Arbeids- og kompetanseområde
Videreutdanning i sykepleie- kliniske spesialiteter.
Master i sykepleie- kliniske spesialiteter.
Underviser i
- Sykepleie til akutt, kritisk og kronisk syke
- Gastrosykepleie
- Ferdighetslæring og simulering
- Fasilitatorkurs
Forskar på
- Tverrprofesjonell læring
- Gastrosykepleie
- Simuleringspedagogikk
- Utdanningsforskning i profesjonsutdanning
Forskargrupper
- Pasientopplevelser og pasientsikkerhet (POPS)
- Utdanningsforskning innen helse-og sosialfag profesjoner
- KAS500, Avansert allmennsjukepleie til pasientar med akutte og kritiske helseproblem, Høst 2024
- MAMET1ABIO, Vitskapsteori, etikk og metode, Vår 2025
- MKS591, Masteroppgåve, Vår 2025
- MKS591, Masteroppgåve, Høst 2024
- MSG520, Klinisk fagleiing og fordjuping i klinisk gastrosjukepleie , Vår 2025, emneansvarlig
- MSS530, Pasientsikkerheit, kvalitetsforbetring og kunnskapsbasert praksis , Høst 2024
- MSS590, Masteroppgåve, Høst 2024
- MSS590, Masteroppgåve, Vår 2025
- SPE590, Masteroppgåve, Vår 2025
Publikasjonar
-
Splash Basins in the Operating Room: Clean or Contaminated? A Study on Bacterial Contamination in Splash Basins Used to Rinse Surgical Instruments During Surgery
-
Overflytting av intensivpasienter til sengepost – en kvalitativ studie av intensivsykepleieres og postsykepleieres erfaringer med kommunikasjon og samarbeid.
-
Postgraduate Operating Room Nursing Students’ Experiences with Blended Learning Combining Digital Learning Paths and Basic Skills Training as Preparation for Internship: A Qualitative Study
-
Intrahospital Handovers before and after the Implementation of ISBAR Communication: A Quality Improvement Study on ICU Nurses’ Handovers to General Medical Ward Nurses
-
Patients' experiences of living with low anterior resection syndrome three to six months after colorectal cancer surgery: A phenomenological study
Laster...