Dosent

Trond Egil Arnesen

Arbeids- og kompetanseområde

 Kroppsøving. Trond Egil underviser i kroppsøving på fleire av lærarutdanningsprogramma ved HVL. Hans hovudinteresse ligg i fagdidaktikken og friluftslivet. Han er leiar for Kvantegruppa – forskargruppe for kvantitativ utdanningsforsking og er medlem i forskargruppa Læring, kroppsøving og friluftsliv. 



Underviser i
  • Kroppsøving i grunnskulelærarutdanninga
  • Kroppsøvingsdidaktikk i Praktisk-pedagogisk utdanning
  • Lærarspesialisten i kroppsøving
  • Natur, helse, rørsle i Barnehagelærarutdanninga
  • Fjords & glaciers (friluftsliv for utvekslingsstudentar)

Forskar på
  • Vurdering i kroppsøving
  • Friluftsliv i skulen
  • Prestasjonsemosjonar i kroppsøving
  • Verdiendringer gjennom naturmøter i barnehagelærarutdanningen
  • IKT og konsentrasjonsproblematikk

Forskargrupper
Underviser i
  • BACH301, Bacheloroppgåve, 24/25
  • FG-130, Fjord og Bre - Friluftslivspedagogikk, 24/25
  • FKN801, Friluftsliv i kystnære naturmiljø, 24/25, emneansvarlig
  • MDIP550A, Masteroppgåve - Kroppsøving/Mat og helse, 24/25
  • NHR102, Natur, helse og rørsle, 24/25
  • NHRA101, Natur, helse og rørsle, 24/25
  • PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25

Publikasjonar

  • Studentmedverknad i utviklinga av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga

    Trond Egil Arnesen, Marianne Størkson, Bendik Sierra (2023)
  • Friluftsliv in Teacher Education - a Step Towards Environmental Awareness

    Helga Aadland, Jørgen Endseth Nerland, Trond Egil Arnesen (2023)
  • Lærerspesialiststudenter i kroppsøving - profesjonsutøvelse og anerkjennelse av eleven

    Ove Olsen Sæle, Jan Morten Loftesnes, Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug, Bjørg Oddrun Hallås (2023)
  • Refleksjoner over profesjonsutvikling fra lærerspesialiststudenter i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen, Bjørg Oddrun Hallås, Petter Erik Leirhaug, Jan Morten Loftesnes, Ove Ronny Olsen Sæle (2023)
  • More and better outdoor life for the toddlers (9 m – 3 y) in kindergarten - An educational design research  methodology in kindergarten teacher education

    Bendik Sierra, Trond Egil Arnesen, Marianne Størkson (2021)
  • Lærerspesialiststudenter i kroppsøving sine refleksjoner rundt sitt pedagogiske credo

    Ove Olsen Sæle, Bjørg Oddrun Hallås, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen, Jan Morten Loftesnes (2021)
  • Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework

    Thomas Arnesen, Trond Egil Arnesen, Eyvind Elstad (2020)
  • Friluftliv and sustainability in the Norwegian context.

    Trond Egil Arnesen (2019)
  • «Gymtimane var ubehagelege og eg følte meg ikkje vel når eg var i gymtimane». Om glede, angst og skam i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen (2019)
  • Resultater fra de kvantitative undersøkelsene i syklus 1.

    Trond Egil Arnesen, Arne Kaldestad, Lars Malvin Røsseland Kvinge (2019)
  • High stakes effort-based assessment in Norwegian PE, a sound practice or a validity problem?

    Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen (2019)
  • Underveisvurdering med LK2020

    Ann-Kristin Nilsen, Trond Egil Arnesen (2019)
  • Prestasjonsemosjoner i kroppsøving

    Robin Yven Røvvevik, Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen (2019)
  • Vurdering for Læring i kroppsøving

    Ann-Kristin Nilsen, Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug (2019)
  • Friluftsliv i morgendagens skole – lite nytt under solen?

    Kristian Abelsen, Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug (2019)
  • Glede, angst og skam i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen, Helga Aadland, Ann-Kristin Nilsen, Lars M. Kvinge (2018)
  • Prestasjonsemosjonar i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen, Helga Aadland, Ann-Kristin Nilsen, Lars Malvin Kvinge (2018)
  • Friluftsliv i morgendagens skole – lite nytt under solen?

    Kristian Abelsen, Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug (2018)
  • Researching for Responsible and Innovative Practices in Education: Perspectives on Inclusivity/exclusivity and Methodological Challenges.

