Arbeids- og kompetanseområde
Kroppsøving. Trond Egil underviser i kroppsøving på fleire av lærarutdanningsprogramma ved HVL. Hans hovudinteresse ligg i fagdidaktikken og friluftslivet. Han er leiar for Kvantegruppa – forskargruppe for kvantitativ utdanningsforsking og er medlem i forskargruppa Læring, kroppsøving og friluftsliv.
Underviser i
- Kroppsøving i grunnskulelærarutdanninga
- Kroppsøvingsdidaktikk i Praktisk-pedagogisk utdanning
- Lærarspesialisten i kroppsøving
- Natur, helse, rørsle i Barnehagelærarutdanninga
- Fjords & glaciers (friluftsliv for utvekslingsstudentar)
Forskar på
- Vurdering i kroppsøving
- Friluftsliv i skulen
- Prestasjonsemosjonar i kroppsøving
- Verdiendringer gjennom naturmøter i barnehagelærarutdanningen
- IKT og konsentrasjonsproblematikk
Forskargrupper
- BACH301, Bacheloroppgåve, 24/25
- FG-130, Fjord og Bre - Friluftslivspedagogikk, 24/25
- FKN801, Friluftsliv i kystnære naturmiljø, 24/25, emneansvarlig
- MDIP550A, Masteroppgåve - Kroppsøving/Mat og helse, 24/25
- NHR102, Natur, helse og rørsle, 24/25
- NHRA101, Natur, helse og rørsle, 24/25
- PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
Publikasjonar
-
Studentmedverknad i utviklinga av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga
-
Friluftsliv in Teacher Education - a Step Towards Environmental Awareness
-
Lærerspesialiststudenter i kroppsøving - profesjonsutøvelse og anerkjennelse av eleven
-
Refleksjoner over profesjonsutvikling fra lærerspesialiststudenter i kroppsøving
-
More and better outdoor life for the toddlers (9 m – 3 y) in kindergarten - An educational design research methodology in kindergarten teacher education
-
Lærerspesialiststudenter i kroppsøving sine refleksjoner rundt sitt pedagogiske credo
-
Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework
-
Friluftliv and sustainability in the Norwegian context.
-
«Gymtimane var ubehagelege og eg følte meg ikkje vel når eg var i gymtimane». Om glede, angst og skam i kroppsøving
-
Resultater fra de kvantitative undersøkelsene i syklus 1.
-
High stakes effort-based assessment in Norwegian PE, a sound practice or a validity problem?
-
Underveisvurdering med LK2020
-
Prestasjonsemosjoner i kroppsøving
-
Vurdering for Læring i kroppsøving
-
Friluftsliv i morgendagens skole – lite nytt under solen?
-
Glede, angst og skam i kroppsøving
-
Prestasjonsemosjonar i kroppsøving
-
Friluftsliv i morgendagens skole – lite nytt under solen?
-
Researching for Responsible and Innovative Practices in Education: Perspectives on Inclusivity/exclusivity and Methodological Challenges.
-
Det komplekse kroppsøvingsfaget - om innhold og vurdering
-
Friluftsliv i norsk skole – i 1967, i dag og i morgen
-
Disciplined Improvisation as a Professional Teaching Skill in the Education of Physical Education Teachers: Towards Developing Sustainable Teacher Repertoires in Pre-service Programs?
-
Dybdelæring i kroppsøving?
-
Hvordan forstå dybdelæring i kroppsøving?
-
Dans i kroppsøvingsfaget – mer enn gode intensjoner?
-
Towards a typology of improvisation as a professional teaching skill: Implications for pre-service teacher education programmes
-
Implementing Improvisation as a Key Curricular Concept in Pre- service Teacher Education
-
Friluftsliv - et hovedområde i kroppsøvingsfaget?
-
Dans i kroppsøvingsfaget – meir enn gode intensjonar?
-
Friluftliv and sustainability in the age of neoliberalism
-
Vurderingsordning for kroppsøvingsstudiet
-
Innsats i Hordaland
-
Innsats i kroppsøving— vektlegging og fortolking hos 72 lærarar i Rogaland
-
Friluftsliv – et hovedområde i kroppsøvingsfaget?
-
Innsats som vurderingskriterium i kroppsøving—vektlegging og fortolking.
