Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i- Norsk språk; om grammatikk og fleirspråklegheit, norsk som andrespråk
Forskar på
- Prosjektet mitt har arbeidstittelen: Eit fleirspråkleg norskfag? Ein studie av læreverk, lærarars og elevars syn på fleirspråklegheit og ei fleirspråkleg tilnærming til språk og kultur
Forskargrupper
- ALM
- Språk og samfunn
- ASP801, Andrespråkspedagogikk 1, 24/25
- ASP802, Andrespråkspedagogikk 2, 24/25, emneansvarlig
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUNO502, Norsk 3, emne 2 - Språk og språkdidaktikk, 24/25
- MPUV550A, Spesialpedagogikk - Masteroppgåve, 24/25
- NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 24/25
- NOB802N, Norsk 1, emne 2 - Norsk på mellomsteget , 24/25
- SSB801, Språkutvikling og språklæring i barnehagen, 24/25
- UVN801, Norsk som andrespråk i voksenopplæringa 1, 24/25
- YFL814, Tilpassa opplæring og motivasjon i mangfaldige og fleirspråklege elevgrupper (del 1), 24/25
- YFL815, Tilpassa opplæring og motivasjon i mangfaldige og fleirspråklege elevgrupper (del 2), 24/25
Publikasjonar
-
«Eg trur faktisk eg har valt det vekk, eller at det er det første eg vel vekk viss eg ikkje har tid» Lærarhaldningar til fleirspråklege tilnærmingar i norskfaget
-
Norwegian L1 teachers’ beliefs about a multilingual approach in increasingly diverse classrooms
-
Vilkår for fleirspråklegheit i norskfaget – Ein analyse av læreplanar og lærebøker med fokus på fleirspråklege kompetansemål
-
MULTILINGUAL AWARENESS IN NORWEGIAN L1. Three textbooks interpretations of two competence objectives with multilingual content
-
Grammar and language awareness in a multilingual school setting. Policy, beliefs and practice
Laster...