Arbeids- og kompetanseområde
Eg underviser på Master i læring og undervisning og emna Læring i klasserommet og Metode og vitskapsteori. Eg har òg lang erfaring med undervisning og fagleg ansvar på vidareutdanningstilbod for lærarar i grunnskulen og vidaregåande opplæring, mellom anna Vidareutdanning i vurdering og Vidareutdanning i Yrkesfagleg fordjuping for yrkesfaglærarar. Sidan hausten 2017 har eg jobba med Yrkesfaglærarløftet og emnet Vurdering for læring på yrkesfag. Eg har undervisningsoppgåver knytt til pedagogikk i grunnskulelærarutdanninga 5-10. Andre arbeidsoppgåver: Koordineringsansvar på campus for Master i læring og undervisning Emneansvar på emna Læring i klasserommet og metode og vitskapsteori på masterprogrammet. Prosjektleiar for HVL sitt arbeid med YrkesfaglærarløftetLeiar for forskingsgruppa Research in Learning and teaching (RiLT)Underviser i
- Læring i klasserommet (MAS3-300)
- Metode og vitskapsteori (MAS3-301)
- Vurdering for læring på yrkesfag (vidareutdanning i Yrkesfaglærarløftet)
- Vurdering for læring 2 og klasseleiing (vidareutdanning i Yrkesfaglærarløftet)
Forskar på
- Vurdering i grunnskule og vidaregåande opplæring, og særskild innanfor yrkesfag
- Klasseleiing og vurdering
- Ungdom og utdanningsval
- Overgangsprosessar i utdanningssystemet og særskilt mellom ungdomsskule og vidaregåande skule
Forskargrupper
- Research in Learning and Teaching (RiLT)
- Skills in Vet
- MDIP550F, Masteroppgåve - Yrkesdidaktikk, 24/25
- MDIP550G, Masteroppgåve - Matematikk/Naturfag, 24/25
- MGUMA550, Matematikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
- PPUY305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
- YFL802, Vurderingspraksis og læreplanforståelse (del 1), 24/25
- YFL810, Vurderingspraksis og læreplanforståing (del 2), 24/25, emneansvarlig
- YFL814, Tilpassa opplæring og motivasjon i mangfaldige og fleirspråklege elevgrupper (del 1), 24/25, emneansvarlig
- YFL815, Tilpassa opplæring og motivasjon i mangfaldige og fleirspråklege elevgrupper (del 2), 24/25, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Vocational teachers` professional development in assessment for learning
-
Educating for the future: A conceptual framework of responsive pedagogy
-
Ungdom og utdanningsval. Om elevar sine opplevingar av val og overgangsprosessar. Avhandling til PhD-graden
-
Vocational students experiences with assessment in workplace learning
-
Møte med yrkesfagleg utdanning i den norske vidaregåande skulen
Laster...