Assisterande instituttleiar
Ingrid Arnesen Råheim Grønsdal
Arbeids- og kompetanseområde
Forskar på- Prosjektleiar for NFR-prosjektet DigiSus: Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage/Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes (2017-2021)
Forskargrupper
- PEFF-Praktiske og estetiske fag og fagdidaktikk
- Barnehage og profesjonsutdanning - Høgskulen på Vestlandet (hvl.no)
Publikasjonar
-
Utvikling av samarbeid, utvikling mellom UH-sektor og barnehage og utvikling og endring av praksiser i begge institusjonene
-
Flattening the hierarchy? New ways of institutional collaboration for increased quality in kindergarten and early childhood teacher education
-
Researching in partnership: The mutual influence on educational practices
-
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
-
Developing a model for investigating and initiating sustainable digital practices in kindergartens
Laster...