Førstelektor

Irene Aasen Andersen

Arbeids- og kompetanseområde

Arbeider ved Fakultet for helse- og sosialvitskap, IHO, campus Førde.

 

UTDANNING
Bachelor i sjukepleie (1997), helse- og sosialadministrasjon (2000), vidareutdanning i rettleiing (2002), master i organisasjon og leiing (2006), kunnskapsbasert praksis (2009), kurs for førstelektorkandidatar i vitskapsteori, forskingsmetode og akademisk skriving (2012), helsepsykologi, tverrfagleg vidareutdanning (2014), høgskulepedagogikk (digital kompetanse i høgare utdanning, rettleiing på fagtekstar, undervisning for læring, møte med studenten) (2013-2017), strukturelle vilkår for profesjonsutøving (2016), førstelektoropprykk (2017).

 

ARBEIDSERFARING

2017- d.d. førstelektor ved Høgskulen på Vestlandet (campus Førde)

8 år ved Høgskulen i Sogn og Fjordane (høgskulelektor, emneansvarleg og verneombod/ vara for hovudverneombod i AMU).

12 år ved Helse Førde (klinikar, leiar, fagutviklingssjukepleiar)

  • 2024- d.d.: medlem av AMU
  • 2021- 2023: vara i AMU
  • 2020- d.d.: fakultetshovudverneombod ved FHS og campusverneombod, campus Førde
  • 2021- d.d.: forskingsgruppeleiar: Kvalitet og innovasjon i helse og omsorgstenesta.
  • 2019- 2021: vara forskingsgruppeleiar: Kvalitet og innovasjon i helse og omsorgstenesta.

FAGFELT Sjukepleie, kvalitetsutvikling og endringsarbeid i spesialisthelsetenesta, studentinvolvering i ulike prosjekt i praksisemne, tverrprofesjonell samarbeidslæring, forbetringsarbeid, arbeidsmiljø og jobbtilfredsheit.

Underviser i
  • Sjukepleie til pasientar i spesialisthelsetenesta
  • Sjukehus som system, fagleg leiing, tenesteutvikling og innovasjon
  • Simulering og ferdigheitstrening
  • Rettleier studentar (fagtekstar, bacheloroppgåver, masteroppgåver)
Forskar på
  • Tverrprofesjonelt samarbeid i utdanning og praksis
  • Kvalitet på helsetenester, arbeidsmiljø og jobbtilfredsheit i eit helseføretak
  • Utdanningsforsking
  • Nordiske sjukepleiarar sine kompetanse- og kunnskapsutfordringar, frå nyutdanna og i løpet av dei 10 første yrkesaktive åra
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim

    Dahl, Jorun Elin, Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Andersen, Irene Aasen (2024)
  • The Professional Nurse Self-Assessment Scale II – Translation and cultural adaptation for Nordic countries

    Anåker, Anna, Fagerström, Lisbeth, Wangensteen, Sigrid, Andersen, Irene Aasen, Henriksen, Jette, Svavarsdóttir, Margrét Hrönn (2024)
  • Utvikling av ny praksismodell

    Sunnarvik, Marit Anita, Andersen, Irene Aasen, Zablotna, Danuta Teresa, Bjordal, Terese (2023)
  • Sjukepleiarmangel i Norden. Felles utfordring - forsking på tvers av landa for å styrke profesjonen

    Andersen, Irene Aasen, Hovland, Gro (2023)
  • A Nordic collaboration initiative to improve competency and mitigate challenges in nursing

    Andersen, Irene Aasen, Hovland, Gro (2023)
  • Nordisk samarbeid om sjukepleiarar sine kompetanse- og kunnskapsutfordringar

    Andersen, Irene Aasen (2023)
  • Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta

    Andersen, Irene Aasen, Øygard, Sissel Hjelle, Fossøy, Aud Berit, Gornitshni, Katrine Sandnes (2022)
  • Studentinvolvering i forsking: Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med å delta i gjennomføringa av eit forskingsprosjekt

    Øygard, Sissel Hjelle, Heggdal, Hanne Marie, Andersen, Irene Aasen, Ytrehus, Siri (2022)
  • Nordic Nurse Competence Study Oppbygging av prosjektet, relevante partnarar og oppleving av Nordplus som program og søknadsprosessen

    Andersen, Irene Aasen (2021)
  • Translation of the questionnaire PROFFNurse SAS II into Nordic Languages

    Andersen, Irene Aasen, Hovland, Gro, Rustad, Else Cathrine Lütcherath, Strandell-Laine, Camilla, Henriksen, Jette, Anåker, Anna (2021)
  • TPS-grupper i praksis (Tverrprofesjonell samarbeidslæring i praksisstudier) Delprosjekt 1b i OPERASJON BACHELORPRAKSIS, FHS

    Brenna, Sissel Johansson, Kvilhaugsvik, Bente, Lunde, Sølvi Anne Eide , Andersen, Irene Aasen, Solheim, Inger, Braseth, Turid Aarhus (2021)
  • Evidence of validity for the Norwegian version of the interprofessional collaborative competency attainment survey (ICCAS)

    Lunde, Lene, Baerheim, Anders, Johannessen, Ane, Aase, Ingunn, Almendingen, Kari, Andersen, Irene Aasen (2020)
  • Quality of care and job satisfaction in a Hospital Trust before and after The Coordination Reform in Norway

    Andersen, Irene Aasen, Kleiven, Ole Tormod, Kyte, Lars, Pettersen, Marny Alice (2020)
  • TPS i sykehuspraksis (medisin, sykepleie og utvidelse med fysioterapi, ergoterapi, radiografi, bioingeniør) i Førde og Lærdal. Betydningen av praksisstedenes eierforhold til TPS i praksis.