    Kari Holdhus, Magne Espeland, Oded Ben-Horin, Trond Egil Arnesen, Helga Aadland (2018)
  • Det komplekse kroppsøvingsfaget - om innhold og vurdering

    Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2017)
  • Friluftsliv i norsk skole – i 1967, i dag og i morgen

    Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2017)
  • Disciplined Improvisation as a Professional Teaching Skill in the Education of Physical Education Teachers: Towards Developing Sustainable Teacher Repertoires in Pre-service Programs?

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen, Magne Espeland (2017)
  • Dybdelæring i kroppsøving?

    Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2017)
  • Hvordan forstå dybdelæring i kroppsøving?

    Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug, Ann-Kristin Nilsen (2017)
  • Dans i kroppsøvingsfaget – mer enn gode intensjoner?

    Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug, Helga Aadland (2017)
  • Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes

    Helga Aadland, Magne Espeland, Trond Egil Arnesen (2017)
  • Implementing Improvisation as a Key Curricular Concept in Pre- service Teacher Education

    Magne Espeland, Helga Aadland, Trond Egil Arnesen (2016)
  • Friluftsliv - et hovedområde i kroppsøvingsfaget?

    Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2016)
  • Dans i kroppsøvingsfaget – meir enn gode intensjonar?

    Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug, Helga Aadland (2016)
  • Friluftliv and sustainability in the age of neoliberalism

    Trond Egil Arnesen (2015)
  • Vurderingsordning for kroppsøvingsstudiet

    Trond Egil Arnesen (2015)
  • Innsats i Hordaland

    Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2015)
  • Innsats i kroppsøving— vektlegging og fortolking hos 72 lærarar i Rogaland

    Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2015)
  • Friluftsliv – et hovedområde i kroppsøvingsfaget?

    Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2015)
  • Innsats som vurderingskriterium i kroppsøving—vektlegging og fortolking.

    Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2015)
  • Hvordan uttrykker kroppsøvingslærere at revidert plan for kroppsøving av 2012 har virket inn på deres undervisning og vurdering i faget? En kvalitativ oppfølgingsstudie av 4 kroppsøvingslærere

    Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2015)
  • Disciplined Improvisation as Professional Teaching Skills in the Education of Physical Education Teachers

    Helga Aadland, Magne Espeland, Trond Egil Arnesen (2014)
  • Dans i kroppsøvingsfaget

    Trond Egil Arnesen (2014)
  • Vurdering for læring på idrettsfag – gamal vin på nye flasker?

    Trond Egil Arnesen (2014)
  • Physical Education in Norwegian Primary Schooling – Physical Learning Activities for Bildung or just Fun?

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen (2014)
  • Er praksisundervisninga relevant med tanke på improvisasjon i undervisninga?

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen (2014)
  • ”Kjekt å ha!”: læraroppfatningar av praktiske og estetiske fag på barnesteget i grunnskulen

    Helga Aadland, Magne Espeland, Ingrid A. R. Grønsdal, Trond Egil Arnesen , Kjetil Sømoe (2014)
  • A NC (National Curriculum) that cannot be Adapted to my Pedagogy does not Exist. Assessment and Pedagogy in Norwegian PE after Implementation of the NC06

    Trond Egil Arnesen , Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2014)
  • Hvordan uttrykker kroppsøvingslærere at revidert plan har virket inn på deres undervisnings- og vurderingspraksis i kroppsøving

    Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2014)
  • Friluftliv in the age of management by objectives

    Trond Egil Arnesen (2013)
  • Patterns of Teacher Practices in Practical and Aesthetical Education in Primary Schools

    Magne ingolv Espeland, Helga Aadland, Kjetil Sømoe, Ingrid Grønsdal Arnesen, Trond Egil Arnesen (2013)
  • FoU-basert utdanning i kroppsøving?

    Trond Egil Arnesen (2013)
  • Førebilete eller fasist?

    Trond Egil Arnesen (2013)
  • Primary Arts and Physical Education in Norwegian Schools: A gender perspective

    Ingrid A. R. Grønsdal, Trond Egil Arnesen , Kjetil Sømoe (2013)
  • Leikande, lærande, skapande, trenande, konkurrerande eller helseførebyggande kroppsleg praksis? Kroppsøvingslærarar på barnesteget si rangering av ulike kroppslege dimensjonar i faget

    Trond Egil Arnesen , Helga Aadland, Vegard Fusche Moe (2013)
  • Vurdering i kroppsøving etter innføringen av LK06 Hvordan uttrykker et utvalg kroppsøvingslærere at innføringen av LK06 og ny vurderingsforskrift har virket inn på deres undervisnings- og vurderingspraksis?

    Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2013)
  • Skolefagundersøkelsen 2011 Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskole

    Magne Espeland, Trond Egil Arnesen , Ingrid A. R. Grønsdal, Asle Holthe, Kjetil Sømoe, Hege Wergedahl (2013)
  • "Den læreplanen som ikkje kan tilpassast mi undervisning, finst ikkje." Vurdering og undervisning i kroppsøving etter kunnskapsløftet

    Trond Egil Arnesen , Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2013)
  • Physical education (PE) in Norwegian Primary school at a glance- a Scandinavian model for PE in primary school?

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen (2013)
  • Posisjonen til dei praktiske og estetiske faga i grunnskulen på 1.-7. trinn

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen , Ingrid A. R. Grønsdal, Kjetil Sømoe (2012)
  • Posisjonen til kroppsøving som praktisk og estetisk fag i barneskulen 1.-7. trinn

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen , Vegard Fusche Moe (2012)
  • Samanlikning av praksisteori hjå kroppsøvingslærarar på hovudtrinn 1-4, 5-7 og 8-10

    Trond Egil Arnesen , Vegard Fusche Moe, Helga Aadland (2012)
  • Friluftsliv in Norwegian physical education

    Petter Erik Leirhaug, Trond Egil Arnesen (2011)
  • Kristin Halvorsen og vi om innsats, testing og karaktervurdering

    Trond Egil Arnesen , Petter Erik Leirhaug, Ann-Kristin Nilsen (2010)
  • Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi

    Lars Ingebrigt Vavik, Svein Andersland, Trond Egil Arnesen , Thomas Arnesen , Magne Espeland, Ingunn Flatøy (2010)
  • Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kroppsøving

    Trond Egil Arnesen (2010)
  • Vurdering i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen , Petter Erik Leirhaug, Ann-Kristin Nilsen (2010)
  • Kartlegging av vurdering som tema innenfor lærerutdanningen i UH-nett Vest. Samarbeidsrapport mellom universitet og høyskolene innenfor UH-nett Vest

    Trond Egil Arnesen, Barbara Blair, Knut Steinar Engelsen, Siv Th. Måseidvåg Gamlem, Ingrid Helleve, John Ivar Olsen (2010)
  • Lights and shadows in the instructional use of ICT: The Norwegian Stord studies; Teachers' evaluation of ICT usage in Art and Crafts, Music education and PE

    Kjetil Sømoe, Trond Egil Arnesen, Magne Espeland (2009)
  • Lights and shadows in the instructional use of ICT: The Norwegian Stord studies; Teachers? evaluation of ICT usage in Art and Crafts, Music education and PE

    Kjetil Sømoe, Trond Egil Arnesen, Magne Espeland (2009)
  • Friluftsliv in Norwegian lower secondary school

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Teacher evaluations of ICT implementation in physical education"

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Teacher evaluations of ICT implementation in physical education"

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Teacher evaluations of effectiveness of ICT in practical and aesthetical curriulum subjects. Title of Symposium: "Lights and shadows in the use of ICT in Curriculum . The Norwegian Stord Studies"

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Teacher evaluations of effectiveness of ICT in practical and aesthetical curriulum subjects

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Individuell vurdering i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Assessment for learning and gender equity in physical education. A prospect from from Norway after the implementation of the new national curriculum 2006

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Vurdering i kroppsøving

    Trond Egil Arnesen (2009)
  • Assessment for Learning and Gender Equity in Physical Education. A Prospect from Norway After the Implementation of the New Curriculum 2006

    Trond Egil Arnesen, Petter Erik Leirhaug, Ann-Kristin Nilsen (2009)
  • Testar ueigna til karaktersetting

    Trond Egil Arnesen, Ann-Kristin Nilsen, Petter Erik Leirhaug (2009)
  • Vurdering i kroppsøving

    Petter Erik Leirhaug, Ann-Kristin Nilsen, Trond Egil Arnesen (2009)
  • Teaching friluftsliv to foreigners - a closer look the Fjords & Glaciers outdoor education course

    Jørgen Endseth Nerland, Trond Egil Arnesen, Helga Aadland (2007)
  • Tittel: Omfanget av friluftslivsaktivitetar i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland. Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta

    Jørgen Endseth Nerland, Trond Egil Arnesen (2006)
  • Omfanget av friluftsliv aktivitetar i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland. Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta

    Trond Egil Arnesen, Jørgen Endseth Nerland, Helga Aadland (2005)
  • Omfanget av fysisk aktivitet i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland.- Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta

    Helga Aadland, Trond Egil Arnesen , Jørgen Endseth Nerland (2005)