Arbeids- og kompetanseområde
Pedagogikk på barnehagelærarutdanninga
Vidareutdanning i læringsmiljø og pedagogsik leiing
Vidaerutdanning i profesjonsretta veiledning for barenhage og skule
- Underviser i pedagogikk
- «Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage
- Delprosjekt 1: Koherens: Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen Delprosjekt 2: Koherens: Frå student til profesjonsutøver
Publikasjonar
-
Kollektiv utvikling og læring i profesjonelle lærande fellesskap
-
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
-
Digitalisering i barnehagen: Tidlig opplæring og dømmekraft
-
Hva skjer når de minste barna i barnehagen får utforske sanseteknologien Makey Makey og Micro:bit?
-
What emerges when the youngest children in kindergarten get to explore the sensory technology Makey Makey and Micro:bit?
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet i barnehagen? eit samarbeidsprosjekt med ein lærarutdanningsbarnehage.
-
Kva trer frem når dei yngste barna i barnehagen får utforske den sansebaserte teknologien Makey Makey og micro:bit?
-
Vurderingsarbeid i barnehagen i lys av læreplantenking
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del av leiinga i profesjonsutøving i barnehagen
-
Forsking og utvikling i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet og lærarutdanningsbarnehage. Forsking og Utvikling – to sider av samme sak?
-
Korleis forstår me medverknadsomgrepet? Og korleis kan dei yngste barna få medverka i barnehagekvardagen?
-
Forsking- og utviklingsarbeid i barnehagen
-
The professional conversation in the kindergarten teacher education
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
-
Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanning
-
Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
-
Erfaringer fra DIGISUS-prosjektet Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for barna i barnehagen?
-
Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanningspolitikk
-
Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar
-
Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?
-
Eit blikk inn i barnehagen i dag: Omsorgstradisjon møter kaosdidaktikk.
-
-Dei yngste barna i barnehagen møter MakeyMakey og Micro:bit: Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for de yngste barna i barnehagen?
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
-
Fra Student til Profesjonsutøver
-
Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen
-
Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
-
Fra student til profesjonsutøver
-
“Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen
-
Profesjonssamtalen som danningsarena i barnehagelærerutdanningen
-
Praksisnære profesjonssamtaler med studenter i barnehagelærerutdanningen
-
Utvikling av studiet profesjonsrettet veilederutdanning for praksislærere i barnehage og/eller skole, emne 2 saman med Ketil Langørgen, Siv Kristin Yndstad Borgen og Magli Sofie Økland.
-
Går skyene på batteri? - en fagartikkel om prosjektarbeid i barnehagen skrevet sammen med Sissel Halland
-
Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus
-
Fagleg bidrag på utdanningsseminar for barnehagelærarutdanninga på Høgskulen på vestlandet i forhold til erfaringar ettar å vert på praksioppfølging med studentar som hadde praksis i barnehagar i Romania.
-
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
-
Profesjonssamtalen
-
Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning
-
Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del i leiing i barnehagen
-
Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen
-
Introduction to pedagogies influencing Norway's Kindergarten Teacher Education
-
Planla og gjennomførte pedagogikk-konferanse i Bergen saman med Vigdis Foss, Hege Fimreite og Svein Ole Sataøen. Tittel: Pedagogikk i barnehagelærerutdanningen 2017
-
Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan? Framlegg på fag på forum for oppvekst i Sunnhordaland.
-
Bidratt 50/50 i utviklingsarbeid for ABLU (ArbeidsPlassBasertUtdanning) fordjupning 30 studiepoeng: Dei yngste barna i barnehagen
-
Profesjonssamtalens mange muligheter – en praksisnær aksjonsforskning i barnehagelærerutdanningen ved HVL Campus Stord
-
Eg er yngst i barnehagen og er prisgitt at du som jobbar der møter meg med?
-
Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?
-
Det samiske perspektivet på barenhagelærarutdanninga ved Campus Stord. Framlegging på møte med følgegruppa for ny barnehagelærarutdanning på campus Stord.
-
Bidratt 50/50 med Sissel Halland i å utvikla nytt vidareutdanningstilbod for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing 30 studiepoeng LPL115 og LPL215 (2016 - 2020) i regi av Utdanningsdirektoratet og kompetanse for framtidas barnehage: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/strategi-for-kompetanse-og-rekruttering-/id733657/ og https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/etter-og-videreutdanning/studietilbud/laringsmiljo-og-pedagogisk-ledelse5/
-
Ludvik og Lurvo. Dette er eit fagleg drama opplegg som er utvikla for å gi fyrsteårs studetane på barenhagelærarutdanninga innblikk i korleis ein kan gjennomføra drama med barn i barnehagen med fokus på barns medverknad. Det her vert gjennomført i oppstartsveka til studentane frå hausten 2015. https://www.youtube.com/watch?v=zpWtjyOnufI
-
Characteristics of kindergartens in Norwegian
-
Digitalt fortalt historie: Praksismøte Blir brukt i samband med praksismøte for studenter, praksislærere og styrere i barnehager.
-
Hvor ble det av Frøbel?
-
"Dei yngste barna set spor! Eit blikk på tilknytningsteorier og barn som kroppssubjekt"
-
«Omsorg – kvar blei omgrepet av?»
-
Digitalt fortalt historie: Perler av ord i barnehagens hengekøy
-
“no e du ferdig unge mann” Barns mostand som uttrykk for “å halda på ein praktisk estetisk erfaring ” -en kritisk tilnærming til overgangssituasjonar i barnehagen
-
Som studieprogramansvarleg for BLU arrangerte eg arbeidsseminar for alle faglærararne på BLU på campus Stord saman med studieleiar Torill Hanssen.
-
Vurdering og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen.
-
Utvikling av ny barnehagelærarutdanning i samarbeid med UH-nett Vest (Universitets – og høgskolenettverket på Vestlandet) ble opprettet 1. januar 2008 mellom fire institusjoner: Universitetet i Bergen, Høgskolen i Bergen, Høgskulen i Sogn og Fjordane og Høgskolen Stord/Haugesund. Samarbeidsavtalen gjaldt for fem år framover. Høgskulen i Volda ble medlem i nettverket i april 2009. Universitetet i Stavanger ble medlem i juni 2014.