Arbeids- og kompetanseområde
Arbeider ved Fakultet for helse- og sosialvitskap, IHO, campus Førde.
UTDANNING
Bachelor i sjukepleie (1997), helse- og sosialadministrasjon (2000), vidareutdanning i rettleiing (2002), master i organisasjon og leiing (2006), kunnskapsbasert praksis (2009), kurs for førstelektorkandidatar i vitskapsteori, forskingsmetode og akademisk skriving (2012), helsepsykologi, tverrfagleg vidareutdanning (2014), høgskulepedagogikk (digital kompetanse i høgare utdanning, rettleiing på fagtekstar, undervisning for læring, møte med studenten) (2013-2017), strukturelle vilkår for profesjonsutøving (2016), førstelektoropprykk (2017).
ARBEIDSERFARING
2017- d.d. førstelektor ved Høgskulen på Vestlandet (campus Førde)
8 år ved Høgskulen i Sogn og Fjordane (høgskulelektor, emneansvarleg og verneombod/ vara for hovudverneombod i AMU).
12 år ved Helse Førde (klinikar, leiar, fagutviklingssjukepleiar)
- 2024- d.d.: medlem av AMU
- 2021- 2023: vara i AMU
- 2020- d.d.: fakultetshovudverneombod ved FHS og campusverneombod, campus Førde
- 2021- d.d.: forskingsgruppeleiar: Kvalitet og innovasjon i helse og omsorgstenesta.
- 2019- 2021: vara forskingsgruppeleiar: Kvalitet og innovasjon i helse og omsorgstenesta.
FAGFELT Sjukepleie, kvalitetsutvikling og endringsarbeid i spesialisthelsetenesta, studentinvolvering i ulike prosjekt i praksisemne, tverrprofesjonell samarbeidslæring, forbetringsarbeid, arbeidsmiljø og jobbtilfredsheit.
Underviser i
- Sjukepleie til pasientar i spesialisthelsetenesta
- Sjukehus som system, fagleg leiing, tenesteutvikling og innovasjon
- Simulering og ferdigheitstrening
- Rettleier studentar (fagtekstar, bacheloroppgåver, masteroppgåver)
Forskar på
- Tverrprofesjonelt samarbeid i utdanning og praksis
- Kvalitet på helsetenester, arbeidsmiljø og jobbtilfredsheit i eit helseføretak
- Utdanningsforsking
- Nordiske sjukepleiarar sine kompetanse- og kunnskapsutfordringar, frå nyutdanna og i løpet av dei 10 første yrkesaktive åra
Forskargrupper
- SYKF300, Sjukepleie ved komplekse og samansette pasienttilstandar og sjukdomsbilete i kommunehelsetenesta, Vår 2025
- SYKF300, Sjukepleie ved komplekse og samansette pasienttilstandar og sjukdomsbilete i kommunehelsetenesta, Høst 2024
- SYKF360P, Praksisstudie, Fagleg leiing, tenesteutvikling og innovasjon, Høst 2024
- SYKF360P, Praksisstudie, Fagleg leiing, tenesteutvikling og innovasjon, Vår 2025
- SYKF390, Bacheloroppgave, Vår 2025, emneansvarlig
- SYKF390, Bacheloroppgave, Høst 2024, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim
-
The Professional Nurse Self-Assessment Scale II – Translation and cultural adaptation for Nordic countries
-
Utvikling av ny praksismodell
-
Sjukepleiarmangel i Norden. Felles utfordring - forsking på tvers av landa for å styrke profesjonen
-
A Nordic collaboration initiative to improve competency and mitigate challenges in nursing
-
Nordisk samarbeid om sjukepleiarar sine kompetanse- og kunnskapsutfordringar
-
Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta
-
Studentinvolvering i forsking: Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med å delta i gjennomføringa av eit forskingsprosjekt
-
Nordic Nurse Competence Study Oppbygging av prosjektet, relevante partnarar og oppleving av Nordplus som program og søknadsprosessen
-
Translation of the questionnaire PROFFNurse SAS II into Nordic Languages
-
TPS-grupper i praksis (Tverrprofesjonell samarbeidslæring i praksisstudier) Delprosjekt 1b i OPERASJON BACHELORPRAKSIS, FHS
-
Evidence of validity for the Norwegian version of the interprofessional collaborative competency attainment survey (ICCAS)
-
Quality of care and job satisfaction in a Hospital Trust before and after The Coordination Reform in Norway
-
TPS i sykehuspraksis (medisin, sykepleie og utvidelse med fysioterapi, ergoterapi, radiografi, bioingeniør) i Førde og Lærdal. Betydningen av praksisstedenes eierforhold til TPS i praksis.
-
Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved Høgskulen på Vestlandet
-
Facilitating interprofessional online groups - opportunities and challenges
-
Rapport: Videreføring av studieopplegget "Nettbasert TPS i Vest"
-
Erfaring fra TPS-tiltak i HVL. Hvordan inkludere TPS i nye studieplaner?
-
Nurse-rated quality of care in 2007 and 2017 within a Norwegian Hospital Trust
-
Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie
-
Studentar innførte system for pasienttryggleik
-
Rapport om tre kvalitetsforbetringsprosjekt - sjukepleiarstudentar i praksis på medisinsk sengepost ved Førde sentralsjukehus. HVL Notat nr. 07/ 2017
-
Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med forbetringsarbeid ved hjelp av tverrprofesjonelle møter -studentprosjekt på ein medisinsk sengepost i Helse Førde
-
From facilitator to groupleader - defeat or adjustment?
-
Sluttrapport Pilot 1 - Nettbasert tverrprofesjonell samarbeidslæring i UH-nett Vest
-
Studentar som aktive deltakarar i kvalitetsforbetring. -Implementering av tiltakspakkar for førebygging av fall, ernæringssvikt og trykksår
-
Implementation of interprofessional student teams in specialized health services. Implications for models of practice, understanding, interaction and identity
-
Ein ny metode for å vurdere kvalitet på sjukepleietenesta ved medisinske sengepostar
-
Iverksetting av tverrprofesjonelle student-team (TPS-team) i spesialisthelsetenesta - vilkår for praksismodell og forståing av samhandling og identitet
-
«TPS i Vest» - Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved seks utdanningsinstitusjonar på Vestlandet - Ein pilot
-
Pilot med tverrprofesjonell samarbeidslæring som pedagogisk læringsverktøy i praksis på ein medisinsk sengepost
-
Studentar set lys på lårhals og liggesår
-
Klokare saman enn kvar for seg
-
Tverrprofesjonell samarbeidslæring I UH-nett Vest. Rapport frå TPS-abeidsgruppa
-
Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar
-
Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar
-
Den veit best kor skoen trykker, som har den på
-
A user-role in online interprofessional learning
-
Korleis få legar og sjukepleiarar til å snakke saman? Erfaringar med å la studentar få samarbeide i praksis
-
Tverrprofesjonell samarbeidslæring – det nye mantraet?
-
FoU i praksis. Studentar kartlegg ernæringsstatus hjå eldre
-
Validering av eit måleinstrument for jobbtilfredsheit
-
Praksissjukepleiarar vil skaffe ernæringsdata
-
Faddermodell Ein styrke i opplæring av studentar
-
Kvalitet på medisinske sengepostar