Epost:
Send epost
Sogndal
BRAGE, B-1033-B
Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna lektor i norsk og historie og har ein ph.d. i sosiolingvistikk. Eg er oppteken av sosiale og samfunnsstrukturelle vilkår for språkbruk og språkval, og eg har særleg arbeidd med språkforvaltning, språkpolitikk, språklege rettar, språkideologiar og språkhaldningar.
Eg leiar forskargruppa Lesing, skriving og språkutvikling (LSS) og er medlem av det språkpolitiske utvalet ved HVL.
Underviser i
- Norsk
- Vitskapsteori og metodologi
- Språk og språkdidaktikk
Forskar på
- Sosiolingvistikk
- Språkpolitikk og språkforvalting
- Norskdidaktikk
Forskargrupper
Lesing, skriving og språkutvikling (LSS)
Språk og samfunn
- BSSN801, Barns språkutvikling og språkæring, nettbasert, 24/25
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 24/25
- MGBNO401, Norsk 2, emne 2 - Språk, kultur og litteratur 2, 24/25
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 24/25, emneansvarlig
- MGUNOR302, Norsk på ungdomssteget 1: Språk, kultur og historie, 24/25
- MGUNOR402, Norsk på ungdomssteget 2: Litteratur, kultur og historie, 24/25
- NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 24/25
- NOB802N, Norsk 1, emne 2 - Norsk på mellomsteget , 24/25
- NORU801N, Norsk 1, emne 1 - Språk- og tekstkunnskap, 24/25
Publikasjonar
-
An ethnographic study on Nynorsk in Norwegian kindergartens: Findings and challenges
-
Language policy on the ground in Norwegian kindergartens
-
Tourist guide technique i studiar av lingvistisk landskap
-
Om språk- og tekstkvardagen i barnehagen: Funn frå Multilit
-
Multilingualism, politics, social justice and language activism
Laster...