Arbeids- og kompetanseområde
Mitt arbeids- og kompetanseområde er kroppsøving. Eg underviser primært i grunnskulelærarutdanninga, men også noko ansvar i idrettsutdanninga. Mitt fagområde er knytt til kroppsøvingsdidaktikk generelt og arbeid med læring, danning, inkludering og elevmangfald spesielt. Friluftsliv og utendørsaktiviteter i kroppsøving er også eit område eg har kompetanse i.
I tillegg til vegleiing av studentar under oppgåveskriving og arbeid retta mot praksisfeltet, nyttar eg noko av tida i arbeidet som faggruppeleiar i kroppsøving ved campus Sogndal.
Underviser i
- Orientering
- Læring og danning i kroppsøving
- Friluftsliv
- Ski og skileik
- Kroppsøvingsdidaktikk
- Inkludering og elevmangfald
Forskar på
- Fair play i kroppsøving
- Læring og danning i kroppsøving
- Legitimering av kroppsøvingsfaget
- Praktisering av læreplanen i skolen (kroppsøving)
Forskargrupper
- IDF103, Pedagogikk og coaching, 24/25
- MGUKØ101, Kroppsøving 1, emne 1 - Kroppsøvingsfaget, læraren og undervisning, 24/25, emneansvarlig
- MGUKØ201, Kroppsøving 1, emne 2 - Kroppsøvingsfaget, eleven og tilpassa opplæring, 24/25, emneansvarlig
- MGUKØ401, Kroppsøving 2, emne 2 - Kroppsøvingsfaget, lærarkompetanse, forsking og utviklingsarbeid, 24/25
- MGUKØ501, Kroppsøving 3, emne 1 - Vitskapsteori, fag og metode, 24/25
- MGUKØ502, Kroppsøving 3, emne 2 - Danning og læring i kroppsøving, 24/25, emneansvarlig
- MGUKØ503, Kroppsøving 3, emne 3 - Teori og forsking i kroppsøving og profesjonsutvikling, 24/25
- MGUKØ550, Kroppsøving 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
- PPUA302, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
Publikasjonar
-
Sustainable development perspectives in Nordic physical education curricula: a cross-country comparison of the status and pre-conditions
-
Å planlegge for studentaktiv læring i kroppsøvingslærerutdanningen
-
Fra egen kunnskapsproduksjon til utvikling av en studentaktiv læringsform i kroppsøvingslærerutdanningene
-
Fair play i kroppsøving - styringsreiskap eller danning?
-
Kva skjer med fair play og danningsperspektivet i kroppsøving i framtidas skule?
Laster...