-
Hvordan uttrykker kroppsøvingslærere at revidert plan for kroppsøving av 2012 har virket inn på deres undervisning og vurdering i faget? En kvalitativ oppfølgingsstudie av 4 kroppsøvingslærere
-
Disciplined Improvisation as Professional Teaching Skills in the Education of Physical Education Teachers
-
Dans i kroppsøvingsfaget
-
Vurdering for læring på idrettsfag – gamal vin på nye flasker?
-
Physical Education in Norwegian Primary Schooling – Physical Learning Activities for Bildung or just Fun?
-
Er praksisundervisninga relevant med tanke på improvisasjon i undervisninga?
-
”Kjekt å ha!”: læraroppfatningar av praktiske og estetiske fag på barnesteget i grunnskulen
-
A NC (National Curriculum) that cannot be Adapted to my Pedagogy does not Exist. Assessment and Pedagogy in Norwegian PE after Implementation of the NC06
-
Hvordan uttrykker kroppsøvingslærere at revidert plan har virket inn på deres undervisnings- og vurderingspraksis i kroppsøving
-
Friluftliv in the age of management by objectives
-
Patterns of Teacher Practices in Practical and Aesthetical Education in Primary Schools
-
FoU-basert utdanning i kroppsøving?
-
Førebilete eller fasist?
-
Primary Arts and Physical Education in Norwegian Schools: A gender perspective
-
Leikande, lærande, skapande, trenande, konkurrerande eller helseførebyggande kroppsleg praksis? Kroppsøvingslærarar på barnesteget si rangering av ulike kroppslege dimensjonar i faget
-
Vurdering i kroppsøving etter innføringen av LK06 Hvordan uttrykker et utvalg kroppsøvingslærere at innføringen av LK06 og ny vurderingsforskrift har virket inn på deres undervisnings- og vurderingspraksis?
-
Skolefagundersøkelsen 2011 Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskole
-
"Den læreplanen som ikkje kan tilpassast mi undervisning, finst ikkje." Vurdering og undervisning i kroppsøving etter kunnskapsløftet
-
Physical education (PE) in Norwegian Primary school at a glance- a Scandinavian model for PE in primary school?
-
Posisjonen til dei praktiske og estetiske faga i grunnskulen på 1.-7. trinn
-
Posisjonen til kroppsøving som praktisk og estetisk fag i barneskulen 1.-7. trinn
-
Samanlikning av praksisteori hjå kroppsøvingslærarar på hovudtrinn 1-4, 5-7 og 8-10
-
Friluftsliv in Norwegian physical education
-
Kristin Halvorsen og vi om innsats, testing og karaktervurdering
-
Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi
-
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kroppsøving
-
Vurdering i kroppsøving
-
Kartlegging av vurdering som tema innenfor lærerutdanningen i UH-nett Vest. Samarbeidsrapport mellom universitet og høyskolene innenfor UH-nett Vest
-
Lights and shadows in the instructional use of ICT: The Norwegian Stord studies; Teachers' evaluation of ICT usage in Art and Crafts, Music education and PE
-
Lights and shadows in the instructional use of ICT: The Norwegian Stord studies; Teachers? evaluation of ICT usage in Art and Crafts, Music education and PE
-
Friluftsliv in Norwegian lower secondary school
-
Teacher evaluations of ICT implementation in physical education"
-
Teacher evaluations of ICT implementation in physical education"
-
Teacher evaluations of effectiveness of ICT in practical and aesthetical curriulum subjects. Title of Symposium: "Lights and shadows in the use of ICT in Curriculum . The Norwegian Stord Studies"
-
Teacher evaluations of effectiveness of ICT in practical and aesthetical curriulum subjects
-
Individuell vurdering i kroppsøving
-
Assessment for learning and gender equity in physical education. A prospect from from Norway after the implementation of the new national curriculum 2006
-
Vurdering i kroppsøving
-
Assessment for Learning and Gender Equity in Physical Education. A Prospect from Norway After the Implementation of the New Curriculum 2006
-
Testar ueigna til karaktersetting
-
Vurdering i kroppsøving
-
Teaching friluftsliv to foreigners - a closer look the Fjords & Glaciers outdoor education course
-
Tittel: Omfanget av friluftslivsaktivitetar i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland. Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta
-
Omfanget av friluftsliv aktivitetar i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland. Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta
-
Omfanget av fysisk aktivitet i grunnskulane i Sunnhordland og Nord Rogaland.- Ei kartlegging av bruken av organisert fysisk aktivitet i skuletida utanom kroppsøvingsfaget og friminutta