pupils learning mathematics in pairs at a computer
-
Reflections on uncertainty aspects in a student project on traffic safety
-
Matematikk som religion - hugsereglar og konsekvensar
-
"Det der er ikkje ein trekant!" Undersøkjande samtale og omgrepsutvikling i matematikk
-
Matematikk som magi. Om hugsereglar i matematikk og mogelege konsekvensar av desse
-
SIM Subsea: ein digital læringsarena der du brukar matematikk til å løysa reelle utfordringar i olje- og gassindustrien
-
Presentation of the paper "Mathematical agency in a traffic safety project"
-
SIM Subsea - ein digital læringsarena
-
SIM Subsea - utvikling av eit digitalt læremiddel
-
Det matematiske og pedagogiske i SIM Subsea
-
SIM Subsea
-
Pippi Langstrømpe utfordrar kommunikasjonen i matematikklasserommet
-
Kommunikasjon og læring når ein brukar PC i matematikk
-
Critical Democratic Competence and Classroom Discussion – a project at an initial stage
-
Matematikk i vinden
-
Critical democratic competence and classroom discussion - A project at an intial stage
-
SIM Subsea: Utvikling av eit digitalt læremiddel
-
Critical democratic competence and classroom discussion – a project at an initial stage
-
PC-bruk, kommunikasjon og læring i matematikk
-
SimSubsea - eit e-læringsmiddel i matematikk
-
Å meistra ulikskap ved å fokusera på kommunikasjonskvalitetar
-
Kommunikasjonskvalitet og matematikklæring når elever arbeider i par og brukar pc
-
Pippi og matematikkundervising
-
Kommunikasjon og læring når ein brukar pc i matematikk på ungdomstrinnet
-
Pupils collaborating in pairs at a computer in mathematics learning: investigating verbal communication patterns and qualities. PhD Thesis
-
The relationship between talk at computers and students' learning of mathematics. Theoretical perspectives and implications for practice
-
Frisk Skyss - Tretti med sprett i
-
Samtale- og læringskvalitet når elevar brukar pc
-
IKT og matematikk. Felles diskusjon for parallelløktene innan matematikk og IKT
-
Verbal Communication at a Stand-alone Computer
-
Verbal communication at a stand-alone computer
-
Kommunikasjonsmønster
-
Communication at computers
-
Communication and learning at computers: an overview
-
Et Ph.D.-prosjekt, et forskningsreview og noen tenkere: Læring, refleksjon og samtale når elev-par bruker pc
-
Bruk av pc i undervising. Døme på korleis pc-basert undervising kan vera positivt for elevar si læring
-
Siste nytt frå fronten. IKT, kommunikasjon og læring
-
Learning Mathematics by Talking and Reflecting in Face-to-Face Small Group Settings using Computers
-
ICT and Learning – a Dialogic Approach
-
Metodiske utfordringar ved ein prosjektplan
-
Communication in mathematics classrooms and how the use of language can promote mathematics learning
-
Inquiring Dialogue in Mathematics Learning
-
Pedagogisk bruk av Matemania, eit interaktivt læremiddel
-
Pedagogisk bruk av Matemania, eit interaktivt læremiddel
-
Skole med egne solur og snart også eget kraftverk
-
"Det der er ikkje ein trekant!" Omgrepsutvikling i matematikk
-
Observasjoner fra første besøk i en femte klasse på Nattland skole. Forberedelser til prosjekt om praksissituasjon i bruk med matemania
-
Elevar sin bruk av IKT i matematikkundervising
-
"Det der er ikkje ein trekant!"
-
Selvevalueringsrapport. Selvevaluering av allmennlærerutdanningen. Program for allmennlærerutdanning. Avdeling for lærerutdanning. Høgskolen i Bergen
-
Aksepter, ta skuld og iverksett!
-
Klasseundervising - Dialogisk, sosiokognitiv læring
-
Kommunikasjon ved kateterundervising i matematikk