Arbeids- og kompetanseområde
Underviser hovudsakleg i ulike emner i kroppsøving i grunnskulelærarutdanning.
Forskar for tida på fysisk aktivitet i skulen og er tilknytt fleire nasjonale og internasjonale forsking- og utviklingsprosjekt, bla. Active Smarter Kids (ASK), School in Motion (ScIM), Activating Classroom Teachers (ACTivate) og Senter for Fysisk Aktiv Læring (SEFAL)
Besøk min Twitter eller Google Scholar profil for å lese meir om mine arbeid.
Underviser i
- Kroppsøving i grunnskulelærarutdanning (1.-7.trinn & 5.-10. trinn)
- Lærarspesialistutdanning i kroppsøving (8.-13. trinn)
- Master Idrettsvitskap
Forskar på
- Fysisk aktivitet i skulen
Forskargrupper
- MGUKØ201, Kroppsøving 1, emne 2 - Kroppsøvingsfaget, eleven og tilpassa opplæring, 24/25
- MGUKØ401, Kroppsøving 2, emne 2 - Kroppsøvingsfaget, lærarkompetanse, forsking og utviklingsarbeid, 24/25
- MGUKØ501, Kroppsøving 3, emne 1 - Vitskapsteori, fag og metode, 24/25, emneansvarlig
- MGUKØ503, Kroppsøving 3, emne 3 - Teori og forsking i kroppsøving og profesjonsutvikling, 24/25, emneansvarlig
- MGUKØ550, Kroppsøving 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25, emneansvarlig
- MIDR405, Kvalitativ analyse og prosjektplan, 24/25
Publikasjonar
-
Workplace-based continuing professional development program for physically active learning: designing a framework and prospective directions
-
Senter for fysisk aktiv læring: Sluttrapport 2018-2023
-
Teachers’ sensemaking of physically active learning: A qualitative study of primary and secondary school teachers participating in a continuing professional development program in Norway
-
Unpacking physically active learning in education: a movement didaktikk approach in teaching?
-
The Conforming, The Innovating and The Connecting Teacher: A qualitative study of why teachers in lower secondary school adopt physically active learning
Laster...