Arbeids- og kompetanseområde
Jeg er interessert i hvordan studenter lærer og hva som skal til for at de forstår og utvikler egen kompetanse. I tillegg er jeg opptatt av hvordan studenter og ergoterapeuter resonnerer klinisk og hvordan studenter utvikler seg til å bli gode ergoterapeuter. For å kunne gi god og oppdatert ergoterapi, er kunnskapsbasert praksis et viktig område. Innenfor dette området arbeider jeg nå med min doktorgrad, som handler om utvikling av en mobilapplikasjon, EBPsteps, for å støtte studenter i å arbeide kunnskapsbasert.
- Bachelor i ergoterapi
- Master i kunnskapsbasert praksis
- Kunnskapsbasert praksis
- Pedagogikk
- Brukertesting av mobil applikasjoner
- Læring blant ergoterapistudenter
Utvalde publikasjonar
-
Profiles of Occupational Therapy Students: A Cluster Analysis
-
Use of a mobile application for learning evidence-based practice: A multi-method approach
-
Associations Between Learning Environment and Study Satisfaction Across Time: Two Cross-Sectional Analyses of Occupational Therapy Students
-
Occupational Therapy Students’ Evidence-Based Practice Skills as Reported in a Mobile App: Cross-Sectional Study
-
Occupational therapy students' evidence-based practice skills as reported in a mobile app