Førstelektor

Tove Sandvoll Vee

Arbeids- og kompetanseområde

Eg er tilsett ved bachelorutdanninga i vernepleie ved Campus Sogndal. Tidlegare frå 1996 til og med 2012 ved Campus Førde og bachelorutdanninga i sjukepleie. Eg underviser i kunnskapsbasert praksis, helsefaglege emne som sjukdomslære, praktiske prosedyrer, sårbehandling, dokumentasjon og grunnleggjande sjukepleie. I tillegg rettleier på bachelor oppgåver og prøver ut omvendt undervisning. Sjukepleiar frå 1989, mastergrad i pedagogikk 2006, vidareutdanning i sårbehandling frå England i 2005. Flipped Classroom frå Utah University 2015. Førstelektor fra mai 2017. Er for tida pådrivar for kollegarettleiing ved vernepleie. Har du lyst å høyra meir om det kan du sjå videoen : Kollegaveiledning: korleis komme i gang med ein praksis som varar over tid ?

Underviser i
  • Kunnskapsbasert praksis. Helsefaglege emne. 
Forskar på

Kollegabasert fagfellevurdering. Zoom fatigue.

 

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim

    Dahl, Jorun Elin, Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Andersen, Irene Aasen (2024)
  • Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.

    (2024)
  • Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?

    (2024)
  • Protocol: Approaches for dialogic formative feedback and their outcomes in higher education; a scoping review

    Vee, Tove Sandvoll, Nedrehagen, Eirik Solberg, Stokstad, Janette Moland, Orm, Stian (2024)
  • Medvirkning og deltakelse som vesentlige komponenter for utforming av målsettinger: En litteraturgjennomgang

    Finden, Eireen, Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2023)
  • PowerPoint er en litt treig 35-åring

    Løkke, Jon Arne, Vee, Tove Sandvoll (2023)
  • Betydning av mål i miljøterapeutisk arbeid

    Finden, Eireen, Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2022)
  • Zoom fatigue under covid-19-pandemien: Hva innebærer fenomenet, og hvordan kan det forebygges?

    Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Løkke, Jon Arne (2022)
  • Gluten- og kaseinfrie dietter ved autismespekterforstyrrelser

    Vee, Tove Sandvoll, Orm, Stian, Løkke, Jon Arne, Finden, Eireen (2022)
  • Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring.

    (2021)
  • Kollegaveiledning og fagfellevurdert undervisning i høgare utdanning

    (2021)
  • Kollegaveiledning: Hvordan komme i gang med en praksis som varer over tid ?

    Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne (2021)
  • Fake news

    Løkke, Jon Arne, Orm, Stian, Vee, Tove Sandvoll (2020)
  • Det er som om motstand mot endringer sitter i veggene

    Løkke, Jon Arne, Vee, Tove Sandvoll (2020)
  • Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring

    Vee, Tove Sandvoll, Løkke, Jon Arne, Halvorsen, Lars Rune (2020)
  • Kritisk vurdering av kapittel i oppslagsverk. Eksempel fra vernepleie KBP på tvers

    Vee, Tove Sandvoll, Titlestad, Kristine Berg (2020)
  • Essay i vitenskapsteori: Korleis verdiar spelar ei rolle i høve til objektivitet i samfunnsvitskaplig forsking ? Ph.d kurs i vitenskapsteori Oslo met.

    (2019)
  • Kollegarettleiing i høgare utdanning, korleis kan det gjerast ? Utfordringar og fordelar med kollegarettleiing.

    (2018)
  • Erfaringar frå eit MOOC kurs om Flipped Classroom

    (2016)
  • Improving documentation in the Electronic patient journa:nurses`experiences with an educational programme

    (2016)
  • Evaluering av KOLS-prosjektet i Årdal kommune

    (2013)
  • Løfte i flokk. KOLS-prosjektet i Årdal eit samhandlingsprosjekt

    (2013)
  • Oppsummering etter arbeid i forprosjektet til KOLS-prosjektet: Tiltak for å betra tenestene til menneske med KOLS i Årdal kommune

    (2012)
  • Fører systematisk tiltak for å fremme sårbunnsoptimalisering, ødemkontroll og behandling av underernæring til bedret heling av sår ?

    Langøen, Arne, Vee, Tove Sandvoll (2011)
  • Struktur og rutinar, - naudsynte føresetnader for å sikra sjukepleiedokumentasjonen

    Vee, Tove Sandvoll, Hestetun, Margrete (2009)
  • Skriving som læringsarena i sjukepleiefaget

    (2008)
  • Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiestudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi

    (2007)
  • Skriving som læringsarena for å utvikla sjukepleiefagleg kompetanse. Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med skriving som læringsstrategi

    (2006)
  • Wound mangement

    (2003)