Arbeids- og kompetanseområde
Eg er tilsett ved bachelorutdanninga i vernepleie ved Campus Sogndal. Tidlegare frå 1996 til og med 2012 ved Campus Førde og bachelorutdanninga i sjukepleie. Eg underviser i kunnskapsbasert praksis, helsefaglege emne som sjukdomslære, praktiske prosedyrer, sårbehandling, dokumentasjon og grunnleggjande sjukepleie. I tillegg rettleier på bachelor oppgåver og prøver ut omvendt undervisning. Sjukepleiar frå 1989, mastergrad i pedagogikk 2006, vidareutdanning i sårbehandling frå England i 2005. Flipped Classroom frå Utah University 2015. Førstelektor fra mai 2017. Er for tida pådrivar for kollegarettleiing ved vernepleie. Har du lyst å høyra meir om det kan du sjå videoen : Kollegaveiledning: korleis komme i gang med ein praksis som varar over tid ?
- Kunnskapsbasert praksis. Helsefaglege emne.
Kollegabasert fagfellevurdering. Zoom fatigue.
Publikasjonar
-
Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim
-
Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.
-
Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?
-
Protocol: Approaches for dialogic formative feedback and their outcomes in higher education; a scoping review
-
Medvirkning og deltakelse som vesentlige komponenter for utforming av målsettinger: En litteraturgjennomgang
-
PowerPoint er en litt treig 35-åring
-
Betydning av mål i miljøterapeutisk arbeid
-
Zoom fatigue under covid-19-pandemien: Hva innebærer fenomenet, og hvordan kan det forebygges?
-
Gluten- og kaseinfrie dietter ved autismespekterforstyrrelser
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring.
-
Kollegaveiledning og fagfellevurdert undervisning i høgare utdanning
-
Kollegaveiledning: Hvordan komme i gang med en praksis som varer over tid ?
-
Fake news
-
Det er som om motstand mot endringer sitter i veggene
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring
-
Kritisk vurdering av kapittel i oppslagsverk. Eksempel fra vernepleie KBP på tvers
-
Essay i vitenskapsteori: Korleis verdiar spelar ei rolle i høve til objektivitet i samfunnsvitskaplig forsking ? Ph.d kurs i vitenskapsteori Oslo met.
-
Kollegarettleiing i høgare utdanning, korleis kan det gjerast ? Utfordringar og fordelar med kollegarettleiing.
-
Erfaringar frå eit MOOC kurs om Flipped Classroom
-
Improving documentation in the Electronic patient journa:nurses`experiences with an educational programme
-
Evaluering av KOLS-prosjektet i Årdal kommune
-
Løfte i flokk. KOLS-prosjektet i Årdal eit samhandlingsprosjekt
-
Oppsummering etter arbeid i forprosjektet til KOLS-prosjektet: Tiltak for å betra tenestene til menneske med KOLS i Årdal kommune
-
Fører systematisk tiltak for å fremme sårbunnsoptimalisering, ødemkontroll og behandling av underernæring til bedret heling av sår ?
-
Struktur og rutinar, - naudsynte føresetnader for å sikra sjukepleiedokumentasjonen
-
Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiestudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
-
Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi
-
Wound mangement