    Andersen, Irene Aasen (2020)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved Høgskulen på Vestlandet

    Andersen, Irene Aasen (2019)
  • Facilitating interprofessional online groups - opportunities and challenges

    Hasle, Bente, Andersen, Irene Aasen (2019)
  • Rapport: Videreføring av studieopplegget "Nettbasert TPS i Vest"

    Hasle, Bente, Aase, Ingunn, Bengtsson, Rutt Venke, Baerheim, Anders, Andersen, Irene Aasen, Aasen, Unni Uren (2018)
  • Erfaring fra TPS-tiltak i HVL. Hvordan inkludere TPS i nye studieplaner?

    Andersen, Irene Aasen (2018)
  • Nurse-rated quality of care in 2007 and 2017 within a Norwegian Hospital Trust

    Andersen, Irene Aasen, Pettersen, Marny Alice, Andersen, John Roger (2018)
  • Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie

    Andersen, Irene Aasen, Baerheim, Anders, Hovland, Gro (2017)
  • Studentar innførte system for pasienttryggleik

    Pettersen, Marny Alice, Andersen, Irene Aasen, Øygard, Sissel Hjelle (2017)
  • Rapport om tre kvalitetsforbetringsprosjekt - sjukepleiarstudentar i praksis på medisinsk sengepost ved Førde sentralsjukehus. HVL Notat nr. 07/ 2017

    Andersen, Irene Aasen, Øygard, Sissel Hjelle, Heggdal, Hanne Marie (2017)
  • Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med forbetringsarbeid ved hjelp av tverrprofesjonelle møter -studentprosjekt på ein medisinsk sengepost i Helse Førde

    Pettersen, Marny Alice, Andersen, Irene Aasen (2017)
  • From facilitator to groupleader - defeat or adjustment?

    Hasle, Bente, Bengtsson, Rutt Venke, Kvilhaugsvik, Bente, Andersen, Irene Aasen (2017)
  • Sluttrapport Pilot 1 - Nettbasert tverrprofesjonell samarbeidslæring i UH-nett Vest

    Hasle, Bente, Brenna, Sissel Johansson, Andersen, Irene Aasen, Aasen, Unni Uren, Baerheim, Anders, Aase, Ingunn (2017)
  • Studentar som aktive deltakarar i kvalitetsforbetring. -Implementering av tiltakspakkar for førebygging av fall, ernæringssvikt og trykksår

    Øygard, Sissel Hjelle, Andersen, Irene Aasen, Heggdal, Hanne Marie (2016)
  • Implementation of interprofessional student teams in specialized health services. Implications for models of practice, understanding, interaction and identity

    Andersen, Irene Aasen, Fossøy, Aud Berit (2016)
  • Ein ny metode for å vurdere kvalitet på sjukepleietenesta ved medisinske sengepostar

    Andersen, Irene Aasen, Andersen, John Roger (2016)
  • Iverksetting av tverrprofesjonelle student-team (TPS-team) i spesialisthelsetenesta - vilkår for praksismodell og forståing av samhandling og identitet

    Andersen, Irene Aasen (2016)
  • «TPS i Vest» - Tverrprofesjonell samarbeidslæring ved seks utdanningsinstitusjonar på Vestlandet - Ein pilot

    Andersen, Irene Aasen, Hasle, Bente, Bengtsson, Rutt Venke, Brenna, Sissel Johansson, Baerheim, Anders, Aasen, Unni Margrethe Uren (2016)
  • Pilot med tverrprofesjonell samarbeidslæring som pedagogisk læringsverktøy i praksis på ein medisinsk sengepost

    Andersen, Irene Aasen (2016)
  • Studentar set lys på lårhals og liggesår

    Andersen, Irene Aasen (2016)
  • Klokare saman enn kvar for seg

    Andersen, Irene Aasen (2016)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring I UH-nett Vest. Rapport frå TPS-abeidsgruppa

    Bjørke, Gerd, Andersen, Irene Aasen, Brenna, Sissel Johansson, Bengtsson, Rutt Venke, Baerheim, Anders, Hasle, Bente (2015)
  • Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar

    Andersen, Irene Aasen (2015)
  • Faktorar som kan indikere kvalitet på helsetenester ved medisinske sengepostar

    Andersen, Irene Aasen (2015)
  • Den veit best kor skoen trykker, som har den på

    Andersen, Irene Aasen (2015)
  • A user-role in online interprofessional learning

    Bjørke, Gerd, Andersen, Irene Aasen, Bengtsson, Rutt, Brenna, Sissel Johansson, Baerheim, Anders, Hasle, Bente (2015)
  • Korleis få legar og sjukepleiarar til å snakke saman? Erfaringar med å la studentar få samarbeide i praksis

    Andersen, Irene Aasen, Øygard, Sissel Hjelle (2014)
  • Tverrprofesjonell samarbeidslæring – det nye mantraet?

    Andersen, Irene Aasen (2014)
  • FoU i praksis. Studentar kartlegg ernæringsstatus hjå eldre

    Andersen, Irene Aasen, Sunde, Olivia Sissil, Øygard, Sissel Hjelle (2013)
  • Validering av eit måleinstrument for jobbtilfredsheit

    Andersen, Irene Aasen, Andersen, John Roger (2012)
  • Praksissjukepleiarar vil skaffe ernæringsdata

    Andersen, Irene Aasen (2012)
  • Faddermodell Ein styrke i opplæring av studentar

    Andersen, Irene Aasen, Hove, Randi (2011)
  • Kvalitet på medisinske sengepostar

    Andersen, Irene Aasen (2008)