Arbeids- og kompetanseområde
- Undervisning
- Forskning
- Veiledning og rådgiving
- Oppdragsvirksomhet
- Utredning - klasseromskvalitet, pedagogisk psykologisk- og spesialpedagogisk utredning
- Emneansvarlig
- Tilknyttet GLU 5 -10
- Tilknyttet IFAK
- Elevmangfold, inkluderende pedagogikk og tilpasset opplæring
- Stress, mestring og psykisk helse i skolen
- Læring, læringsprosesser og læringsteorier
- Motivasjon og motivasjonsteorier
- Spesialpedagogiske og pedagog - psykologiske tema (eg. lærevansker, evnerike elever, sosiale og emosjonelle vansker, utviklingsforstyrrelser, osv)
- Kartlegging og vurdering i skolen
- Psykososialt arbeid/miljø i skole
- Forebyggende arbeid i skolen
- Lærerrolle og lærerprofesjonalitet
Publikasjoner, full tekst:
- http://www.operantsubjectivity.org/pub/860/ Data http://www.operantsubjectivity.org/pub/860/
- http://www.operantsubjectivity.org/pub/840/
Forthcoming publication:
- Parents' perceptions of teacher support for students with learning difficulties in inclusive classrooms
Planned forthcoming publications (Data collections and data analysis completed)
- Coping and coping styles in students with learning difficulties: Student-perspectives ( A Q- methodological study)
- Parents' perceptions of coping and coping styles in students with learning difficulties in inclusive classrooms ( A Q- methodological study)
- Teachers perceptions of coping and coping styles in students with learning difficulties in inclusive classrooms ( A Q- methodological study)