Assisterande instituttleiar

Ingrid Arnesen Råheim Grønsdal

Arbeids- og kompetanseområde

Forskar på
  • Prosjektleiar for NFR-prosjektet DigiSus: Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage/Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes (2017-2021)

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Utvikling av samarbeid, utvikling mellom UH-sektor og barnehage og utvikling og endring av praksiser i begge institusjonene

    Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2024)
  • Flattening the hierarchy? New ways of institutional collaboration for increased quality in kindergarten and early childhood teacher education

    Ingrid A. R. Grønsdal, Johanne Geitung Håvik, Heine Larsen (2024)
  • Researching in partnership: The mutual influence on educational practices

    Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger (2024)
  • Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?

    Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Developing a model for investigating and initiating sustainable digital practices in kindergartens

    Ingrid A. R. Grønsdal (2023)
Vis alle
Laster...