Arbeids- og kompetanseområde
Utdanna barnehagelærar i 1991, og har 24 års leiarerfaring frå barnehage. Har vidareutdanning i sosialpedagogikk og veiledning, samt ein mastergrad frå Universitetet i Stavanger i barnehagevitskap. Fekk førstelekoropprykk etter søknad i november 2022.
Ein stor del av mitt noverande arbeidsområde er å vera utviklingspartnar 1 og 2 i arbeidet med den regionale kompetanseordninga (REKOMP) i dei 8 kommunane i Nord Rogaland (2018 -), og delar av FOS (Forum for Oppvekst i Sunnhordland) (2023-).
I tillegg fungerer eg som forskningsgruppeleiar for forskningsgruppa Barnehage og profesjonsutdanning, og som leiar for FoU-prosjektet Dei yngste barna si medverknad i ein av HVL sine lærarutdanningsbarnehagar.
- Barnehagelærarutdanninga: Pedagogikk
- Vidareutdanning for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing
- Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga
- Frå student til profesjonsutøvar
- Dei yngste barna si medverknad
Publikasjonar
-
Hvordan skrive en førstelektorsøknad? - En erfaringsbasert veileder til opprykksprosessen, HVL-Notat; 2024/8
-
Bruk av observasjon i eit profesjonelt læringsfellesskap
-
Livsmeistring og robuste barn
-
Livsmeistring og robuste barn
-
Fast spalteingress: Barnehagefaglige begreper kan tolkes på mange ulike måter, og når personalet skal gå løs på diskusjoner, kan det være en god hjelp å ha en felles beskrivelse å ta utgangspunkt i. I denne spalten presenteres begreper fra barnehagens rammeverk, teori og hverdagsliv. Fast spalte: Pedagogisk ordbok Tittel på denne spalten: DANNING Spaltister: Annette Kristoffersen Winje, førstelektor Sissel Halland, førstelektor