Arbeids- og kompetanseområde

Engelsk litteratur og fagdidaktikk

Stipendiat på programmet Studiar av danning og didaktiske praksisar, forskar på multimodal literacy i engelskundervisning og -læring, med vekt på litteratur for born og unge.

Underviser i
  • Grunnskulelærarutdanning
  • Vidareutdanning / Kompetanse for kvalitet
  • Årsstudium i engelsk
  • Desentralisert ordning for kompetanseutvikling i skulen (Dekomp)
Forskargrupper

Utvalde publikasjonar

  • Teaching multimodal literature: In-service teachers’ conceptualisations of multimodal literature in EFL classrooms in Norway

    Lysne, Mari Skjerdal (2024)
  • Teaching multimodal literature. In-service teachers’ professional development and classroom experiences

    Lysne, Mari Skjerdal (2024)
  • Rollespill og dramaforløp i klasserommet

    Rogne, Eivind, Løkslett, Christina, Lysne, Mari Skjerdal (2024)
  • Samtale som grunnlag for deltakande læring

    Nordeide, Britt Iren, Lysne, Mari Skjerdal (2024)
  • Innledning

    Haara, Frode Olav, Taraldsen, Lene Hayden, Lysne, Mari Skjerdal (2024)