NORBARN postdoktor deltaker
Kine Melfald Tveten
Kine Melfald Tveten er postdoktor ved Høgskolen på Vestlandet (HVL).
Presentasjon av hennes prosjekt
MoveEarly is a large cross professional research-project focusing on movement, play and exploration. The main study consists of a cluster randomised controlled trial involving 50 kindergartens and 500 children. I will take part in the comprehensive testing at baseline, midterm and post intervention together with two scientific assistants and a PhD student.
Czarecah Tuppil Oropilla
Czarecah Tuppil Oropilla er postdoktor ved Høgskolen på Vestlandet (HVL).
Presentasjon av hennes prosjekt
Postdoktoren min er knyttet til Barnkunne og EX-PED-LAB. Jeg jobber med konseptualiseringer, teoribygging, logistikkarbeid, designarbeid og empiri arbeid innen temaer som gjelder samskaping, samarbeid (også generasjonsmøter) og pedagogisk innovasjon.
Hege Fimreite
Hege Fimreite er postdoktor ved Høgskolen på Vestlandet (HVL).
Presentasjon av hennes prosjekt
Eg er postdoktor i BARNkunne sitt NFR prosjektet EX-PED-LAB som bringer saman barnehagar, forskarar og kunstnarar for å vise korleis verkstadsmetodologi kan skape innovasjon i pedagogisk praksis i barnehage og barnehagelærarutdanning. Mitt hovudansvar er å forske på verkstadsmetodologi i barnehagelærarutdanninga, med vekt på korleis metodologien kan bidra til samskaping mellom studentar, faglærarar og praksislærarar, og slik bidra til kvalitetsutvikling i utdanning og barnehagar. Eg vil også vere del av leiarteamet for EX-PED-LAB som saman har som mål å utvikle teori om pedagogisk innovasjon og verkstadsmetodologi.
Ingrid Midteide Løkken
Ingrid Midteide Løkken er postdoktor ved Universitetet i Stavanger (UiS).
Presentasjon av hennes prosjekt
Postdoktor prosjektet er knyttet til prosjektet ”Sensory books- Coming back to our senses to transform children’s digital reading”.
Jeg skal innhente kunnskap om sammenhenger mellom digitale bøker med duft og barns vokabular, forståelse og engasjement. Jeg vil samle inn ulike former for innsamling av data, som individuelle videoobservasjoner av lesestund, lydopptak og notater av språkkartlegginger og samtaler med barna. Lesestunden sammen med barnet vil bli filmet, for å i etterkant kunne kartlegge barnas engasjement under lesingen.