Arbeids- og kompetanseområde
Eg er stipendiat i norsk, og forskar på borns dialektveksling i rolleleik. Forsking på språkbruk i rolleleik syner nemleg at born som bur utanfor austlandsområdet, vekslar mellom eiga, lokal dialekt og eit bokmålsnært talemål. Målet med prosjektet er å få kunnskap om små born som skal ha nynorsk som opplæringsmål sin kompetanse i eit bokmålsnært talemål, slik han syner seg gjennom språkbruk i rolleleik. Å få kunnskap om små borns kompetanse i norske varietetar kan seie noko om den fleirdialektale konteksten til desse borna, og kompetansen borna syner i eit bokmålsnært talemål, vil truleg vere ein faktor for deira seinare utvikling av skriftspråklege ferdigheiter. Prosjektet femner såleis om tema som språktileigning og -utvikling, i tillegg til vilkår for språk(opp)læring.
Underviser i
- Begynnaropplæring i norsk
- Tidleg skriftspråkutvikling og -stimulering
- Grunnleggjande ferdigheiter med fokus på lesing og skriving
- Kritisk analyse av tekst
- Retorikk
Forskar på
- Språktileigning og -utvikling
- Vilkår for språk(opp)læring
Forskargrupper
Lesing, skriving og språkutvikling
- MGUNO102, Norsk på mellomsteget 1: Språk- og tekstkunnskap, 24/25
- MGUNO202, Norsk på mellomsteget 2: Litteratur- og tekstkunnskap, 24/25
- MGUNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 24/25
- MGUNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- NORU801N, Norsk 1, emne 1 - Språk- og tekstkunnskap, 24/25, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Forsker på hvordan barnehagebarn veksler mellom dialekter i rolleleken
-
Kvifor leikar ungar på austnorsk?
-
Oda forelska seg i norskfaget. No tek ho doktorgrad
-
Oda forelska seg i norskfaget. No tek ho doktorgrad
-
Role Play and Language Learning in a Norwegian Multilectal Preschool Context