Arbeids- og kompetanseområde
Utdanna barnehagelærar i 1991, og har 24 års leiarerfaring frå barnehage. Har vidareutdanning i sosialpedagogikk og veiledning, samt ein mastergrad frå Universitetet i Stavanger i barnehagevitskap. Fekk førstelekoropprykk etter søknad i november 2022.
Ein stor del av mitt noverande arbeidsområde er å vera utviklingspartnar i arbeidet med tilskottsordninga i dei 8 kommunane i Nord Rogaland (2018 - ), og delar av FOS (Forum for Oppvekst i Sunnhordland) (2023).
I tillegg fungerer eg som forskningsgruppeleiar for forskningsgruppa Barnehage og profesjonsutdanning, og som FoU-kontakt for to av HVL sine lærarutdanningsbarnehagar.
Saman med Annette Kristoffersen Winje er eg med i eit samarbeidsprosjekt med Karmøy kommune som omhandlar kollektiv og individuell rettleiing av den nyutdanna barnehagelæraren.
Underviser i
- Barnehagelærarutdanninga: Emneansvarleg og undervisar i bacheloremnet
Forskar på
- Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
- Frå student til profesjonsutøvar og profesjonsutøvaren i barnehagen
- Dei yngste barna si medverknad
Forskargrupper
- BACH301, Bacheloroppgåve, 24/25, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Den nyutdannede barnehagelærerens posisjonering og barnehagelærerens opplevelse av voksenfellesskapet i barnehagen etter noen år i yrket
-
Fast spalteingress: Barnehagefaglige begreper kan tolkes på mange ulike måter, og når personalet skal gå løs på diskusjoner, kan det være en god hjelp å ha en felles beskrivelse å ta utgangspunkt i. I denne spalten presenteres begreper fra barnehagens rammeverk, teori og hverdagsliv. Fast spalte: Pedagogisk ordbok. Tittel på denne spalten: HELHETLIG LÆRING. Spaltister: Sissel Halland, førstelektor og Annette Kristoffersen Winje, førstelektor. Barnehagefolk 2024 (4) s. 102-105
-
Analyse i barnehagens systematiske vurderingsarbeid
-
Når rommet blir den tredje pedagog – et barnehagebasert utviklingsarbeid
-
Observasjon