Professor

Catharina Renate Christophersen

Catharina Renate Christophersen
Epost: Send epost
Bergen
KRONSTAD, C406

Arbeids- og kompetanseområde

Catharina Christophersen har bakgrunn frå arbeid som lærar i grunnskule og kulturskule. Ho har doktorgrad i musikkpedagogikk frå Norges Musikkhøgskule i Oslo. Ho underviser i musikkpedagogiske emne, forskingsmetode og forskingsetikk, og ho rettleiar både master- og PhD-avvhandlingar. Ho var forskar i og prosjektleiar for det NFR-finansierte forskingsprosjektet "Music Teacher Education for the Future" (FUTURED 2019-2022).  I dette prosjektet såg forskarane nærare på musikkfag og musikkundervisning i den nye 5-årige grunnskulelærarutdanninga, og både kartla og utfordra det eksisterande, så vel som bidrog til utvikling av nye undervisningspraksisar. Catharina er leiar av FLKIs Stipendiatforum, og har vore leiar for forskargruppa Culture-Criticism-Community. Ho er no leiar av Norsk forum for musikkpedagogisk forsking, og ein av redaktørane for MusikkPed Podden. 

Utvalte publikasjonar: 

  • Aróstegui, J.L., Christophersen, C., Nichols, J., & Matsunobu, K. (2024). The SAGE Handbook of School Music Education. SAGE.
  • Christophersen, C., Holdhus, K. & Kenny, A. (2024). Third Space Moments: Exploring a university-school partnership through collaborative action research. Teaching and Teacher Education 141, 1-10. https://doi.org/10.1016/j.tate.2024.104499  
  • Christophersen, C., Aróstegui, J.L., Holdhus, K., Kenny, A., Knudsen, J.S., Lindgren, M., Väkevä, L. & Viig, T.G. (2023). Music Teacher Education for the Future: Reflections on Change. Action, Criticism, and Theory for Music Education 22(3). https://doi.org/10.22176/act22.3.7 
  • Viig, T.G., Onsrud, S.V., Lewis, J. Christophersen, C. & Kvinge, Ø. (2023). Developing Vision for the Future? A Reflection on Utopias in Music Teacher Education. Visions of Research in Music Education 41, p. 1-15. https://digitalcommons.lib.uconn.edu/vrme/vol41/iss1/2  
  • Kvile, S. & Christophersen, C. (2023). Recognising intra-actions of music and pupil. Music Education Research 25(2), p. 205-215. https://doi.org/10.1080/14613808.2023.2193204 
  • Holdhus, K., Christophersen, C., & Partti, H (2023). Soundtrapped? Socio-material perspectives on collaborative teaching within the music classroom. Research Studies in Music Education 45(3), p. 539-554.  https://doi.org/10.1177/1321103X221115978 
  • Christophersen, C. (2021). Educating music teachers for the future: The crafts of change. In Holdhus, K., Murphy, R.  & Espeland, M. (Eds). Music Education As Craft : Reframing Theories and Practices (63-74). Springer.  https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-67704-6_6
  • Lewis, J. & Christophersen, C. (2021). Frontiers of difference: A duo-ethnographic study of social justice in music education. Music Education Research, 23(1), 90-104. https://doi.org/10.1080/14613808.2021.1887114
  • Nysæther, E.T., Christophersen,C. & Sætre. J. H. (2021). Who are the music student teachers in Norwegian generalist teacher education? A cross-sectional survey. Nordic Research in Music Education 2(2), 28-57.  https://nrme.no/index.php/nrme/article/view/2988/6017
  • Rinde, F. & Christophersen, C. (2021). Developing an understanding of intercultural music education in a Nordic setting. Nordic Research in Music Education 2(2) https://doi.org/10.23865/nrme.v2.2772
  • Havre, S., Väkevä, L., Christophersen, C. & Haugland. E. (2019). Playing to learn or learning to play? Playing Rocksmith to learn electric guitar and bass in Nordic music teacher education .British Journal of Music Education 36(1), 21-32. https://doi.org/10.1017/S026505171800027X
  • Christophersen, C. & Kenny, A. (2018). Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord. Routledge.

 

Underviser i
  • PhD-program Danning og didaktiske praksiser
  • Master i kunstfag
  • Grunnskulelærarutdanning
  • Musikkpedagogikk
  • Musikkdidaktikk
  • Vitskapsteori
  • Kvalitativ metode
  • Forskingsetikk
Forskar på
  • Musikkundervisning i skolen
  • Musikklærerutdanning
  • Bærekraft i musikkundervisning
  • Samarbeid skole/kulturfelt
  • Policy
  • Rettferd i musikkundervisning
  • Endring i utdanning
Forskargrupper
Laster...