Arbeids- og kompetanseområde
Utdanna lektor med hovudfag i sosiolog frå NTNU, 1991. Tilsett ved ungdoms- og vidaregåande skule til sammen 8 år. Tilsett ved campus Førde frå 1.8. 1993 med undervisningsoppgåver på bachelor i sjukepleie, ulike vidareutdanningar og på master. Har i ei årrekke hatt faggruppeansvar for ulike emner, samt ansvar for vidareutdanning i Helsepsykologi. Frå 2013: førstekompetanse i sosiologi og helsefremjande/ førebyggjande arbeid. Spesiell interesse for feltet helsesosiologi; korleis det som ofte blir opplevd som personlege problem med indvividuelle løysingar, kan knyttast til strukturelle eller kulturelle problem. Har ansvar for internasjonaliseringsarbeid med inn- og utreisande studentar. Fleire opphald i bl.a. Zambia for å følge opp våre samarbeidspartar.
Underviser i
- Underviser i helsesosiologi; helse og sosial ulikskap, korleis vi kan forstå fenomenet 'helse', kultursensitiv kommunikasjon, emne innanfor prosjekt- og forskningstem,ma
Forskar på
- Helse og kulturaktivitet
- Personar med demens og nettverk
- Organisering av rettleiing ved praksisstudie
- Medborgarskap for personar med demens
Forskargrupper
- KAS590, Masteroppgåve i avansert klinisk allmennsjukepleie, Vår 2025
- KAS590, Masteroppgåve i avansert klinisk allmennsjukepleie, Høst 2024
- MSS590, Masteroppgåve, Vår 2025
- SYKB390, Bacheloroppgåve, Høst 2024
- SYKB390, Bacheloroppgåve, Vår 2025
- SYKDF110, Danning og akademisk handverk, Høst 2024
- SYKF110, Danning og akademisk handverk, Høst 2024
- SYKF200, Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom, Vår 2025
- SYKF200, Sjukepleie ved akutt, kronisk og kritisk sjukdom, Høst 2024
- SYKF250, Folkehelse i eit nasjonalt og globalt perspektiv, Høst 2024
- SYKF250, Folkehelse i eit nasjonalt og globalt perspektiv, Vår 2025
- SYKF390, Bacheloroppgåve, Høst 2024
- SYKF390, Bacheloroppgåve, Vår 2025
Publikasjonar
-
Preparative intercultural course for exchange students across professionals/diciplins and geographical destination from Western Norway University of Applied Sciences
-
Sjukepleiarar sine erfaringar med tverrprofesjonell rettleiing i spesialisthelsetenesta
-
Magiske augneblikk; erfaringar med kulturprosjekt for eldre
-
Skal lage hjelpe-app for demente.
-
Implementation of interprofessional student teams in specialized health services. Implications for models of practice, understanding, interaction and identity