Arbeids- og kompetanseområde
Læring og undervisning i høgare utdanning
Universitetspedagogikk og utdanningsfagleg kompetanse
Underviser i
Forskar på
- Aktiv læring, casebasert undervisning
- Profesjonskunnskap, lærerprofesjonalitet, kjernepraksiser, refleksjon, kulturelt mangfold
- Digital læring
Forskargrupper
Forskergruppa for universitetspedagogikk
Publikasjonar
-
Gender Differences in the Use of Generative Artificial Intelligence Chatbots in Higher Education: Characteristics and Consequences
-
Tiltaksplan: Auka deltaking, studentaktivitet og motivasjon i undervisning
-
Hvordan skrive en førstelektorsøknad? - En erfaringsbasert veileder til opprykksprosessen, HVL-Notat; 2024/8
-
Unveiling the impact of AI chatbots on higher education: Insights from students
-
Paperframlegg: Unveiling the impact of AI chatbots on higher education: Insights from students, INTED2024, 18th International Technology, Education and Development Conference
Laster...