Arbeids- og kompetanseområde
Underviser hovudsakleg i ulike emner i kroppsøving i grunnskulelærarutdanning.
Forskar for tida på fysisk aktivitet i skulen og er tilknytt fleire nasjonale og internasjonale forsking- og utviklingsprosjekt, bla. Active Smarter Kids (ASK), School in Motion (ScIM), Activating Classroom Teachers (ACTivate) og Senter for Fysisk Aktiv Læring (SEFAL)
Besøk min Twitter eller Google Scholar profil for å lese meir om mine arbeid.
- Kroppsøving i grunnskulelærarutdanning (1.-7.trinn & 5.-10. trinn)
- Lærarspesialistutdanning i kroppsøving (8.-13. trinn)
- Master Idrettsvitskap
- Fysisk aktivitet i skulen
Publikasjonar
-
Senter for fysisk aktiv læring: Sluttrapport 2018-2023
-
Teachers’ sensemaking of physically active learning: A qualitative study of primary and secondary school teachers participating in a continuing professional development program in Norway
-
Unpacking physically active learning in education: a movement didaktikk approach in teaching?
-
The Conforming, The Innovating and The Connecting Teacher: A qualitative study of why teachers in lower secondary school adopt physically active learning
-
"Kan vi gjer noko 'gøy'?" Fysisk aktivitet, folkehelse og livsmeistring